Web Analytics Made Easy - Statcounter

به منظور اشتغالزایی پایدار وحمایت از کارآفرینان و کارجویان روستایی با اولویت زنان سرپرست خانوار و بدسرپرست چند منطقه روستایی در شهرستان اندیمشک با حضور رییس مرکز ملی فرش ایران، مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری و مشاور اجرایی استاندار بازدید به عمل آمد.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، به منظور اشتغالزایی پایدار وحمایت از کارآفرینان و کارجویان روستایی با اولویت زنان سرپرست خانوار و بد سرپرست از چند منطقه روستایی در شهرستان اندیمشک با حضور رییس مرکز ملی فرش ایران، مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری و مشاور اجرایی استاندار خوزستان بازدید به عمل آمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مشاور اجرایی استاندار خوزستان در این بازدید با تاکید بر ایجاد اشتغال پایدار براساس ظرفیت های بومی و فرهنگی هر منطقه اظهار کرد: با برنامه ریزی های انجام شده در راستای اشتغال زایی مناطق روستایی و مناطق غیر برخوردار، در حال تقویت و توسعه مشاغل خانگی ، کارگاهی و رفع مشکل های تعاونیهای موجود هستیم.

احسان عباس پور افزود: در این راستا با نظارت و هم افزایی که بین متولیان به وجود خواهد آمد، انشالله شاهد بهبود وضعیت معیشتی خانواده ها در این مناطق باشیم.

او از تشکیل کارگروه تخصصی اشتغال زایی پایدار مناطق روستایی استان خبر داد و گفت: در این کارگروه شناسایی، تقویت و حمایت از کارآفرینان و کارجویان روستایی استان با اولویت زنان سرپرست خانواده و کارجویان خانواده های غیربرخوردار در حال انجام است.

مشاور استاندار و مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری خوزستان نیز در ادامه گفت: با پیگیری های ویژه مشاور اجرایی استاندار و در راستای حمایت از کارآفرینی و اشتغال پایدار در مناطق روستایی و عشایری با اولویت خانواده های غیربرخوردار و زنان سرپرست خانوار به دبیری این اداره کل، کارگروه تخصصی اشتغالزایی در راستای جذب اعتبارها در قالب تسهیلات قرض الحسنه و تشکیل بانک اطلاعاتی زنان  و کارجویان کارآفرین  و کارجویان روستایی با حضور اداره کل امور روستایی  استانداری، صمت، جهاد کشاورزی، کار تعاون و رفاه اجتماعی و... تشکیل شده است./انتهای پیام

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: برنا زنان فرش خانواده ایجاد اشتغال اشتغال روستا مشاغل خانگی تعاونی خانواده اشتغال زنان کارآفرینی اعتبار قرض الحسنه رفاه اجتماعی استاندار خوزستان اشتغال زایی زنان سرپرست خانوار برنا خوزستان روستاهای اندیمشک مشاور اجرایی استاندار مناطق روستایی زنان سرپرست کل امور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۸۰۱۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهرهای مولد در سواحل نقش مهمی در تقویت معیشت خانوارها دارد

رئیس سازمان شیلات ایران از اجرایی‌شدن شهر مولد در سواحل خبر داد و گفت: شهرهای مولد در سواحل نقش مهمی در اشتغال، تولید پایدار و تقویت معیشت خانوارها دارد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، سیدحسین حسینی ظهر امروز در جلسه شهر مولد استان بوشهر یکی از اقدامات مهم دولت سیزدهم را توسعه اقتصاد دریاپایه دانست و اظهار داشت: یکی از مصداق‌های مهم طرح‌های تولیدی اقتصادی دریا محور شهرک‌های مولد کشاورزی در سواحل است.

وی شهرهای مولد را کانون‌های تولید، اشتغال و اسکان دانست و بیان کرد: یکی از اهداف مهم شهرهای مولد تولید و امنیت غذایی پایدار است و به سمت کانون‌های مولد حرکت می‌کند.

معاون وزیر جهاد کشاورزی استان بوشهر با بیان اینکه توسعه طرح‌های اقتصاد دریا محور یکی از برنامه‌های مهم دولت است، تأکید کرد: شهرهای مولد در سواحل نقش مهمی در اشتغال، تولید پایدار و تقویت معیشت خانوارها دارد که در اجرایی‌شدن شهرهای مولد در سواحل از هیچ کوششی فروگذاری نمی‌شود.

وی با بیان اینکه در سواحل کشور خانه‌های مولد طراحی شده است، گفت: شهرهای مولد با ایجاد زنجیره ارزش افزوده، سبب افزایش سطح تولید، اشتغال‌زایی و افزایش درآمد خانوارها می‌شود.

حسینی با قدردانی از استاندار بوشهر در پیگیری اجرا شدن شهر مولد کشاورزی بوشهر در سواحل اضافه کرد: این شهرها با تولید و پرورش آبزیان طراحی شده که نقش مهمی در حل مشکلات جوانان دارد.

در این آیین قرارداد زمین ایجاد شهر مولد دلیران تنگستان به امضای جهاد کشاورزی، شیلات، منابع طبیعی و آبخیزداری، امور اراضی و شهرک‌های کشاورزی استان بوشهر رسید.

انتهای پیام/190

 

دیگر خبرها

  • آموزش محور اصلی بازاریابی و تجاری‌سازی در صنایع دستی
  • تشکیل کارگروه‌ تخصصی مشترک بین دانشگاه آزاد و شورای شهر زرقان
  • حمایت از طرح‌های اشتغال‌زایی روستایی در همدان
  • اعطای ۱۲ هزار و ۴۸۱ وام و تسهیلات اشتغال‌زایی در آذربایجان‌غربی
  • کارگروه تخصصی بررسی مشکلات ممیند تشکیل می‌شود
  • شهرهای مولد در سواحل نقش مهمی در تقویت معیشت خانوارها دارد
  • هدایت نقدینگی به‌سمت صنایع پایین‌دست نفت، اشتغال‌زایی و سودآوری به‌ همراه دارد
  • مرغداری ۲۰ هزار قطعه‌ای در نمین به بهره برداری رسید
  • لزوم تشکیل کارگروه مشترک برای ایجاد تغییر در طرح ترافیک
  • ثبت ۱۵ هزار تماس با مرکز صدای مشاور بهزیستی