Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس، خشکسالی اخیر، سوءتدبیر و ترک فعل‌های صورت گرفته مشکلاتی را برای تامین آب چند استان‌ کشور به وجود آورده؛ مشکلاتی که باعث تجمع ۱۶ روزه کشاورزان اصفهانی هم در زاینده‌رود شد. هرچند نمی‌شود انتظار داشت مشکلات آب در طی چند روز حل شود اما مسئولان قول دادند تا چاره‌ای برای حل مشکل در سریع‌ترین زمان ممکن پیدا کنند؛ درپی این اتفاق کشاورزان هم با انتشار بیانیه‌ای به تجمع مسالمت‌آمیز خود پایان دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما پس از پایان این تجمع، عده‌ای دیگر وارد صحنه اعتراضات شدند و با روشن کردن آتش، سنگ‌پرانی به پلیس و آتش‌زدن اموال عمومی، اعتراضات را به آشوب تبدیل کردند.

همزمان با ورود این عده فرصت‌طلب در اصفهان، چهره‌های نشان‌دار ضدانقلاب، منافقین و سلطنت‌طلب مانند رضا پهلوی و رسانه‌های آن‌ها از جمله BBC، اینترنشنال، منوتو، VOA و... وارد صحنه شدند.

به نظر می‌رسد در آستانه شروع دور جدید مذاکرات رفع تحریمی، دموکرات‌ها بار دیگر به سیاست همیشگی خود، یعنی «آشوب از داخل و تحریم از خارج» روی آورده‌اند تا موضع ایران را تضعیف کنند.


انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: ضدانقلاب رضا پهلوی اینترنشنال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۸۰۷۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتراضات ضد صهیونیستی به مدارس آمریکا رسید+ فیلم

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، روز گذشته شماری از دانش‌آموزان ۱۱ مدرسه در سراسر شهر بوستون، از کلاس‌های درس خود خارج شدند و به تجمع و تحصن ضد صهیونیستی دانشجویان دانشگاه MIT ملحق شدند.

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو

براساس این گزارش، چند هفته‌ای هست که دانشجویان دانشگاه‌های آمریکا در اعتراض به نسل‌کشی رژیم اشغالگر صهیونیستی در فلسطین دست به تظاهرات مسالمت آمیز و تحصن کردند که با سرکوب شدید نیروهای ایالتی و امنیتی مواجه شدند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اکثر دموکرات های آمریکا معتقدند اسرائیل در حال نسل‌کشی است
  • فرماندهی واحد، نیاز تحقق توسعه دریامحور است
  • بازگشت شاخص‌های پولی به پیش از تحریم
  • احتمالا در آشوب‌های اولیه منظومه شمسی، مشتری در تشکیل ماه موثر بود
  • اعتراضات دانشجویی در سایه افزایش تهدیدها
  • اعتراضات ضد صهیونیستی به مدارس آمریکا رسید+ فیلم
  • اسلامی: ایران از برجام خارج نشده است/ سند راهبردی بیست ساله هسته‌ای را در دستورکار قراردادیم/ گروسی: باید شرایط را جهت بازگشت به برجام تسهیل کنیم
  • گلایه تولیدکنندگان از کمبود نقدینگی و تأخیر بسیار بانک مرکزی در تخصیص ارز/ سیاست‌هایی که در حال متوقف کردن تولید است/ خودتحریمی، بدتر از تحریم خارجی است
  • گلایه تولیدکنندگان از کمبود نقدینگی و تأخیر بسیار زیاد بانک مرکزی در تخصیص ارز/ سیاست‌هایی که در حال متوقف کردن تولید است/ خودتحریمی بدتر از تحریم خارجی است
  • گلایه تولیدکنندگان از کمبود نقدینگی و تأخیر بسیار زیاد بانک مرکزی در تخصیص ارز/ سیاست‌هایی که در حال متوقف کردن تولید است/ خودتحریمی در کشور بدتر از تحریم خارجی است