Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام با بیان اینکه شجره طیبه بسیج به همت مردم به باوری رسیده است، گفت: بسیج با تفکر جهادی بر مشکلات غلبه می‌کند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ایلام، سردار ‌جمال شاکرمی ظهر امروز در سخنرانی خود پیش از خطبه‌های نمازجمعه ایلام اظهار داشت:  شجره طیبه بسیج به همت مردم به باوری رسیده است و ثمره آن نیز برای همین مردم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام گفت: نهال این شجره طیبه به دستان مبارک حضرت امام(ره) کاشته شد. رشد و نمو و بالندگی آن امروز برکات ارزشمندی برای مردم ایران دارد.

وی برکات بسیج در دوران دفاع مقدس، بازسازی و اقدامات پسادوران دفاع مقدس تا حضور در صحنه‌های مختلف سیاسی، اجتماعی و فرهنگی را مورد اشاره قرار داد و بیان کرد: هرجا بسیج ورود داشته در آن ورود نتیجه برای مردم ایران غلبه بر مشکلات و رشد و شکوفایی و توسعه و بالندگی بوده است.

شاکرمی به حضور بسیج در ارائه خدمات اجتماعی گریزی زد و گفت: حضور بسیج در رویدادها و اتفاقات اجتماعی چون اتفاقات سیل، زلزله و شیوع بیماری کرونا تا اقدامات محرومیت‌زدایی در قالب ارائه خدمات "بسیج سازندگی"، اقدامات درمانی و بهداشتی در مناطق محروم در قالب"بسیج پزشکی" و... نمونه گویای از مردمی بودن این نهاد مردمی است.

فرمانده سپاه استان ایلام تقارن هفته بسیج با کنگره 3000شهید استان ایلام را تقارنی مبارک دانست و گفت: تقارن پاسداشت نام و یاد شهدا موجب وحدت و همدلی و رقابتی معنوی در بین مردم ایلام شده است تا ضمن گرامیداشت هفته بسیج از یاد و نام شهدای استان ایلام، یادی دوباره کنند و با آرمان‌های مقدس انقلاب اسلامی تجدید میثاق مجدد داشته باشند.

برگزاری یادواره شهدای ایلات، طوایف و قبائل استان ایلام که توسط مردم برای زمینه‌سازی برگزاری اجلاسیه نهایی کنگره 3000 شهید استان ایلام به گفته سردار شاکرمی از برکات تقارن هفته بسیج و زمان برگزاری کنگره 3000 شهید ایلامی است.

امام جمعه ارومیه: روحیه و تفکر بسیجی باید در تمامی عرصه‌ها حاکم شود‌

امام جمعه کرمان: بسیج یک جریان پویای مبتنی بر احکام دین استراه‌اندازی بیمارستان‌های تخصصی و ویزیت رایگان مردم توسط بسیج/ 46هزار بسته معیشتی توزیع شد

ختم سخنان سردار شاکرمی آن بود که مردم ایلام با تقدیم 3000 شهید اثبات کرده‌اند که مریدانی پا به رکاب در اجرای فرمان امام خود بوده و هستند و برای اثبات مریدی و مردی خود در تمام صحنه‌های گذشته و حال و آینده یکصدا مدافع حفظ ارزش‌ها و اهداف و راه ولایت خواهند بود.

انتهای پیام/180/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فرمانده سپاه استان ایلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۷۹۰۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرلشکر سلامی: سپاه و بسیج همواره مدافع حقوق کارگران خواهند بود

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا،  سردار سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران به مناسبت هفته کار و کارگر و روز بسیج کارگران و کارخانجات  پیامی صادر کرد.

 متن این پیام به شرح ذیل است:

بسمه تعالی

ملت بزرگ ایران در دهه‌های پس از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی؛ آفرینش گر حماسه‌هایی جاودان در صحنه دفاع از استقلال و هویت اسلامی و اعتبار و منزلت تمدنی خود بوده‌اند.

آنها در مقابل جنگ، تحریم، فتنه، تکفیر و ترور، شرافتمندانه ایستاده‌اند. پاکترین و شریفترین بخشی از جامعه که در تمام این حوادث و رویداد‌های عظیم درخشید و در مسیر ساختن ایران قوی و عبور از تحریم‌ها نقش قاطعی آفرید، قشر نجیب و پر تلاش کارگر بود.

تقدیم ۱۴ هزار شهید یک صفحه نورانی و پرافتخار از این قشر الهی است که محبوب پیامبر اعظم (صلوات الله علیه و اله) است بازوی کارگر بوسه گاه نبی مکرم اسلام است.

در نگاه امام بزرگوار (ره) و در منطق رهبر عزیزمان، کارگران جایگاهی رفیع و منزلتی عظیم دارند.

 حضرت امام خمینی (رضوان الله تعالی علیه) و حضرت امام خامنه‌ای (مد ظله العالی) همواره حامی و پشتیبانی کارگران عزیزمان بوده‌اند و رضایت ایشان از این جامعه پاک و بی ادعا؛ بیانگر تأثیر آنان در اعتلاء حال خوب جامعه است که در بیانات نورانی اخیر رهبر معظم انقلاب اسلامی (مد ظله العالی) جلوه‌ای درخشان داشت.

 ۹ اردیبهشت سالروز تشییع نمادین «شهید عزیز عبدالحسین برونسی»  است که نشانگر و مظهر فضائل جامعه کارگری است، به عنوان روز بسیج کارگری نامگذاری شده و ۱۲ اردیبهشت روز جهانی کارگر است تا همگان بتوانند بخش کوچکی از دین خود را با تقدیر از این عزیزان ادا نمایند.

 سپاه پاسداران و بسیج مستضعفان همواره در کنار شما و مدافع حقوق و مطالبات به حق شما خواهند بود.

 اینجانب، این ایام را به همۀ کارگران شریف و خانواده‌های صبور و شکیبای آنان صمیمانه تبریک عرض نموده و دست بوس شما عزیزان هستم.

 همه ما اراده‌ها و قلب‌های خود را به یکدیگر پیوند میزنیم و اوامر رهبر عظیم الشأنمان را که در مراسم ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ در جمع کارگران ابلاغ فرمودند را به صورت جدی اجرا می‌نمائیم.

عزت و سربلندی همه شما عزیزان را از خداوند بزرگ مسئلت دارم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کارگران مقابل جنگ، تحریم، فتنه، تکفیر و ترور، شرافتمندانه ایستاده‌اند
  • فرمانده کل سپاه پاسداران یک پیام صادر کرد +جزئیات
  • سرلشکر سلامی: سپاه و بسیج همواره مدافع حقوق کارگران خواهند بود
  • سپاه و بسیج همواره مدافع حقوق کارگران خواهند بود
  • عملیات وعده صادق همه مستضعفان جهان را امیدوار کرد
  • لزوم شناسایی، جذب و رشد نخبگان در استان قم
  • از شجاعت سردارحمیدرضا هاشمی تا راه‌اندازی نخستین گرمخانه توسط گروه جهادی شهید
  • دیدار فرمانده سپاه لرستان با جامعه کارگری
  • ایران، سرآمد در حوزه دفاعی و امنیتی، با وجود تهدیدات متعدد
  • نقش حیاتی تولید در گره گشایی مشکلات جامعه