Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز جمعه ایرنا به نقل از شهرداری تهران، علیرضا زاکانی  در نشستی با رییس فدراسیون کشتی با تاکید بر این نکته که شهرما شهری است که غیر از پایتخت بودن هویت دیگری ندارد، گفت: با شهری مواجه هستیم که هرگوشه آن را که نگاه می کنیم نیازمند تغییر تحول است و به تعبیر رهبر انقلاب، تهران یک کشور است.

وی افزود: شهرداری تهران نیز برای خود مشکلاتی دارد اما اساس و کاری که ما دنبال می کنیم، بر اساس شعار خود «تهران؛ کلانشهر الگوی جهان اسلام» شهر تهران را با ادعای بزرگ به  الگویی جهانی تبدیل کنیم که از آن سر دنیا نیز تهران را به این هویت بشناسند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زاکانی ادامه داد: نکته دوم میخواهم ناظر به مردم صحبت کنم و  توجه ما به این است مسیری را برویم که خود مردم بیایند پرچم تغییر  و تحول را به دست بگیرند و شهرداری نیز یک نهاد خدمت گزار اجتماعی باشد و باید تحول را در قالب روح و جسم شهر توامان دنبال کنیم.

وی ادامه داد: این عرایض را بیان کردم تا تاکیدی باشد بر این مطلب که برای ما مهم است که هویت شهر خودمان را بسازیم تا هر کس از سراسر دنیا تهران را به آن هویت بشناسد و اگر بتوانیم سبک زندگی ایرانی-اسلامی را ایجاد کنیم به شدت گسترش پیدا می کند و جنبه اساسی ان این است که مانند انقلاب که چشم جهانیان را خیره کرد اسلام را در مقام عمل بتوان بر روی زمین بتوان دید.

شهردار تهران افزود: برای این مقصود هدف ما در مدیریت شهر این است فعالیت بر مدار محله و مسجد داری شکل بگیرد و در این زمینه و هدف هر وظیفه ای داشته باشیم بی دریغ در جهت توسعه فعالیت به کار خواهیم گرفت.

زاکانی با تاکید بر این نکته که به شدت نسبت به مسئولیت های خود احساس وظیفه می کنیم و  وظایف بزرگی داریم گفت: از ۲۱ هزار معتاد ۶۰ درصد آن در تهران است که یک هزار نفر آن ها از بانوان  هستند و در ادامه معضلات اجتماعی نیز باید بگویم ، ۳۰ هزار زندانی داریم که خانواده آن ها در تهران است و تا به امروز شهرداری به عنوان مثال با معضلی  به نام معتاد متجاهر کاری نداشت و نسبت به آنها  می گفتند اینها را به حال خود رها کنید و کاری به آنها  نداشته باشید و این نیز سبکی زندگی است که آنها دنبال می کنند اما اعتقاد ما این است که آنها خواهر، مادر، برادر و پدران ما هستند.

وی تاکید کرد: شهرداری وارد میدان شده است و خود را مسئول میداند و شهرداری پای کار است تا معتادان متجاهر را ساماندهی کند و چهار، پنج سال پای آن ها بماند زیرا زمانی که معتاد پاک می‌شود باید دست آن به دست فردی برسد که داخل مسجد است تا از او صیانت شود و مسجد برای ما رکن است در محور فعالیت های اجتماعی ۵۲ فعالیت تعریف کردیم تا مساجد با هم رقابت کنند و برای این اقدام ها نیاز به الگو داریم که مسجد جامع صفا نیز یکی از این الگوها است.

برچسب‌ها شهرداری تهران علیرضا زاکانی فدراسیون کشتی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شهرداری تهران علیرضا زاکانی فدراسیون کشتی شهرداری تهران علیرضا زاکانی فدراسیون کشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۷۹۳۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جلوگیری از تضییع حقوق شهرداری تهران در پرونده ۷۷ میلیاردی

شهردار منطقه ۸ تهران از جلوگیری از تضییع حقوق شهرداری در پرونده‌‌ حقوقی منطقه به ارزش ۷۷ میلیارد تومان خبر داد. - اخبار اجتماعی -

 به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم،‌  فاطمه تنهایی شهردار منطقه 8 با بیان اینکه با پیگیری اداره حقوقی منطقه در پرونده ملکی که در مرحله بدوی با حکم دادگاه در سال 1398 محکوم به پرداخت بهای تصرف گذر به متراژ 516/79 مترمربع در خیابان شهید حسن‌تکه در ناحیه 3 منطقه شده بود، اظهار کرد: دادنامه صادره در مرحله تجدیدنظر نقض ‌و از تضییع حقوق بیت‌المال و هدررفت بیش از 77 میلیاردتومان از بودجه شهرداری پیشگیری شد.

وی افزود: مالک ملک مذکور  با این ادعا که مساحت باقیمانده به میزان 516/79 مترمربع به صورت گذر در تصرف شهرداری بوده و باید مابه‌‌عوض آن توسط شهرداری به وی پرداخت شود، اقدام به اقامه دعوی کرده بود.

شهردار منطقه 8 تصریح کرد: در این راستا اداره حقوقی منطقه با همکاری حوزه‌های تخصصی دیگر همچون املاک و شهرسازی، اقدام به اثبات این مطلب کرد که گذر مذکور حاصل تقسیم خودسرانه و بی‌ضابطه ملک توسط مالک اولیه در دهه 50 و برای سهولت فروش بوده و مطابق ماده 101 قانون شهرداری‌ها، گذر ناشی از آن به رایگان متعلق به شهرداری است.

همراهی دولت و شهرداری باعث شکستن قفل واردات واگن‌های مترو

به گفته تنهایی شهردار منطقه 8 شهر تهران، مدیریت شهری منطقه موفق به نقض رأی محکومیت در مرحله تجدیدنظر شده و دادگاه تجدیدنظر استان تهران حکم به بی‌حقی خواهان صادر و شهرداری در این دادگاه از تضییع حقوق خود جلوگیری کرد.

این اقدام مدیریت شهری منطقه، تلاش برای احقاق حقوق بیت‌المال و بازگشت 77 میلیارد تومان سرمایه به شهرداری را به دنبال داشت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • توضیح زاکانی درباره امکان همکاری شهرداری تهران با «طرح نور»
  • توضیح زاکانی درباره امکان همکاری شهرداری تهران با «طرح نور »
  • واکنش زاکانی به حواشی قرارداد واردات خودروهای برقی
  • آغاز ساخت ایستگاه مترو بازارک رباط کریم
  • جلوگیری از تضییع حقوق شهرداری تهران در پرونده ۷۷ میلیاردی
  • چرا شهرک‌های فدک و کوثر شاهرود به شهرداری واگذار نشد؟
  • خروج علیه شهردار تهران
  • وعده شهردار سنندج برای ساماندهی وانت‌های میوه‌فروش ‌
  • اختصاص ۷۰۰ میلیارد تومان برای آسفالت خیابان‌های کرمان
  • قراردادهای شهرداری تهران با چین به شورای شهر ارسال شود