Web Analytics Made Easy - Statcounter

اینتر به توافق با بروزوویچ برای تمدید قرارداد نزدیک است. 

ایوان پریشیچ و مارسلو بروزوویچ، دو بازیکن کروات احتمالا در اینتر می مانند.

طرفداری | به گزارش گاتزتا انتظار می رود در نشست هفته آینده بین مدیران اینتر و نمایندگان مارسلو بروزوویچ، توافق برای تمدید قرارداد هافبک کروات تا تابستان 2025 و با دستمزد 5.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

5 میلیون یورویی حاصل شود. هفته گذشته جلسه ای بین نمایندگان جدید بروزوویچ و مدیران نراتزوری برگزار شد که این نشست به شناخت طرفین از یکدیگر کمک کرد. در این جلسه هر دو طرف این احساس را داشتند که توافق قابل دستیابی است و بنابراین نقطه عطف در مذاکرات نزدیک است. 

پریشیچ نیز که به مانند بروزوویچ فقط تا پایان فصل با اینتر قرارداد دارد، می تواند آرزوی خود برای بازگشت به بوندسلیگا را کنار بگذارد و در میلانو بماند. با توجه به بیشتر شدن تمایل وینگر 32 ساله برای ماندن، مدیران اینتر تلاش خود برای راضی کردن او از نظر مالی را انجام خواهند داد. 

اخبار داغ 

فیلم ادرار خانم خواننده روی طرفدارش در کنسرت! / زشت ترین اقدام در جهان! علی کریمی: VAR وارد ایران شده و غیر از خوبان عالم همه بی خبر هستیم عصبانیت سرمربی پورتو از مهدی طارمی اریک کانتونا: من سرمربی جدید منچستریونایتد هستم! (زیرنویس فارسی) فرانک لمپارد: در باشگاه چلسی به ورزشگاه تاتنهام، ورزشگاه 3 امتیازی می گفتند! (زیرنویس فارسی)

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۷۹۱۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چالش سخت کارلو آنچلوتی؛ انتخاب بهترین هافبک ها از میان شاگردانش / زیرنویس فارسی

کارلو آنچلوتی در این ویدیو از میان هافبک های بی نظیری که او سرمربی شان بوده، بهترین ها را انتخاب می کند.

دانلود (4.9MB)

دیگر خبرها