Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام،سرهنگ ابوالفضل کهزادی رئیس پلیس راه انتظامی استان ایلام گفت: در پی اعلام فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی یک فقره تصادف در محور پل سیمره به گردنه شابداغ شهرستان هلیلان بلافاصله کارشناسان پلیس راه جهت بررسی موضوع به محل حادثه اعزام گردیدند.

او افزود: در بررسی به عمل آمده از سوی کارشناسان پلیس راه مشخص گردید یک دستگاه کامیون ایسوزو با دو دستگاه پژو وسمند برخورد که بر اثر آن ۲ نفربه علت شدت جراحات کشته و ۲ نفر زخمی شدند، وحادثه دیدگان جهت مداوا توسط عوامل امدادی به مراکز در مانی اعزام گردیدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پلیس راه انتظامی استان ایلام عنوان داشت: کارشناسان علت تامه این تصادف را انحراف به چپ کامیون ایسوزو اعلام کردند.

انتهای پیام/ د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: پلیس راه حادثه رانندگی پلیس راه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۸۰۰۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ریزش بزرگراه در چین ۱۹ کشته برجا گذاشت (فیلم)



منبع:فارس

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: وقوع طوفان و بارش تگرگ‌های شدید در چین (فیلم) انحراف یک تریلی در جاده پس از پنچر شدن (فیلم) نجات یک زن از غرق شدگی (فیلم)

دیگر خبرها

  • تصادف خودروی پژو و کامیون در یاسوج ۳ کشته برجای گذاشت
  • یک کشته و ۸ زخمی در تصادف سه دستگاه خودروی سواری در بوکان
  • دستگیری باند قاچاقچیان احشام در دهلران
  • یک کشته و زخمی در برخورد مرگبار کامیون با پژو پارس در نزدیکی مشهد
  • ۲ تصادف در زنجان ۱۵ مصدوم برجا گذاشت
  • کامیون تانکر حامل ۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در توقیف پلیس
  • ریزش بزرگراه در چین ۱۹ کشته برجا گذاشت
  • تصادف خودرو سوخت‌بر در خراسان جنوبی ۲ کشته داشت
  • ریزش بزرگراه در چین ۱۹ کشته برجا گذاشت (فیلم)
  • تصادف بامداد امروز در محور نهبندان-زاهدان ۲ کشته بر جای گذاشت