Web Analytics Made Easy - Statcounter

رسانه معتبر قطری از احتمال اعمال تغییر در زمان برگزاری لیگ قهرمانان آسیا در سال ۲۰۲۳ خبر داد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، رسانه «استاد الدوحه» در خبری اختصاصی اعلام کرد که کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC)، در حال بررسی تغییر زمان برگزاری مسابقات این قاره از سال 2023 خواهد بود.

برگزاری این مسابقات از سپتامبر 2023 تا مِی 2024، برنامه‌ای است که در دست بررسی مدیران AFC قرار دارد که در صورت عملی شدن این اتفاق، تقویم لیگ قهرمانان آسیا مطابق با لیگ برتر ایران و نیز رقابت‌های اروپایی خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نگاهی به آمار فصل گذشته لیگ قهرمانان آسیا

کنفدراسیون فوتبال آسیا همچنین تعداد بازیکنان ثبت شده در لیست تیم‌های لیگ قهرمانان را به 35 بازیکن افزایش داد و مطابق قوانین داخلی کشورها، تیم‌ها می‌توانند از سه سهمیه خارجی و یک سهمیه خارجی از قاره آسیا استفاده کنند. براین اسا AFC افزایش سهمیه بازیکنان خارجی هر تیم از 1+3 به 1+5 را بررسی می‌کند.

استاد الدوحه همچنین نوشت مراسم قرعه‌کشی مسابقات لیگ قهرمانان آسیا 2022 در روز 13 ژانویه (23 دی) در شهر کوالالامپور برگزار می‌شود.

پرسپولیس و فولاد در سید یک و دو لیگ قهرمانان آسیا

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: لیگ قهرمانان آسیا لیگ قهرمانان آسیا لیگ قهرمانان آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۷۹۱۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت تیم ملی قایقرانی مردان و زنان ایران به میهن

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، مسابقات قایقرانی آب‌های آرام و روئینگ قهرمانی آسیا و انتخابی المپیک در قاره آسیا و اقیانوسیه از ۳۰ فروردین تا دوم اردیبهشت در دو کشور ژاپن و کره جنوبی پیگیری شد که حاصل تلاش تیم‌های ایران کسب چهار سهمیه برای حضور در بازی‌های المپیک ۲۰۲۴ فرانسه بود.
این دو رویداد در حالی برگزار شد که آخرین میدان برای کسب سهمیه المپیک برای قایقرانی ایران محسوب می‌شد. دو تیم قایقرانی ایران با حداقل نفرات و به شکل یک تیم کیفی راهی توکیو و چونگجو شده بودند.
صید سه مدال و دو سهمیه برای کانوئینگ سواران در توکیو حاصل تلاش نمایندگان کشورمان در بخش آب‌های آرام کسب دو سهمیه انفرادی کانو و کایاک مردان بود.
نتایج کلی قایقرانان ایران در بخش آب‌های آرام به این ترتیب است:
علی آقا میرزایی در ماده کایاک هزار متر مردان با کسب مدال برنز موفق به کسب سهمیه المپیک شد.
نبی رضایی در ماده کانوی هزار متر مردان با کسب مدال طلا سهمیه حضور در بازی‌های المپیک را دریافت کرد.
اما در رقابت‌های قایقرانی روئینگ قهرمانی آسیا و انتخابی المپیک آسیا و اقیانوسیه که از ۳۱ فروردین در چونگجوی کره جنوبی آغاز و امروز یکشنبه دوم اردیبهشت با برگزاری فینال مواد مختلف به کار خود پایان داد. حاصل تلاش پاروزنان ایران در این بخش دو سهمیه با ارزش توسط دختران قایقران بود.
در آخرین روز این مسابقات فاطمه مجلل در ماده روئینگ زنان با کسب مدال برنز مسابقات قهرمانی آسیا اولین سهمیه را برای این رشته به نام ایران ثبت کرد.
در ادامه، تیم دو نفره زنان ایران متشکل از مهسا جاور و زینب نوروزی با ایستادن در رده دوم ضمن کسب مدال نقره یک سهمیه تاریخی را برای قایقرانی دونفره کشورمان از آن خود کردند. این سهمیه به دلیل تیمی بودن سهمیه برای ایران بسیار با ارزش است.

دیگر خبرها

  • بررسی وضعیت دوومیدانی‌کاران ایران برای رسیدن به سهمیه المپیک
  • سروش مهر: نبود پیست استاندارد تنها مشکل اسکیت سواران است/ ما چیزی از قهرمانان جهان کم نداریم
  • بازنگری در نحوه اجرای طرح ترافیک قطعی است/ احتمال کاهش محدوده طرح
  • تکلیف سهمیه جام‌جهانی در صورت صعود ازبک/ احتمال برگزاری دو فینال
  • خلاصه بازی الهلال 2-1 العین (لیگ قهرمانان آسیا - ۲۰۲۳/۲۴)
  • بازگشت تیم ملی قایقرانی مردان و زنان ایران به میهن
  • دوپینگ ۶ ورزشکار پاورلیفتینگ ایران در یک‌سال!
  • دوپینگ ۶ ورزشکار پاورلیفتینگ ایران در سال ۲۰۲۳
  • بانوان هاکی سالنی با مربی خارجی به آسیا می‌روند
  • آغاز سال تحصیلی جدید از ۱۰ شهریور؟!