Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-05-02@14:44:16 GMT

نیکزاد وارد مادرید شد

تاریخ انتشار: ۵ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۷۸۰۵۱۱

نیکزاد وارد مادرید شد

علی نیکزاد، نایب رییس مجلس به منظور شرکت در یک صد و چهل و سومین اجلاس بین المجالس جهانی (IPU) وارد فرودگاه مادرید، پایتخت اسپانیا شد.

به گزارش قدس آنلاین، علی نیکزاد امروز در راس هیاتی متشکل از احمد نادری، نماینده مردم تهران و رییس شورای اجرایی (IPU) و مرتضی آقا تهرانی، نماینده مردم تهران و رحیم زارع، نماینده مردم آباده در مجلس و عضو(IPU) در یکصد و چهل و سومین اجلاس بین‌المجالس جهانی در مادرید پایتخت کشور اسپانیا شرکت می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفتنی است، نایب رییس مجلس شورای اسلامی تا لحظاتی دیگر با خانم مرچیل باتت رییس کنگره نمایندگان کشور اسپانیا در خصوص گسترش روابط پارلمانی بین دو کشور دیدار و گفت‌وگو خواهد کرد.

همچنین بیان مواضع جمهوری اسلامی ایران در خصوص مسائل منطقه، فرا منطقه‌ای و بین المللی و نقش پارلمان‌ها در ترویج مردم سالاری، تحقق اهداف صلح، افزایش تعاملات بین المللی و توسعه پایدار از جمله مباحث سخنرانی علی نیکزاد در مجمع عمومی صد و سومین اجلاس اتحادیه بین المجالس جهانی IPU در مادرید اسپانیا به شمار می‌آید، شعار این اجلاس در خصوص " اقدامات پارلمانی جهت ترویج وگسترش دموکراسی"است.

منبع: ایسنا

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: علی نیکزاد مجلس شورای اسلامی اجلاس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۸۰۵۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم تجلیل از قهرمانان با حضور رییس‌جمهور برگزار می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، «کیومرث هاشمی» وزیر ورزش و جوانان در حاشیه جلسه هیأت دولت در جمع خبرنگاران اظهار داشت: هفته آینده مراسم تجلیل از هزار و ۵۱۷ نفر از قهرمانان و دست اندرکارانی که سال گذشته موفق شدند برای کشور افتخار افرینی کنند را با حضور شخص رئیس جمهور برگزار می‌کنیم.

وی افزود: ۲۳۰ میلیارد تومان پاداش این عزیزان تقدیم خواهد شد.

وزیر ورزش در خصوص بازی‌های المپیک اظهار کرد: اولاً متولی بازی‌های المپیک کمیته ملی المپیک است و حتماً وزارت ورزش در این خصوص کمک می‌کند و نه تنها در رشته وزنه برداری بلکه در سایر رشته‌های ورزشی مثل کشتی و وزنه برداری و تکواندو و همه رشته‌هایی که کسب سهمیه کرده اند، کمک کند.

در حال تکمیل…

کد خبر 6094074

دیگر خبرها

  • دستور ویژه رییس هلال احمر برای نجات یسنا
  • پیروزی بزرگ در سانتیاگو برنابئو؛ برتری 6-2 بارسلونا مقابل رئال مادرید (لالیگا اسپانیا - 2 می، 2009)
  • همکاری رئال مادرید با الاتحاد؛ کریم بنزما به اسپانیا رفت
  • کنایه گوتی به بارسلونا؛ لیگ قهرمانان اروپا بدون رئال مادرید کسل‌کننده‌ می‌شود!
  • استیو مک منمن: تاثیر بلینگام از زیدان و رونالدو نازاریو در رختکن رئال مادرید بیشتر است
  • مراسم تجلیل از قهرمانان با حضور رییس‌جمهور برگزار می‌شود
  • فرار رئال از جهنم آلیانز؛ همه چیز به اسپانیا کشیده شد
  • خط و نشان رودیگر برای امباپه/ چه کسی گفته او به رئال می‌آید؟
  • روایت رییس پژوهشگاه رویان از پیام رهبری در خصوص ساخت انسان کامل
  • گران‌فروشی در مادرید: رئالی‌ها شاکی‌اند!‏