Web Analytics Made Easy - Statcounter

با اعلام رئیس سازمان تیم‌های ملی تکواندو، طبق هماهنگی‌های صورت گرفته با سرمربی تیم ملی، سعید رجبی جواز شرکت در رقابت‌های ورود به اردوی تیم ملی تکواندو را به دست آورد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تکواندو، مسابقات ورود به اردوی تیم ملی تکواندو به منظور حضور در بیست‌وپنجمین دوره مسابقات قهرمانی جهان 2022 - چین، با حضور 61 تکواندوکار راه یافته به این مرحله، فردا (شنبه - ششم آذر ماه) در خانه تکواندو برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آرش فرهادیان رئیس سازمان تیم‌های ملی تکواندو با اشاره به برگزاری این مسابقات گفت: طبق صحبتی که با سعید رجبی داشتم و مدارک پزشکی که وی برای عدم حضور در رقابت‌های آزاد کشوری ارائه کرد و همچنین متعهد شدن وی بر تمکین و رعایت قوانین و مقررات اردوی تیم ملی، طبق هماهنگی که با فریبرز عسکری سرمربی تیم ملی تکواندو انجام شد، رجبی فردا در مسابقات ورود به اردوی تیم ملی حضور پیدا می‌کند.

وی همچنین خاطر نشان کرد: سرمربی تیم ملی تکواندو معتقد است که از تمام ظرفیت‌های موجود که به حصول موفقیت کمک می‌کند می‌بایست بهره ببریم، ولی نظم و انضباط و رعایت قوانین اردو در اولویت قرار دارد.

رحیمی: با عسکری در خصوص سعید رجبی صحبت می‌کنم/ او باید مشکلش را با سرمربی تیم ملی حل کند

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: تکواندو ایران تکواندو تیم ملی تکواندو سعید رجبی تکواندو ایران تکواندو تیم ملی تکواندو سعید رجبی ورود به اردوی تیم ملی تیم ملی تکواندو سرمربی تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۷۹۴۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور ورزشکاران آذربایجان شرقی در اردوی تیم ملی کبدی

اولین مرحله از اردوی تیم ملی کبدی بانوان  از ۱۳ تا ۲۱ اردیبهشت به میزبانی تهران در حال برگزاری است و کبدی کاران برای حضور قدرتمند در مسابقات قهرمانی کبدی جوانان جهان در هندوستان آماده می‌شوند.

در این مرحله یاسمین فریدی و ثنا عبدی به عنوان نمایندگان استان آذربایجان شرقی حضور یافته اند.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • برپایی اردوی تیم ملی اسکواش آقایان در مشهد
  • آخرین وضعیت اردوی تیم ملی والیبال/ یک بازیکن مصدوم شد
  • یزدانی اردوی تیم ملی کشتی را ترک کرد
  • عفونت چشم کار دست زارع داد/آخرین وضعیت یزدانی برای حضور در المپیک
  • خروج از بحران/ همه دعوت شده‌ها به اردوی تیم ملی والیبال آمدند
  • شطرنج‬ مربیان در سیدبندی المپیک/ تنور تکواندو داغ‌تر از همیشه
  • حسن یزدانی پیش از بوداپست به اردوی تیم ملی اضافه می‌شود؟
  • دعوت از دو بانوی جوان کبدی کار قم به اردوی تیم ملی
  • حضور پاراتکواندو دشتستانی در اردوی تیم ملی
  • حضور ورزشکاران آذربایجان شرقی در اردوی تیم ملی کبدی