Web Analytics Made Easy - Statcounter

ژاوی معتقد است هیچ یک از هافبک های بارسلونا فروشی نیستند و دمبله نقش مهمی در آینده باشگاه دارد.

ژاوی، سرمربی بارسلونا در کنفرانس خبری پیش از تقابل این تیم با ویارئال در لالیگا حاضر شد و در مورد این بازی، مشکلات بارسلونا برای گلزنی، نقل و انتقالات و سایر مسائل صحبت کرد. به گزارش طرفداری و به نقل از موندو دپورتیوو، ژاوی در این کنفرانس خبری گفت:

بله بازی فردا متفاوت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ویارئال تیم بسیار هجومی تری نسبت به رقبای قبلی است. هم اسپانیول و هم بنفیکا به صورت فشرده دفاع می کنند. این یک بازی سخت خواهد بود، به خصوص که بازی در زمین ویارئال است که ابعاد آن از حالت نرمال کوچک تر است. آن ها یکی از بهترین مربیان اسپانیا را دارند. رقیب بسیار سختی خواهد بود. شکست دادن ویارئال، نقطه عطفی برای ما خواهد بود اما ما در شرایط اضطراری هستیم و باید در تمام بازی ها پیروز شویم که این امر از بازی فردا آغاز می شود. من می توانم احساسات بسیار خوبی داشته باشم اما اگر فردا پیروز نشویم.... فکر می کنم در مسیر درست هستیم، تنها چیزی که نیاز داریم این است که در حمله شجاع تر باشیم.

من از واکنش تیم بسیار خوشحال و راضی ام، ما نبردهای تن به تن زیادی را بردیم و خوب پرس می کنیم. فکر می کنم در حمله باید شجاعت بیشتری داشته باشیم. ما بازیکنانی داریم که بسیار جوان هستند و باید شجاع تر باشند. این اتفاق در سن آن ها برای من هم افتاد. یک هدف وجود دارد و من آن را در تمرینات می بینم. باید شجاع تر باشیم. فقط این که کار درست را انجام دهیم، کافی نیست. هدف ما باید این باشد که ده از ده باشیم. من از عملکرد دفاعی تیم راضی هستم. فشاری که تیم پس از این که توپ را از دست می دهد، روی بازیکنان حریف اعمال می کند خوب است و ما تاثیرگذاری در یک سوم نهایی زمین را کم داریم که همین موضوع تعیین کننده است.

فوتبال زیبا اما گل های کم، درست مانند اوایل دوران پپ؟ خلاصه و جمع بندی بازی، فقدان گلزنی نیست، بلکه فقدان شجاعت است اما این اتفاق وقتی 18 ساله بودم برای من هم رخ داد. به همین دلیل است که سرمربی ها و آنالیزورها وجود دارند. کمبود اعتماد به نفس در بین مهاجمان تیم؟ اگر این طور باشد، آن ها همه اعتماد مرا دارند. اگر این موضوع به خاطر از دست دادن توپ در محوطه است، چیزی اتفاق نمی افتد، ما با پرسینگ شدید دوباره توپ را پس خواهیم گرفت. فکر می کنم مشکل بیشتر در رابطه با کمبود شجاعت است تا کمبود اعتماد به نفس. برای من به عنوان یک سرمربی، ما کارمان را در اکتبر آغاز کردیم و چالش من این است که در ماه می، بازیکنان بهتر از الان باشند و اگر موفق شویم، به عناوین نزدیک تر خواهیم بود.

تغییر کادر پزشکی؟ صادقانه بگویم، چیزی که من می خواهم این است که اطرافم را با آدم ها قابل اعتماد و وفادار پر کنم و برای من حضور دکتر ریکارد پرونا در باشگاه، امری ضروری است. به نظر من او بهترین پزشکی است که بارسلونا از زمان حضور من در این باشگاه به عنوان یک بازیکن، داشته است. از کسانی که در این مدت اینجا بوده اند، سپاسگزارم. پرونا هرگز نباید بارسلونا را ترک می کرد، برای من او شماره یک است.

آنسو فاتی؟ او عالی پیش می رود، احساس بسیار خوبی دارد. او دویدن را آغاز کرده اما باید محتاط باشیم. سپس خواهیم دید که ریسک خواهیم کرد یا نه. در بازی قبلی ما در مورد دمبله ریسک کردیم، او نتوانست گلزنی کند اما به این امر نزدیک بود و این قابل تحسین است. آنسو بازیکن بسیار مهمی است و نمی توانیم دوباره او را از دست بدهیم اما همه چیز به احساسات و حال خود بازیکن بستگی دارد.

پیشنهادات برای هافبک های تیم؟ ما به آن ها نیاز داریم، آن ها بازیکنانی هستند که بازی می کنند و به هیچ وجه قابل فروش نیستند. چیزی که ما برای آن ها می خواهیم، این است که اینجا باشند و آن ها را تقویت کنیم. ما اصلاً به فروش آن ها فکر نمی کنیم. ریکی پوچ؟ او یکی از بازیکنان ماست و درست مانند بقیه، فرصت بازی خواهد داشت. او فوتبالیستی با استعداد ذاتی است و لحظاتی را برای مهم بودن در تیم، خواهد داشت.

عثمان دمبله؟ باید در مورد او مراقب و محتاط باشیم اما فردا تصمیم خواهیم گرفت که چند دقیقه بازی کند. تمدید قرارداد دمبله؟ من با او مکالمه خصوصی و دو نفره ای داشتم، برای او توضیح دادم که چقدر برای من و نه فقط در طول این فصل، بلکه برای آینده باشگاه مهم است. همه چیز به او بستگی دارد. امیدوارم که بتواند قراردادش را تمدید کند چون دمبله فوتبالیستی است که می تواند در سال های آینده، تفاوت ها را رقم بزند. من با او صحبت می کنم، اطرافیان او را نمی شناسم و همه چیز به شخص دمبله بستگی دارد.

آرتور کابرال؟ مسائل نقل و انتقالاتی فرضیه هایی هستند که مطرح می شوند. در نقل و انتقالات زمستانی خواهیم دید که آیا می توانیم خودمان را تقویت کنیم و آیا ظرفیت و جای خالی برای جذب بازیکن را داریم یا خیر. مهاجمان بارسا باید ارتباط خوب و ترکیب خوبی با هم داشته باشند. مشخصات را زیر نظر می گیریم و در نهایت، برای گلزنی مهاجمی که با مشخصات مد نظرمان هم خوانی داشته باشد، می تواند برای بارسلونا یک گزینه معتبر باشد.

اومتیتی و لنگله؟ آن ها هر دو بسیار خوب هستند، آن ها الگویی برای تیم هستند و بسیار خوب تمرین می کنند. هر دو شایسته بازی کردن هستند. همه بازیکنان در دسترس هستند، همه بازیکن بارسا هستند و در این لحظه، آن ها در هر جایی می توانند برای ما مفید باشند. ما برای بازی قبل لنگله را به خاطر ویژگی های دفاعی و هجومی اش انتخاب کردیم. بوسکتس؟ او بازیکن بسیار باهوشی است و برای من، قطعه ای اساسی و مهم در ترکیب تیم است. او دماسنج تیم و برای من به عنوان مربی و به عنوان کاپیتان ضروری است. امیدوارم به این زودی کارت زرد پنجمش را دریافت نکند.

حضور متئو آلمانی در منچستر؟ نقل و انتقالات زمستانی مشخص می کند که ما می توانیم با بازیکنی قرارداد ببندیم یا خیر. خواهیم دید که چه کاری از دستمان بر می آید. برای صحبت در مورد مذاکرات و همکاری ها خیلی زود است. فردا ما بازی مهمی داریم. فردا هیچ انتخابی به جز پیروزی نداریم اما فکر می کنم در مسیر درستی هستیم.

 

اخبار داغ 

فیلم ادرار خانم خواننده روی طرفدارش در کنسرت! / زشت ترین اقدام در جهان! علی کریمی: VAR وارد ایران شده و غیر از خوبان عالم همه بی خبر هستیم عصبانیت سرمربی پورتو از مهدی طارمی اریک کانتونا: من سرمربی جدید منچستریونایتد هستم! (زیرنویس فارسی) فرانک لمپارد: در باشگاه چلسی به ورزشگاه تاتنهام، ورزشگاه 3 امتیازی می گفتند! (زیرنویس فارسی)

منبع: طرفداری

کلیدواژه: فکر می کنم بسیار خوب برای من شجاع تر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۷۹۳۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وینیسیوس: وقت قهرمانی دوباره رئال در ‏CL‏ است

به گزارش "ورزش سه"، وینیسیوس جونیور امروز جایزه دیگری به ‏جوایز انفرادی‌اش اضافه کرد و به‌عنوان بازیکن ماه مارس رئال مادرید ‏انتخاب شد. او در ماه ژانویه هم این جایزه را به خود اختصاص داده ‏بود. ‏

وینیسیوس در ماه مارس، روزهایی درخشان را پشت سر گذاشت. او ‏در طول این ماه چهار بازی برای سفیدپوشان پایتخت اسپانیا انجام ‏داد و 6 گل به ثمر رساند. او در دو بازی مقابل والنسیا و اوساسونا ‏دبل کرد. ‏

ستاره برزیلی رئال بعد از دریافت جایزه‌اش برای رقبای رئال در لیگ ‏قهرمانان خط و نشان کشید و گفت: "این لحظه‌ای است که منتظرش ‏بودیم. جایی که همیشه دوست داریم باشیم یعنی نیمه‌نهایی و ‏فینال لیگ قهرمانان. ما هفته خیلی مهم و عالی‌ای را پشت سر ‏گذاشتیم و باید همینطور ادامه بدهیم تا رئال دوباره قهرمان ‏چمپیونزلیگ شود". ‏

اشاره وینیسیوس به پیروزی مهم رئال مادرید مقابل منچسترسیتی ‏در ورزشگاه اتحاد، در ضربات پنالتی است که باعث شد رئال به ‏نیمه‌نهایی چمپیونزلیگ صعود کند. رئال چند روز بعد در ال‌کلاسیکو ‏هم موفق شد بارسا را شکست بدهد.‏

رئال که دو فصل پیش در فینال لیگ قهرمانان با پیروزی مقابل ‏لیورپول به قهرمانی رسیده بود فصل گذشته در فینال حضور نداشت ‏و منچسترسیتی با پیروزی مقابل اینتر موفق شد به جام قهرمانی ‏برسد. ‏

دیگر خبرها

  • رجب زاده: بازیکن لالیگایی، نقطه ضعف تیم ما بود
  • سون هیونگ مین: مقابل آرسنال همان تاتنهام خواهیم شد
  • استفانو پیولی: اینتر قوی‌ترین تیم 4 سال اخیر سری آ بوده است؛ مقابل یوونتوس می‌جنگیم
  • رای کلوپ به انتخاب اسلوت: خوب به‌نظر می‌رسد!
  • همدلی خوبی در تیم وجود دارد/ باید مقابل ازبکستان با حوصله باشیم
  • کار دشوار بارسا برای حفظ نایب قهرمانی لالیگا
  • وینیسیوس: وقت قهرمانی دوباره رئال در ‏CL‏ است
  • سرمربی ازبکستان: می‌خواهیم مقابل ایران به هدف خود برسیم
  • سرمربی تیم ملی فوتسال ازبکستان: مقابل ایران به هدف خود می‌رسیم
  • واگذاری استقلال و پرسپولیس نقطه عطفی در فوتبال ایران خواهد بود