Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-27@12:39:21 GMT

خبرنگارسعودی:استقلال و پرسپولیس منتظرتأییدAFC

تاریخ انتشار: ۵ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۷۷۹۲۴۰

خبرنگارسعودی:استقلال و پرسپولیس منتظرتأییدAFC

یک مقام مسئول در فدراسیون فوتبال عربستان مدعی شد که AFC همچنان مشغول بررسی مجوز آسیایی استقلال و پرسپولیس است.

به گزارش "ورزش سه"، با وجود اینکه چند هفته قبل فدراسیون فوتبال ایران از صدور مجوز حرفه ای دو باشگاه استقلال و پرسپولیس خبر داده بود ولی هنوز این مجوز در کنفدراسیون فوتبال آسیا مورد تأیید قرار نگرفته است و حضور سرخابی های پایتخت در لیگ قهرمانان آسیا 2022 قطعی نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

عبدالمجید المنصور عضو کمیته مسابقات لیگ حرفه ای عربستان با انتشار توئیتی در صفحه شخصی خود نوشت: کنفدراسیون فوتبال آسیا رسما باشگاه هایی را که مجوز آسیایی گرفته اند و واجد شرایط شرکت در لیگ قهرمانان آسیا 2022 هستند، اعلام می کند.  به نقل از سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا، مجوز کسب شده توسط پرسپولیس و استقلال ایران همچنان در کمیته نظارت بر صلاحیت حضور در مسابقات در دست بررسی است.

 


در تصویری که از لیست تیم هایی که موفق به دریافت مجوز آسیایی شده اند، نام استقلال و پرسپولیس در قسمت باشگاه هایی آمده که مجوز آسیایی آنها در دست بررسی است.

 

 

او در ادامه نوشت: در صورتی که پرسپولیس و استقلال جواز حضور در مسابقات را کسب کنند، انتظار می رود التعاون به عنوان آخرین نماینده عربستان در تاریخ 20 آوریل با باشگاه الزورا عراق در شهر بریده در الحاقیه دیدار کنند. در این حالت نیز استقلال در دیدار پلی آف با بنی یاس امارات دیدار می کند و سپاهان نیز به مصاف الشارجه می رود.

 

 


عبدالمجید المنصور نیز برخورد استقلال و سپاهان با تیم های بنی یاس و الشارجه امارات را تأیید کرد و ظاهرا این دیدارها به میزبانی نمایندگان ایران برگزار می شود.

 

 

عضو کمیته مسابقات لیگ حرفه ای عربستان همچنین نوشت: در صورتی که تنها یکی از دو تیم استقلال و پرسپولیس مجوز آسیایی خود را دریافت کند، انتظار می رود که التعاون به مصاف الشرطه عراق برود و در این حالت نیز با توجه به اینکه از میان این دو تیم کدامیک حذف می شود، نماینده دیگر ایران در پلی آف با الشارجه دیدار می کند.

 


عضو کمیته مسابقات لیگ حرفه ای عربستان با فرض اینکه یکی از تیم های استقلال و پرسپولیس موفق به دریافت مجوز آسیایی نشود، نحوه برخورد تیم ها را اینگونه توضیح داد. به طور مثال، چنانچه استقلال موفق به دریافت مجوز آسیایی نشود، دیدار سپاهان و الشارجه سر جای خود باقی می ماند ولی اگر پرسپولیس مجوز آسیایی نگیرد، سپاهان راهی دور گروهی شده و استقلال به مصاف الشارجه می رود.

 

 

عبدالمجید المنصور در پایان نیز احتمال حذف دو تیم را رد نکرد و نوشت: در صورتی که هر دو تیم استقلال و پرسپولیس موفق به دریافت مجوز آسیایی برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا نشوند، AFC در مورد مرحله پلی آف تصمیم جدیدی اتخاذ می کند.

پرسپولیس تهران ای اف سی استقلال تهران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: پرسپولیس تهران ای اف سی استقلال تهران استقلال و پرسپولیس حرفه ای دو تیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۷۹۲۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سهمیه ایران در مسابقات باشگاهی آسیا مشخص شد

سایت فوتی رنکینگ سهمیه ایران را در مسابقات باشگاهی ۲۰۲۴-۲۰۲۵ آسیا را اعلام کرد.

به گزارش مشرق، سایت فوتی رنکینگز امروز (جمعه) در آخرین بروز رسانی رده بندی لیگ های فوتبال آسیا سهمیه ایران را در فصل ۲۰۲۵-۲۰۲۶ را اعلام کرد.

بر اساس اعلام این رسانه موثق در حوزه فوتبال آسیا، عربستان و ژاپن ۳ سهمیه مستقیم در فرمت جدید لیگ قهرمانان یعنی در لیگ نخبگان و یک سهمیه در لیگ پلی آف لیگ نخبگان خواهند داشت.

کره جنوبی، امارات، قطر و چین هم ۲ سهمیه مستقیم در لیگ نخبگان و یک سهمیه پلی آف لیگ نخبگان خواهند داشت.

سهمیه کشورمان بر اساس اعلام این رسانه، ۱+۲ خواهد شد یعنی یک سهمیه مستقیم به لیگ نخبگان راه می یابد و یک سهمیه به پلی آف لیگ نخبگان می رود و یک سهمیه به صورت مستقیم در لیگ درجه دوم لیگ قهرمانان بازی می کند.

پیش از این گفته شد فدراسیون فوتبال ایران تصمیم گرفته، قهرمان لیگ برتر را سهمیه مستقیم لیگ نخبگان قرار دهد و تیم دوم لیگ را به پلی آف لیگ نخبگان بفرستند و قهرمان جام حذفی هم راهی لیگ درجه دوم لیگ قهرمانان می شود.

منبع: فارس

دیگر خبرها

  • جلسه کمیته فوتسال آسیا به رهبری تاج
  • تصمیم مهم کمیته فوتسال و فوتبال ساحلی آسیا با ریاست تاج
  • جلسه فوتسال و فوتبال ساحلی AFC با ریاست مهدی تاج
  • برگزاری اردوی تیم تنیس روی میز دختران جوان
  • از بازی با استقلال خیالمان راحت است | انگیزه آسیایی شدن داریم
  • مدیرعامل ملوان: صحبت‌های تارتار زنگ خطر بود
  • سهمیه ایران در مسابقات باشگاهی آسیا مشخص شد
  • مسابقات پیشکسوتان فوتبال تهران؛ پرسپولیس در آستانه صعود، استقلال در یک قدمی حذف
  • با اعلام رییس صدور کمیته مجوز حرفه‌ای : AFC واگذاری استقلال و پرسپولیس را تایید کرد
  • ایراد تازه کنفدراسیون فوتبال آسیا از استقلال و پرسپولیس