Web Analytics Made Easy - Statcounter

چندین مبنع خبری اعلام کرده اند که لیونل مسی برای هفتمین بار فاتح توپ طلا شده و این خبر به او نیز اعلام شده است. واکنش ها در توئیتر به این مساله متفاوت و جالب بود.

به گزارش "ورزش سه"، فاصله زیادی تا پایان زمان رای گیری مراسم توپ طلای سال 2021 باقی نمانده و دوشنبه مشخص می شود چه کسی برنده این جایزه ارزشمند شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

 

 

گرچه ماه پیش نشریه کوریره دلواسپورت مدعی شد برنده توپ طلای امسال مشخص شده و این جایزه قطعا به لیونل مسی می رسد اما سردبیر فرانس فوتبال این شایعات را درست نمی داند. برخی گمانه زنی ها نیز حکایت از پیروزی روبرت لواندوفسکی دارند.

امروز متئو مورتو خبرنگار اسپانیایی اسکای اسپورتس هم اعلام کرد لیونل مسی برنده توپ طلای 2021 خواهد بود و این مسئله را به اطلاع خانواده و دوستانش رسانده است. 

 

 

 

 

مسی برنده شش توپ طلا، دو سال پیش فاتح این جایزه شد و سال گذشته فرانس فوتبال به دلیل پاندمی کرونا اهدای جایزه را لغو کرد. 

فوق ستاره آرژانتینی فعلی باشگاه پاری‌سن‌ژرمن باوجود اینکه فصل گذشته را با یک بارسلونای ضعیف سپری کرد، همچنان در امر گلزنی فوق‌العاده ظاهر شده و در تابستان سال جاری نیز در فتح کوپاآمریکا توسط آلبی‌سلسته، بازوبند کاپیتانی تیم ملی آرژانتین را بر بازو بست.

مسی هم توپ طلا و هم کفش طلا را از آن خود کرد و گرچه در تیم جدید خود کار شگفت‌انگیزی نکرده است، همچنان یکی از گزینه‌های اصلی فتح توپ طلا در سال جاری محسوب می‌شود.

 

 

 

 

از کریم بنزما، جورجینیو و محمد صلاح نیز به عنوان دیگر شانس ها نام برده می شود ولی بدون شک رقابت اصلی بین مسی و لواندوفسکی است.

 

در اسپانیا معتقدند مسی برنده نهایی خواهد بود و امروز ال چرینگیتو نیز در صفحه توئیتر خود خبری در این زمینه کار کرد که بازتاب های متفاوتی را به دنبال داشت.

 

 

 

 

لائو زیر پست چیرینگیتو نوشت:« واضح است که مسی باید برنده نهایی باشد و کریم بنزما حتی حقش نیست بین 5 گزینه اول قرار بگیرد.»

 

رافا گِرِرو داور مشهور اسپانیایی با گذاشتن عکس روبرت لواندوفسکی در حال زدن ضربه برگردان که منجر به گلزنی برای دینامو شد، نشان داد که نظر او به ستاره لهستانی بایرن است.

 

 

 

 

پینتاس در پاسخ به گررو عکس بالا را منتشر کرد و مدعی شد که انتخاب مسی از لحاظ تبلیغاتی بهتر از انتخاب لواندوفسکی است و دلیل برنده شدن مسی همین موضوع خواهد بود.

 

آندرس نوشت:« کانته؛ مشکل او اینجاست که فعالیت تبلیغاتی خاصی برای او انجام نمی شود و شاید از کم کاری ایجنتش باشد. او اگر برای رئال بازی می کرد....»

 

روسی و رودری نوشتند:« شرم آور است، اگر مسی برنده شود، صفحه ام را می بندم.... منتظر دوشنبه هستم چون باید گریه امثال توماس رونسرو(سردبیر آاس) را ببینیم.»

 

 

 

 

واکنش خوزه سوتو هم جالب بود:« سوال من اینجاست که اکنون که شانس کریم بنزما پایین آمده، رئالی ها حامی کدام گزینه هستند.»

 

هوگو اسمیت نوشت:« مسی شایسته ترین است و واقعا لایق برنده شدن توپ طلا....هیچکس با او قابل قیاس هم نیست.»

 

 

 


 

پابلو هم نوشت:« مسی برنده توپ طلا؟ حالت تهوع گرفتم.»

 

نظر صفحه پاندمیا روی لواندوفسکی است:« مسی؟ توپ طلا باید به لواندوفسکی برسد.» 

 

 

 

 

تنها کسی که شایسته توپ طلاست: بنزما

 

 

 

 

سوزانا سیلوا اما معتقد است توپ طلا باید به رونالدو برسد.

 

یک صفحه هواداری بارسا اما به تمسخر اینگونه پاسخ داد:« توپ طلا برای وینیسیوس»

 

نظر لاهونی انیس هم که مشخص است: 

 

 

 

 

در انتها لوئیس ادواردو هم نوشت:« کمپین برای توپ طلای بنزما؛ شم آور است.»

 

 

 

کریم بنزما کریستیانو رونالدو محمد صلاح بایرن مونیخ مراسم توپ طلا روبرت لواندوفسکی لیونل مسی جورجینیو رئال مادرید چلسی منچستر یونایتد پاری سن ژرمن لیورپول

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: کریم بنزما کریستیانو رونالدو محمد صلاح بایرن مونیخ مراسم توپ طلا روبرت لواندوفسکی لیونل مسی جورجینیو رئال مادرید چلسی منچستر یونایتد پاری سن ژرمن لیورپول کریم بنزما لیونل مسی مسی برنده توپ طلای توپ طلا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۷۹۶۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روایت عجیب از تلاش‌ها برای تعطیلی خانه امن زنان | درها را قفل کردیم، دخترها در آشپزخانه جمع شده و گریه می‌کردند!

فاطمه باباخانی، مدیرعامل خانه مهر شمس آفرید، از تلاش بهزیستی استان آذربایجان غربی برای تعطیلی این موسسه مردم نهاد و خانه امن مربوط به آن خبر داد.

مهر شمس آفرید یک موسسه مردم نهاد برای توانمندسازی زنان آسیب دیده است که برای کاهش آسیب‌های اجتماعی و خانواده زنان و کودکان فعالیت می‌کند. روز گذشته پیش مدیرعامل این موسسه در شبکه ایکس در مورد احتمال تعطیلی خانه امن موسسه با فشارهای بیرونی نوشت و در گفت‌وگو با «شبکه شرق» از جزییات آن گفت.

شرق نوشت:باباخانی تشریح کرد: « دیروز صبح بدون اطلاع قبلی حدود ۸-۹ نفر از بهزیستی برای بازرسی آمدند. البته گفت‌وگوها محترمانه اما بیشتر شبیه جلسه بازجویی بود و می‌خواستند چگونگی تامین مالی موسسه را بررسی کنند. همه اسناد و مدارک مالی موسسه موجود بود که در اختیارشان قرار داده‌شد. بعد از آن گفتند که می‌خواهیم از خانه امن بازدید کنیم که همگی به سمت محل خانه امن رفتیم. تا رسیدیم دیدم که اورژانس اجتماعی دم در است. فکر کردم کیس (زنان آسیب‌دیده) جدید آورده‌اند. وقتی پرس و جو کردم، متوجه شدم که می‌خواهند همه زنانی که در خانه امن هستند را ببرند و به محل اورژانس اجتماعی انتقال دهند.»

او ادامه داد: «گفتند دستور داریم که این زنان را منتقل کنیم ولی نه حکم و نه دستور مکتوبی به من ابلاغ نشد. ما نه تخلفی داشتیم و نه پیش از این ابلاغی در این خصوص صورت گرفته بود. من همراه با باقی زنان به طبقه بالا که محل اسکان مرکز است آمدیم و درها را قفل کردیم. تاکید کردم تا زمانی که به صورت قانونی به من ابلاغ صورت نگیرد، اجازه نمی‌دهم هیچ کدام از این زنان را با خود ببرید. این زنان آسیب‌دیده که اسباب‌بازی ما و شما نیستند که امروز اینجا را تعطیل کنید و همه را علی‌رغم میل‌شان به اورژانس اجتماعی منتقل کنید. اسباب‌بازی نیستند که بگویم اینجا تعطیل شد و همه بروید در محل اورژانس اجتماعی که مثل یک قفس است برای این زن‌ها کافی است از تجربه آنها بشنوید. از کارکنان شنیدم که صورت جلسه کرده‌اند که چون توان مالی اداره خانه امن برای ما وجود ندارد، می‌خواهند کیس‌ها را به محل اورژانس اجتماعی تحویل دهند. این در حالی است که ما مشکل مالی داریم ولی با اعتبار شخصی خودم و اعتقاد قلبی همچنان موسسه و خانه امن را سر پا نگه داشته‌ایم.»

مدیرعامل موسسه مهر شمس آفرید همچنین توضیح داد: « این حرف‌ها بهانه است. مدیر کل بهزیستی استان از مدت‌ها قبل تهدید کرده‌بود که موسسه و خانه امن را تعطیل خواهند کرد. تمام زنان اسکان داده شده با حکم قضایی اینجا حضور دارند. بنابراین مسئولیت‌شان با من است. دخترها از ترس در آشپزخانه جمع شده و گریه می‌کردند. آن هم زنانی که آسیب دیده و تحت خشونت بوده و به ما پناه آورده‌اند. بنابراین تا پروسه اداری طی نشود و بهزیستی کشور در جریان نباشد نمی‌توانند خانه امن ما را پلمب کرده و زنان را منتقل کنند.»

خانه مهر شمس آفرید از سال ۹۹ تاسیس و پس از یک سال خانه امن زیر نظر موسسه نیز فعالیت خود را آغاز کرده‌است. باباخانی می‌گوید فشارها در این دو سه سال وجود داشته و رفته رفته شدت گرفت اما در یک سال اخیر وضعیت بدی را تجربه‌کرده‌اند

مدیرعامل این موسسه توضیح داد: «مدت‌ها نمی‌گذاشتند مجمع سالانه برگزار کنیم تا بالاخره آبان امسال با برگزاری مجمع عمومی موافقت کردند. رفتارهای توهین‌آمیز بسیاری هم در این مدت شاهد بودم که با رواداری رفتار کردم. اما هر چه سکوت و مدارا کردم تاثیری نداشت اما امروز از حق خودم، کارکنانم و زنان آسیب‌دیده نمی‌گذرم. با هر شکل از یورش غیرقانونی و خارج از ضابطه که امروز برای مرکز اتفاق افتاد مخالفم و سبب بر هم زدن نظم مرکز و ایجاد وحشت برای پرسنل و کیس‌ها شد. و یقینا تا جایی که امکان داشته باشد مطالبه گری‌ام را درباره رفتارهای رعب‌انگیز و غیرقانونی ادامه خواهم داد.»

دیگر خبرها

  • اعتراف سارقان موتورسوار در اتوبان امام علی(ع) | گریه های موبایل قاپ جوان | اصلا چاقو نداریم ... + ویدئو
  • تلاش کشتی‌گیران غول پیکر برای درآوردن گریه نوزادان (عکس)
  • چرا بعد از رابطه جنسی غمگین می شوم و گریه می کنم؟
  • معنای ضرب‌المثل با گرگ دمبه می‌خوره با چوپون گریه می‌کنه چیست؟ + فیلم
  • احمدعباسی: برای سختی‌هایی که کشیدم گریه کردم
  • گران‌فروشی در مادرید: رئالی‌ها شاکی‌اند!‏
  • (تصاویر) تلاش کشتی‌گیران غول پیکر برای درآوردن گریه نوزادان
  • روایت عجیب از تلاش‌ها برای تعطیلی خانه امن زنان | درها را قفل کردیم، دخترها در آشپزخانه جمع شده و گریه می‌کردند!
  • علت خط خوردن کریم بنزما از لیست الاتحاد
  • ویدئویی شگفت‌انگیز از صدای جوجه تیغی که شبیه گریه نوزاد است