Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-29@20:08:27 GMT

بسیج مجموعه ای از مجاهدان است

تاریخ انتشار: ۵ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۷۷۹۰۵۸

بسیج مجموعه ای از مجاهدان است

ایسنا/خراسان شمالی نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی گفت: همه مجاهدان در دفتر بسیج ثبت نام کرده‌اند.

حجت‌الاسلام رضا نوری، ۵ آذرماه، در خطبه‌های سیاسی و عبادی نماز جمعه که در مصلی بجنورد برگزار شد با اشاره به اینکه نصیحت کردن از حقوق برادری است، اظهار کرد: این حق به معنای این است که اگر از برادر دینی خود خطایی مشاهده کردیم باید نصیحت کنیم و این یکی از حقوق برادری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به اینکه نباید با برادران دینی خود بر سر مسائل و موضوعات کوچک بحث کنیم افزود: بحث و جدل که دلخوری و ناراحتی طولانی مدت ایجاد کند بین برادران دینی مناسب نیست.
نوری در خصوص سالروز تأسیس بسیج مستضعفین، بیان کرد: بسیج مختص به مجموعه و نهاد خاصی نیست و تمام مجاهدان در بسیج ثبت نام کرده‌اند.
امام جمعه بجنورد ادامه داد: افرادی که دل در گرو دین و انقلاب دارند در هر شغل و حوزه‌ای که باشند عضو بسیج هستند و بسیجیان براساس نیاز جامعه در صحنه حضور پیدا می‌کنند.
نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی افزود: برخی از کشورها دانش هسته‌ای را با گدایی کردن به دست آوردند اما دانشمندان ما چون شهید فخری‌زاده، محمدی، روشن و... با علم و توانمندی خود با تحریم‌ها مبارزه کردند.
انتهای پیام 

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی بسیجیان دانشمندان خراسان شمالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۷۹۰۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح های بهداشت ودرمان خراسان شمالی افتتاح و کلنگ زنی می شود

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان شمالی؛ این طرح‌ها شامل مرکز دیالیز فاروج، بخش ویژه بیمارستان امام خمینی شیروان و مرکز درمانی، خوابگاه دانشجویی و مرکز آموزشی ودر مانی بیمارستان خاتم الانبیای این شهرستان با ۴۵۰۰ متر مربع مساحت است.
سپس در بجنورد، طرح‌های ام آر آی، دستگاه سی تی اسکن و آنژیوگرافی بیمارستان امام حسن، بیمارستان مادر و کودک، چهار همراه سرای بیمارستان امام علی و همچنین رادیولوژی دیجیتال بیمارستان امام علی با حضور معاونان وزیر بهداشت، افتتاح خواهد شد.

دیگر خبرها

  • ۷۰۰ میلیارد تومان به خراسان شمالی تخصیص یافت
  • ۷۰۰ میلیارد به خراسان شمالی تخصیص یافت
  • علم و فناوری به عنوان مولفه‌های مهم قدرت محسوب می‌شوند+فیلم
  • ایران، سرآمد در حوزه دفاعی و امنیتی، با وجود تهدیدات متعدد
  • عقیدتی سیاسی سپاه به دنبال تعمیق معنویت در علم است
  • شوراها، از مهمترین مظاهر مردمی سازی حکمرانی در نظام مردم سالاری دینی
  • رشد ۱۶ درصدی اهدای خون در خراسان شمالی
  • آبیاری نوین ؛ گامی به سوی جهش تولید
  • طرح های بهداشت ودرمان خراسان شمالی افتتاح و کلنگ زنی می شود
  • برگزاری کلاس‌های دینی و مذهبی برای دختران در روستای منصوری + تصاویر