Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- تیم ذوب‌آهن اصفهان در هفته سوم لیگ برتر فوتبال بانوان به پیروزی ۴ بر صفر رسید. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، هفته سوم لیگ برتر فوتبال بانوان امروز برگزار شد و تیم ذوب‌آهن اصفهان در ورزشگاه فولادشهر میزبان تیم کیان نیشابور بود.

سبزپوشان اصفهانی نیمه نخست این دیدار را با پیروزی 2 بر صفر پشت سر گذاشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

الهام فرهمند که پس از یک فصل دوری با پیراهن ذوب‌آهن به میادین بازگشته و نازنین مردانی گلزنان ذوب‌آهن در این نیمه بودند.

در نیمه دوم نیز توپ و میدان در اختیار ذوب‌آهن بود و نازنین مردانی گل سوم این تیم و گل دوم خود در این مسابقه را به ثمر رساند. ذوبی‌ها در دقایق پایانی نیز توسط رقیه شهبازی دروازه حریف را برای چهارمین بار باز کردند تا در نهایت موفق به پیروزی 4 بر صفر در این دیدار شوند.

مریم ایران‌دوست سرمربی تیم ملی فوتبال بانوان با حضور در ورزشگاه فولادشهر این دیدار را از نزدیک تماشا کرد.

اما سپاهان دیگر تیم اصفهانی لیگ برتر فوتبال بانوان امروز مهمان شهرداری سیرجان بود که با نتیجه 2 بر صفر شکست خورد. در این مسابقه افسانه چترنور و شبنم بهشت برای شهرداری سیرجان گلزنی کردند.

در پایان هفته سوم لیگ برتر فوتبال بانوان تیم خاتون بم با 9 امتیاز صدرنشین جدول رده‌بندی باقی ماند، ذوب‌آهن 7 امتیازی شد و جای سپاهان را در رده دوم گرفت و ملوان بندرانزلی با 7 امتیاز و تفاضل گل کمتر به رده سوم صعود کرد.

ملی‌پوش فوتبال بانوان ایران جام ملت‌های آسیا را از دست داد/ خسروی: شرمنده جعفری و ایراندوست هستمواکنش سرمربیان تیم‌های فوتبال بانوان ملوان و ذوب آهن پس از تساوی چه بود؟سرمربی تیم فوتبال بانوان سپاهان: می‌دانستیم "سارگل" را شکست می‌دهیم/ سازمان لیگ بازی با شهرداری سیرجان را به تعویق بیندازد

نتایج کامل دیدارهای هفته پنجم لیگ برتر فوتبال بانوان به این شرح است:

شهرداری سیرجان 2 - سپاهان اصفهان صفر

سارگل بوشهر صفر - خاتون بم 5

ذوب‌آهن اصفهان 4 - کیان نیشابور صفر

نماینده البرز 2 - پالایش گاز ایلام صفر

ملوان بندرانزلی 3 - همیاری آذربایجان غربی صفر

زارع‌باتری سنندج 7 - ملی‌پوشان شهرکرد صفر

انتهای پیام‌/165/ف

منبع: تسنیم

کلیدواژه: هفته سوم لیگ برتر فوتبال بانوان شهرداری سیرجان ذوب آهن بر صفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۷۹۰۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استوری جالب اوسمار برای میثاقی

 اوسمار ویرا دوشنبه گذشته دعوت محمد میثاقی را پذیرفت و سرمربی پرسپولیس چند شب پیش مهمان برنامه فوتبال برتر شد. میثاقی بعد از پایان این برنامه تصویری از خودش در کنار اوسمار در اینستاگرام منتشر و نام مربی برزیلی را تگ کرد.

اکنون سرمربی برزیلی نیز با ری‌استور کردن مجری فوتبال برتر به حضور در برنامه فوتبال برتر واکنش نشان داد و به انگلیسی نوشت: «ممنوم... این مصاحبه عالی بود».

اوسمار در همین مدتی که جانشین یحیی گل‌محمدی شده با رفتار و مصاحبه‌هایش تصویر خوبی در ذهن اهالی فوتبال به جا گذاشته و می‌توان گفت با این شیوه رفته رفته در بین هواداران پرسپولیس نیز به یک چهره محبوب تبدیل شده است.

منبع: برترین‌ها

tags # اوسمار ویرا ، محمد حسین میثاقی سایر اخبار آیا قدرت‌های فوق‌بشری واقعیت دارند؟ چطور انسان به این قدرت‌ می‌رسد؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • خط خوردن صلاح از ترکیب لیورپول!
  • شایعه عجیب: خط خوردن صلاح از ترکیب لیورپول!
  • ماجرای دست‌بند پر سروصدای مربی لیگ برتری
  • سلام دختران فوتسالیست چادرملو به لیگ برتر
  • پیروزی فاینورد با حضور کوتاه مدت علیرضا جهانبخش
  • خوشحالی ستاره سیتی: همه باید از ما بترسند
  • پیروزی فاینورد در حضور کوتاه مدت جهانبخش
  • استوری جالب اوسمار برای میثاقی
  • پیام وحید امیری برای سرمربی تیم ملی/ ستاره پرسپولیس قصد خداحافظی ندارد
  • حزباوی و السد بر بام فوتبال باشگاهی قطر