Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/سیستان و بلوچستان کلنگ احداث نخستین واحدهای مسکونی طرح نهضت ملی مسکن سیستان و بلوچستان در قالب ۱۰۷۶ واحد با حضور استاندار، مدیر کل راه و شهرسازی، فرمانده انتظامی استان، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار، فرماندار و سایر مسئولان استانی در زاهدان به زمین زده شد.

به گزارش ایسنا- استاندار سیستان و بلوچستان در این مراسم گفت: پروژه نهضت ملی مسکن در این استان بیشتر از سایر استان ها دارای مزیت است چرا که به دلیل ضعیف بودن ساختار اقتصادی در بخش های مختلف نظیر صنعت، واحدهای تولیدی و غیره موجبات اشتغال زایی بخش قابل توجه ای از افراد جویای کار را فراهم می نماید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حسین مدرس خیابانی با بیان اینکه مسکن مهمترین پروژه در سیستان و بلوچستان محسوب می شود، افزود: ضروری است در احداث پروژه های مسکونی این طرح از ظرفیت تعاونی های مسکن و توان دستگاههای اجرایی و محصولات تولیدی استان به بهترین نحو استفاده شود.

مدیر کل راه و شهرسازی استان سیستان و بلوچستان نیز در این مراسم با بیان اینکه زمین ساخت واحدهای مسکونی در سال اول طرح نهضت ملی مسکن در استان تامین شده است، گفت: در این طرح تمامی جوانب از جمله موقعیت زمین، طرح تفصیلی  و غیره از همان ابتدا در اولویت قرار گرفته است تا پروژه بدون هیچ مشکلی در کمترین زمان ممکن احداث شود.

عطاء اله اکبری با اشاره به طرح اقدام ملی مسکن افزود: با اقدامات مطلوب انجام شده در حال حاضر طرح اقدام ملی مسکن با گردش مالی سه هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان و اشتغال زایی ۱۶ هزار نفر در سیستان و بلوچستان با پیشرفت فیزیکی مطلوب در حال احداث است بطوری که این استان در کشور جزو پنج استان برتر کشور در این زمینه بشمار می رود.

وی ادامه داد: سهمیه سال اول سیستان و بلوچستان در طرح نهضت ملی مسکن بیش از ۳۴ هزار واحد مسکونی در نظر گرفته شده است که پیش بینی می شود  زمینه ساز اشتغال برای ۷۰ هزار نفر و گردش مالی ۱۸ هزار میلیارد تومان به همراه داشته باشد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی سیستان و بلوچستان نهضت ملی مسکن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۷۹۴۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جوجه ریزی در واحدهای مرغداری به ۲ میلیون و ۸۶۶ هزار و ۸۷۰ قطعه رسید

سید محمد رضا سیدحسینی گفت: پیش بینی می شود با این میزان جوجه ریزی چهار هزار و ۸۸۰ تن گوشت مرغ تولید و روانه بازار مصرف شود.

وی افزود: رکورد جوجه ریزی سال گذشته واحدهای صنعتی پرورش مرغ گوشتی سیستان و بلوچستان حدود ۲۴ میلون قطعه بوده که با این میزان جوجه ریزی، ۴۰ هزار و ۵۵۰ تن گوشت مرغ در استان تولید شود.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی سیستان و بلوچستان گفت: به منظور افزایش ضریب خوداتکایی استان به گوشت مرغ ۳۲۷ واحد ۲۰ هزار قطعه‌ای مرغ گوشتی و ۱۵ واحد مرغ تخم گذار ۲۰ هزار قطعه‌ای با سرمایه‌گذاری بیش ۲۶ هزار میلیارد ریال توسط بخش خصوصی در حال ساخت است.

وی ادامه داد: هم اکنون ۴۰۰ واحد مرغداری ۲۰ هزار قطعه ای فعال با ظرفیت هشت میلیون قطعه در هر دوره در سیستان و بلوچستان مشغول تولید است.

 
 

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • ۱۶۹۰ واحد مسکونی اردستان در حال ساخت است
  • لزوم تأمین انشعابات در پروژه‌های نهضت ملی مسکن
  • لزوم سریع تأمین انشعابات در پروژه‌های نهضت ملی مسکن
  • واگذاری زمین و اجرای پروژه‌های مسکن در استان بوشهر سرعت می‌گیرد
  • ۲۸ هزار هکتار از اراضی شناسایی شده برای ساخت پروژه‌های نهضت ملی مسکن حذف شد
  • ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن از ۲ میلیون و ۵۶۸ هزار واحد عبور کرد
  • ساخت ۵۲۵۰ واحد نهضت ملی مسکن در آذربایجان شرقی
  • جوجه ریزی در واحدهای مرغداری به ۲ میلیون و ۸۶۶ هزار و ۸۷۰ قطعه رسید
  • ۲۶ طرح روبنایی در سایت‌های طرح نهضت ملی مسکن سیستان و بلوچستان ساخته می‌شود
  • احداث ۲۶ پروژه روبنایی در سایت‌های مسکن ملی سیستان وبلوچستان