Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا،‌ زهره هراتیان امروز جمعه در گفت‌وگویی با اشاره به مسایل و حواشی مرتبط با سلامتی و حفظ جان بازیکنان، افزود: یکی از سخت‌ترین تصمیم‌هایی که ما در این ایام گرفتیم همین بود که مجوز فعالیت برخی مربیان و ورزشکاران را برای حضور در فوتبال صادر نکنیم چرا که برخی مشکلاتی داشتند که از سوی دپارتمان قلب و عروق  مطرح شد و این احتمال را می‌داد که حتی خطر ایست قلبی را افزایش دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: امسال در معاینات پیش فصل و به دلیل شرایط کرونا تحقیقاتی انجام شد. تحقیقات کوتاه مدت نشان داد مشکلاتی در زمینه قلب و عروق وجود دارد و تمرکز ما روی این مساله بود و به طور کامل تست ورزش، اکوکاردیو گرافی، ویزیت‌های تخصصی و اقداماتی که مد نظر دپارتمان قلب و عروقمان بود را در دستور کار قرار دادیم.

مدیر مرکز ایفمارک تصریح کرد: این مساله در مورد برخی قابل حل بود. برخی مربیان اقدامات بیشتری را انجام دادند و بعد از اینکه دوران نقاهت را پشت سر بگذارند می‌توانند دوباره به فوتبال بازگردند و ما تابع قوانین هستیم.

هراتیان عنوان کرد: فوتبال برای بازیکنان حرفه‌ای، شغل است. یکی از سخت‌ترین تصمیماتی که گرفتیم این بود که مثلا این بازیکن نباید بازی کند ولی مثل همه جوانب زندگی، وقتی دری بسته می‌شود در دیگری باز می‌شود. نباید سفت و سخت پافشاری کرد که این افراد حتما حضور داشته باشند. این عزیزان خانواده دارند و ان‌شاالله مسیر درست و سلامتی را در پیش بگیرند. امسال مانند سال‌های قبل سازمان لیگ در بحث معاینات پیش از فصل خیلی جامع‌تر عمل کرد. چند سال است معاینات بانوان را هم با همان استاندارد آقایان انجام می‌دهیم و هر کجا هم که پولی نبوده سازمان لیگ با هزینه خودش این معاینات را انجام می‌دهد. ان‌شاالله سال آینده هم همین مسیر را ادامه می دهیم و شرایط بهتر هم می‌شود.

برچسب‌ها فوتبال وزارت ورزش و جوانان لیگ برتر فوتبال

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فوتبال وزارت ورزش و جوانان لیگ برتر فوتبال فوتبال وزارت ورزش و جوانان لیگ برتر فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۷۹۲۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میدل ایست آی: اسرائیل قصد دارد مانع خروج مردان از رفح شود

یک مقام ارشد غربی آگاه به برنامه‌های رژیم صهیونیستی به پایگاه خبری «میدل ایست آی» گفت این رژیم «شبکه پیچیده‌ای از ایستگاه‌های بازرسی» را طراحی می‌کند تا هنگام حمله احتمالی به رفح، مانع خروج مردان در سن سربازی شود.

به گزارش ایسنا، این ایست بازرسی‌ها به شیوه‌ای طراحی شده‌اند که به برخی زنان و کودکان اجازه خروج از رفح را در پیش از حمله احتمالی رژیم صهیونیستی می‌دهد اما مردان غیرنظامی و غیرمسلح فلسطینی احتمالا از خانواده‌های خود جدا خواهند شد و در طول چنین حمله احتمالی در رفح می‌مانند.

پایگاه خبری میدل ایست آی می‌نویسد: «افشای این گزارش درباره ساخت شبکه‌های پیچیده‌ای از ایست بازرسی‌ها نشان می‌دهد که اسرائیل چگونه و تا کجا برای حمله به رفح برنامه‌ریزی می‌کند؛ جایی که بیش از یک میلیون آواره فلسطینی به چادرها و اردوگاه‌های موقت پناه برده‌اند.»

یک مقام مطلع ارشد غربی به این پایگاه خبری گفت: «اسرائیل شبکه‌ای از ایست بازرسی‌ها را ایجاد می‌کند تا از خروج مردان در رفح جلوگیری کند.»

در دویست و هفتمین روز جنگ غزه درحالی که در سایه امید به برقراری آتش‌بس، جنایات صهیونیست‌ها ادامه دارد وزارت بهداشت غزه آمار به روز شده جنگ در این باریکه را اعلام کرد.

براساس گزارش شبکه الجزیره، تعداد قربانیان تجاوزات رژیم صهیونیستی از هفتم اکتبر به ۳۴ هزار و ۵۳۵ شهید و ۷۷ هزار و ۷۰۴ مجروح رسیده است.

«عباس دهوک» مشاور ارشد نظامی سابق وزارت امور خارجه آمریکا و وابسته نظامی در خاورمیانه در گفت‌وگو با میدل ایست آی ادعا کرد: «اسرائیل همه مردان را نظامی حماس در نظر می‌گیرد مگر خلاف آن ثابت شود. محاصره رفح کاری هولناک است و اینکه پدران و پسران را از خانواده‌هایشان جدا می‌کند، کار خوبی است.»

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • 56 راز سلامت مردان که حتما باید بدانید
  • چند ترفند تربیتی کاربردی برای جلوگیری از لجبازی کودک
  • انجام این فعالیت طول عمر را بیشتر می‌کند
  • جلوگیری از حمله قلبی با خوردن عرق این گیاه
  • معاینات زائران ایرانی برای حج تمتع پایان یافت
  • میدل ایست آی: اسرائیل قصد دارد مانع خروج مردان از رفح شود
  • بغض و تشکر مردم از حضور کولبرها در «نون.خ»/ خط قرمزی که کمک کرد
  • افزایش ایست بازرسی در تهران / خاطره دهه ۶۰ تکرار می‌شود؟
  • صحبت های زهره هراتیان درباره درگذشت دکتر اشرفی: هر مسابقه‌ای باید تحت نظر فیفا باشد؛ آمبولانس و دکتر آنجا نبود!
  • مردم سیستان و بلوچستان به احدی اجازه تفرقه‌اندازی نمی‌دهند