Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام حسن مصلح در خطبه‌های امروز نماز جمعه برازجان با اشاره به گسترش بی رویه فروشگاه‌های زنجیره‌ای در شهرستان دشتستان اظهار داشت: گسترش بی رویه و بی حساب و کتاب فروشگاه‌های زنجیره‌ای در شهرستان موجب خسارت و ورشکستگی عمده بازاریان و کسبه شریف شهرستان شده است.

وی اضافه کرد: متأسفانه بدون در نظر گرفتن نیاز شهرستان و بدون مشورت با مسئولان مرتبط و اصناف شهرستان هر روز شاهد افتتاح یک فروشگاه زنجیره‌ای هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه دشتستان افزود: این گونه گسترش فروشگاه‌های بزرگ حتی در محلات موجب تعطیلی و رکود کسب و کار خرده فروشان خواهد شد و به مرور زمان بازار اصلی شهر از رونق خواهد افتاد و مشکلاتی برای کسبه شریف در پی خواهد داشت.

وی تصریح کرد: مسئولین امر می‌خواهیم جلو این نوع گسترش فروشگاه‌های زنجیره‌ای را بگیرند و نگرانی و دغدغه کسبه و مغازه داران شریف را برطرف کنند.

مصلح با گرامیداشت پنجم آذر روز بسیج مستضعفان خاطرنشان کرد: از ویژگی‌های فرهنگ و تفکر بسیجی می‌توان به پیوند و بیعت ناگسستنی با ولایت، دارا بودن ایمان و اخلاص، حریت و آزادگی در عبودیت، عدالتخواهی و ظلم ستیزی، زهد، قناعت و ساده زیستی، داشتن روحیه ایثار، جهاد و شهادت طلبی، بصیرت، هوشیاری، حضور همیشه در صحنه، ابتکار، خلاقیت و نوآوری و وجدان کاری اشاره کرد.

وی آیت‌الله مدرس را الگوی مجلسیان عنوان کرد و ادامه داد: از ویژگی‌های ایشان می‌توان به حراست از جایگاه نمایندگی مردم، مبارزه عملی با توطئه انگلستان که سیاست و دیانت از هم جداست، مبارزه جدی و عملی با استعمارگران و حاکمان مستبد، زندگی ساده، زاهدانه و بی پیرایه، اتکاء به قدرت داخلی در تأمین امنیت کشور، تاکید بر مصرف تولیدات و کالاهای داخلی
۷- دفاع شجاعانه و قاطعانه از حقوق مردم در تمامی شرایط اشاره کرد.

امام جمعه دشتستان با تاکید بر لزوم برخورد با حقوق‌های نجومی – مطالبه رهبر انقلاب اضافه کرد: اکنون پنج سال از مطالبه رهبری برای مقابله با حقوق‌های نجومی می‌گذرد، دولت سابق چندان اعتقادی به برخورد با این ناهنجاری بزرگ نداشت، اکنون که قوای سه گانه منادی مقابله با فساد هستند باید گام مهم و اولی را در مقابله با این زیاده خواهی‌های زشت بردارند.

وی افزود: این توقع و انتظار مهم عموم مردم از دولت انقلابی و مردمی و قوه قضائیه انقلابی است. پدیده حقوق‌های نجومی به عنوان یکی از مظاهر فسادزا و اعتمادزا و اشرافی گری مسئولین باید زشت و قبیح شمرده شود.

مصلح ادامه داد: باید با این قضیه برخورد پیشگیرانه شود مجلس و دولت با قانونگذاری درست و اصلاح نظام اداری نقش اصلی دارند. در برخورد با حقوق‌های نجومی هر سه قوه باید ورود مشخص و قاطع داشته باشند و نتیجه برخورد و مقابله باید به مردم اعلام شود و مردم از نتیجه آن با خبر شوند.

کد خبر 5361232

منبع: مهر

کلیدواژه: شهرستان دشتستان حقوق های نجومی حسن مصلح خطبه های نماز جمعه هفته بسیج ویروس کرونا بوشهر بسیج آمار کرونا کرمانشاه عکس استانها خطبه های نماز جمعه لیگ برتر فوتبال ایران گرگان واکسن کرونا بارش باران آلودگی هوا سنندج حقوق های نجومی زنجیره ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۷۸۹۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دارندگان کارت سوخت بخوانند/ این هشدار وزارت نفت را جدی بگیرید؛ وگرنه زیان سنگین می‌بینید

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، اخیراً خبری مبنی بر کلاهبرداری جدید بنزینی در برخی از جایگاه‌های عرضه سوخت مطرح شد به طوری که این کلاهبرداران از طریق جا به جایی تراشه‌های کارت سوخت اقدام به خالی کردن سوخت موجود در کارت‌ها می‌کنند.

مهر در گزارشی نوشت: موضوع از این قرار است برخی از افراد هنگام سوخت‌گیری از خودرو خود پیاده نمی‌شوند و متصدی جایگاه‌ها کارت سوخت را از آن‌ها گرفته و پس از سوخت‌گیری به راننده تحویل می‌دهد که تا این قسمت از ماجرا همه چیز عادی به نظر می‌رسد، اما برای سوخت‌گیری بعدی که مراجعه می‌کند با کارت سوخته مواجه می‌شود در این شرایط تا زمانی که کارت سوخت المثنی برای این افراد صادر نشود امکان سوخت‌گیری برای کسانی که تراشه قبلی را در اختیار دارند وجود دارد برای همین است شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی بارها تاکید کرد که شهروندان در صورت مشاهده تخلف در جایگاه‌ها می‌توانند از طریق تماس با شماره ۰۹۶۲۷ مراتب را گزارش دهند که در سریع‌ترین زمان ممکن موضوع بررسی و اطلاع رسانی خواهد شد.

این شرکت همچنین بار دیگر تاکید کرده که تمام شهروندان باید در هنگام سوخت‌گیری به مسائل ایمنی توجه کنند، کارت‌های هوشمند سوخت موجود در جایگاه‌های عرضه سوخت صرفاً برای سوخت‌گیری موارد اضطراری در نظر گرفته شده است و بهتر است شهروندان با رعایت دقت و نکات ایمنی، از کارت سوخت شخصی خود استفاده و از در اختیار گذاشتن کارت سوخت شخصی خود به دیگران جدا خودداری کنند.

بر اساس این گزارش شهروندان باید از در اختیار گذاشتن کارت سوخت خود جدا خودداری کرده تا از بروز چنین مشکلاتی جلوگیری کنند.

۲۲۳۲۲۵

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900563

دیگر خبرها

  • برق حرارتی یک ساله ۲۰ همت ضرر کرد
  • بانوی دشتستانی ناجی چند بیمار نیازمند به عضو شد
  • رتبه نخست کاشان در نصب نیروگاه خورشیدی کوچک‌مقیاس
  • برخورد خشن با دانشجویان بیانگر رویکرد دوگانه مدعیان حقوق بشر است
  • تلف شدن ۵۷ رأس گوسفند در برخورد با قطار در قزوین
  • تلف شدن ۵۷ رأس گوسفند در برخورد با قطار در آبیک
  • حمایت دانشجویان دانشگاه آزاد یاسوج از دانشجویان حامی فلسطین در کشورهای غربی+عکس
  • موتور پمپ‌های غیرمجاز روی رود قره آغاج قیر و کارزین جمع‌آوری شدند
  • استاندار فارس خواستار تسریع نهضت ملی مسکن و حفظ حقوق عامه شد
  • دارندگان کارت سوخت بخوانند/ این هشدار وزارت نفت را جدی بگیرید؛ وگرنه زیان سنگین می‌بینید