Web Analytics Made Easy - Statcounter

خلیج فارس ماهشهر به مرحله بعد راه پیدا کرد.

مرحله سوم جام حذفی با خلق یک شگفتی آغاز شد.

به گزارش طرفداری، مرحله سوم جام حذفی فوتبال کشور با انجام یک بازی آغاز شد. در دیدار امروز جام حذفی، استقلال خوزستان میزبان خلیج فارس بندر ماهشهر بود که این دیدار در نهایت با شکست یک بر صفر شاگردان سهراب بختیاری زاده به پایان رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تلاش بازیکنان در طول 90 دقیقه ثمری نداشت تا دو تیم با تساوی بدون گل راهی وقت‌‌های اضافه شوند. با شروع وقت‌های اضافه کاوه مختاری با ضربه‌ای مهار نشدنی، در دقیقه 91 دروازه استقلال خوزستان را باز کرد. در ادامه توپی از خط دروازه‌ها رد نشد تا بازی با همین نتیجه به پایان برسد. به این ترتیب تیم دوسته دومی خلیج فارس ماهشهر با حذف یکی از مدعیان لیگ دسته اول فوتبال کشور به مرحله بعدی صعود کرد.

در این مسابقه علی کیانی‌فر از استقلال خوزستان با دریافت کارت قرمز در وقت‌های قانونی، اخراج شد. همچنین امیر حسن موسی‌زاده دیگر بازیکن استقلال نیز در نیمه دوم وقت‌های اضافه، با دریافت کارت زرد دوم زمین بازی را ترک کرد.

سایر دیدارهای این مرحله، در روزهای شنبه و یکشنبه (ششم و هفتم آذر) برگزار خواهد شد.

اخبار داغ 

فیلم ادرار خانم خواننده روی طرفدارش در کنسرت! / زشت ترین اقدام در جهان! علی کریمی: VAR وارد ایران شده و غیر از خوبان عالم همه بی خبر هستیم عصبانیت سرمربی پورتو از مهدی طارمی اریک کانتونا: من سرمربی جدید منچستریونایتد هستم! (زیرنویس فارسی) فرانک لمپارد: در باشگاه چلسی به ورزشگاه تاتنهام، ورزشگاه 3 امتیازی می گفتند! (زیرنویس فارسی)

منبع: طرفداری

کلیدواژه: استقلال خوزستان خلیج فارس جام حذفی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۷۹۶۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باشگاه استقلال پلمب شد


خبرنگار ایسنا مطلع شد مسئولان هلدینگ خلیج فارس امروز تصمیم گرفتند دو طبقه از باشگاه استقلال را پلمپ کنند.

به گزارش خبرگزاری ایسنا،  علی خطیر، مدیرعامل استقلال که شب گذشته از سوی اعضای هیات مدیره این باشگاه برکنار شد امروز برای جمع‌آوری وسایل خود به باشگاه رفت.

خبرنگار ایسنا مطلع شده است که پس از خروج خطیر از باشگاه استقلال، نماینده هلدینگ خلیج فارس طبقه چهارم و پنجم باشگاه را پلمپ کرده و اجازه تردد اعضای باشگاه را تا روز یک‌شنبه گرفت.

رسانه رسمی هلدینگ خلیج فارس امروز به صورت رسمی خبر برکناری علی خطیر را اعلام کرد.

دیگر خبرها

  • باشگاه استقلال پلمب شد
  • باشگاه استقلال پلمپ شد
  • اعلام تاریخ دقیق واریز سود سهام عدالت
  • تاریخ جدید واریز سود سهام عدالت اعلام شد
  • پشت پرده برکناری علی خطیر؛‌ در باشگاه استقلال چه خبر است؟
  • حسن روشن: نام باشگاه استقلال را نباید تغییر داد
  • انتقاد از تغییر نام استقلال
  • تغییر نام‌هایی که به دل هواداران نمی‌نشیند/ «ریشه» تغییر نمی‌کند
  • واکنش وزیر ورزش به تغییر نام باشگاه استقلال
  • استقلال متعلق به تهران است اسمش تغییر کند به مردم برمی‌خورد/ لابد مسابقات را هم به بندر ماهشهر منتقل می‌کنند!