Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-04@11:20:15 GMT

نمودار درختی گزینه اصلی هدایت یونایتد

تاریخ انتشار: ۵ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۷۷۹۹۸۶

نمودار درختی گزینه اصلی هدایت یونایتد

نام رالف رانگنیک، سرمربی سابق هوفنهایم، در چند روز گذشته بارها در کنار نام منچستریونایتد مطرح شده است.

به گزارش "ورزش سه"، اخراج اوله گونار سولسشر از هدایت منچستریونایتد باعث شد که نام مربیان بسیاری به عنوان جانشین این مربی نروژی مطرح شود اما به نظر می‌رسد که گزینه نهایی این تیم برای چند ماه آینده مشخص شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اتلتیک روز گذشته مدعی شد که مدیران یونایتد تصمیم گرفته‌اند که از رالف رانگنیک به عنوان سرمربی موقت تا پایان فصل استفاده کنند.

اسم این مربی در سال‌های اخیر بارها و بارها در رسانه‌های ورزشی مختلف اروپا مطرح شده است. رانگنیک کسی است که بسیاری او را پدر مکتب نوین مربیگری در آلمان می‌دادند که تغییرات بسیاری در این زمینه در بین مربیان آلمانی ایجاد کند.

درخشش این مربی در باشگاه‌هایی چون اولم، اشتوتگارت، هانوفر، شالکه و از همه مهم‌تر هوفنهایم باعث شد که توجه‌ها در لیگ آلمان به سوی او جلب شود اما عزم راسخ او برای تغییر بنیان مربیگری و البته شیوه اداره باشگاه‌ها بارها  و بارها باعث شد که با مدیران باشگاه‌های مختلف به مشکل بخورد.

شاید همین موضوع یکی از دلایل کناره‌گیری زودهنگام او از دنیای مربیگری و ورودش به عرصه مدیریت ورزشی بود که با موفقیت بسیاری نیز همراه شد.

در سال‌های اخیر مربیان آلمانی جز بهترین و درخشان‌ترین مربیان دنیای فوتبال بودند و تاکتیک‌های جذابشان را به دیگر تیم‌ها تحمیل کرده‌اند.

 

 

نباید فراموش کرد که در سه سال اخیر سه مربی آلمانی با سه تیم مختلف موفق شده‌اند قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا را جشن بگیرند و این نشانگر افزایش قدرت آنها در عرصه فوتبال و خصوصا فوتبال باشگاهی است. یورگن کلوپ با لیورپول، هانسی فلیک با بایرن مونیخ و توماس توخل با چلسی سه مربی هستند که این افتخار را از آن خود کردند.

فهرست مربیانی که رالف رانگنیک موفق شده به صورت مستقیم روی آنها تاثیر بگذارد یا در طول این سال‌ها به منبع الهام آنها برای ایجاد تغییر در تاکتیک‌ها و شیوه مربیگری‌شان تبدیل شود بسیار بلند است.

نام مربیان بزرگی در این فهرست دیده می‌شود که در این بین می‌توان به یولیان ناگلزمان، توماس توخل، مارکو روزه، رالف هازنهوتل و جسی مارش اشاره کرد.

تاکید این مربیان بر استفاده از سیستم گگن پرسینگ یا پرسینگ از مناطق هجومی بلافاصله پس از لو رفتن توپ و همچنین تکیه بر تحلیل‌های ویدیویی تاثیر رانگنیگ بر آنها را به نمایش می‌گذارد که به عنوان یک مربی پیشگام در اوایل دهه 2000 میلادی در آلمان از این روش‌ها استفاده می‌کرد.

حضور او روی نیمکت منچستریونایتد و رویارویی با مربیانی که در طول این سال‌ها تحت تاثیر او موفقیت‌های بسیاری را کسب کرده‌اند می‌تواند بعد جدیدی از جذابیت را به رقابت‌های لیگ برتر انگلیس اضافه کند.

منچستر یونایتد رالف رانگنیک

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: منچستر یونایتد رالف رانگنیک رالف رانگنیک سال ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۷۹۹۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادعای جنجالی؛ رالف رانگنیک سرمربی بایرن مونیخ نخواهد شد!

خلاف اخبار روزهای اخیر، نشریه بیلد ادعا می‌کند رالف رانگنیک به پیشنهاد باوارایی‌ها «نه» می‌گوید!

طرفداری | رالف رانگنیک نیمکت تیم ملی اتریش را ترک نخواهد کرد.

در حالی که اکثر خبرگزاری‌ها از مذاکرات پیشرفته بایرن مونیخ با رالف رانگنیک و حتی توافق اولیه باشگاه آلمانی با این سرمربی 65 ساله خبر داده بودند، حال کریستین فالک، خبرنگار نشریه بیلد در گزارشی جنجالی ادعا می‌کند رانگنیک سرمربی باواریایی‌ها نخواهد شد! رالف رانگنیک با رد پیشنهاد بایرن، تصمیمی برای جانشینی توماس توخل ندارد و نیمکت تیم ملی اتریش را ترک نخواهد کرد. فدراسیون فوتبال اتریش با این سرمربی آلمانی حداقل تا پایان رقابت‌های یورو 2024 همکاری خواهد کرد.

معرفی سرمربی جدید بایرن مونیخ پس از بازی برگشت مقابل رئال مادرید در آستانه توافق نهایی؛ رالف رانگنیک و دادن جواب بله به بایرن مونیخ

 

 

از دست ندهید ????????????????????????

تونی کروس: پاس گلم جلوی بایرن خیلی خاص نبود شاهکار کارلتو؛ بازهم شکست‌ناپذیری مقابل بایرن بزرگترین بازیکنان ناکام تاریخ لیگ قهرمانان یحیی شکایت کند 5 میلیارد تومان جریمه می‌گیرد

دیگر خبرها

  • انتقاد تند ستاره سابق از مدیران بایرن: شما چه‌کاره هستید!
  • شوکه شدن مدیران بایرن مونیخ از تصمیم رالف رانگنیک
  • سومین گزینه هم پر کشید! دردسر باورنکردنی بایرن مونیخ در انتخاب سرمربی
  • فشار کاری بالا دلیل رد پیشنهاد بایرن مونیخ توسط رالف رانگنیک
  • آفرین به مدیر بایرن، درسش را خوب یاد گرفت!
  • رالف رانگنیک پیشنهاد بایرن مونیخ را رد کرد
  • رانگنیک به بایرن نمی‌رود
  • رالف رانگنیک و تایید خبر جنجالی؛ پروفسور آلمانی به خاطر بایرن مونیخ، اتریش را ترک نمی‌کند
  • ادعای جنجالی؛ رالف رانگنیک سرمربی بایرن مونیخ نخواهد شد!
  • رانگنیک سرمربی بایرن مونیخ نمی‌شود!