Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، بازیکنان تیم والیبال نشسته شهرداری گنبدکاووس در این بازی که جمعه شب در کمپ فدراسیون جانبازان و معلولان تهران برگزار شد، با نتیجه ۲۵ بر ۲۲، ۲۵ بر ۱۱ و ۲۵ بر ۲۰ هر سه دست را در مقابل تیم شهرداری ارومیه به نفع خود تمام کرد.

تیم والیبال نشسته شهرداری گنبدکاووس فردا عصر در سومین و آخرین بازی مرحله اول لیگ برتر والیبال نشسته به مصاف تیم صنعت نفت آبادان می‌رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرمربی تیم والیبال نشسته گنبدکاووس جمعه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: امروز بازیکنان تیم گنبد با داشتن آمادگی بالا و تمرکز، بازی خوبی را در مقابل شهرداری ارومیه به نمایش گذاشتند.

فرشید عاشوری افزود: با توجه به اینکه تیم شهرداری گنبدکاووس از بازیکنان یک دست بومی و هماهنگ بهره می‌گیرد امیدواریم مسابقه فردا را با موفقیت پشت سر بگذاریم.

وی ادامه داد: دور دوم مسابقات لیگ برتر والیبال نشسته مردان کشور نیز اواخر آذر به صورت متمرکز به میزبانی مشهد یا رشت برگزار می‌شود که تیم شهرداری گنبد ۲ بازی در مقابل ذوب آهن اصفهان و مدافعان شمال گیلان خواهد داشت.

مرحله اول مسابقات لیگ برتر والیبال نشسته با حضور ۶ تیم "مس شهربابک کرمان، صنعت نفت آبادان، ذوب آهن اصفهان، شهرداری ارومیه، مدافعان شمال گیلان و شهرداری گنبدکاووس" از چهار تا ششم آذر در کمپ فدراسیون جانبازان و معلولان در تهران در حال برگزاری است.

ورزشکاران جانباز و معلول گنبدکاووس در رشته والیبال نشسته تاکنون مدال‌های زیادی در رقابت‌های جهانی، پاراآسیایی و پارالمپیکی به نام خود ثبت کرده‌اند که فرشید عاشوری با ۲ مدال طلای پارالمپیک، جلیل ایمری با چهار مدال طلا و یک نقره در مسابقات پارالمپیک و چهار مدال طلا در مسابقات جهانی، آرش خرمالی با یک مدال طلای پارالمپیک به همراه زهرا دانایی توس با یک مدال نقره پاراآسیایی در رشته والیبال نشسته بانوان نمونه‌ای از این ورزشکاران هستند.

همچنین محمد نعمتی دیگر ورزشکار شایسته گنبدکاووس، شهریورماه امسال به همراه تیم ملی والیبال نشسته جمهوری اسلامی ایران مدال طلای مسابقات پارالمپیک توکیو را از آن خود کرد.

شهرستان ۳۷۵ هزار نفری گنبدکاووس که از آن در نزد علاقمندان به والیبال به پایتخت این رشته مشهور است، سال‌هاست که یک تیم در مسابقات لیگ برتر والیبال مردان کشور دارد.

برچسب‌ها والیبال نشسته گلستان لیگ برتر فوتبال شهرداری گنبد کاووس

منبع: ایرنا

کلیدواژه: والیبال نشسته گلستان لیگ برتر فوتبال والیبال نشسته گلستان لیگ برتر فوتبال شهرداری گنبد کاووس تیم والیبال نشسته لیگ برتر والیبال شهرداری ارومیه شهرداری گنبد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۸۰۰۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشتی‌گیر بوشهری به مدال برنز رسید

به گزارش خبرنگار مهر، سومین دوره رقابت‌های بین المللی کشتی فرنگی نوجوانان جام صفوی، گرامیداشت رحیم علی آبادی روزهای ۶ و ۷ اردیبهشت ماه با حضور کشتی گیرانی از کشورمان و نمایندگان کشورهای ارمنستان، قزاقستان و عراق در سالن حسین رضازاده شهر اردبیل برگزار شد.

در این مسابقات چهار کشتی گیر و یک مربی از بوشهر در این مسابقات حضور داشتند.

در این مسابقات در وزن ۵۵ کیلوگرم «عبدالرحیم وحیدفر» در این مسابقات به مدال با ارزش برنز دست یافت.

این دومین مدال بین المللی تاریخ ورزش کشتی استان در ۲ سال اخیر است.

کد خبر 6089431

دیگر خبرها

  • انتخابات مرحله دوم گنبد در ۲۳۰ شعبه برگزار می شود
  • انتخاب والیبالیست ارومیه‌ای به عنوان بهترین مدافع لیگ برتر جمهوری آذربایجان
  • (تصاویر) مسابقات والیبال در گِل
  • ورزشکاران پاراکانو در قهرمانی جهان مشخص شدند
  • مسابقات والیبال ساحلی با معرفی نفرات برتر پایان یافت
  • والیبال نشسته به دنبال نمایش جدید در پاریس
  • آکادمی پارالمپیک، مرجع اعلام وضعیت مصدومان والیبال نشسته
  • والیبال نشسته به دنبال نمایش جدید در پاریس/سید طلا با تاکتیک نوین
  • تیم‌های برتر مسابقات والیبال ساحلی خراسان شمالی مشخص شدند
  • کشتی‌گیر بوشهری به مدال برنز رسید