Web Analytics Made Easy - Statcounter

عباس ریزیان در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: عملیات جست‌وجو و دستیابی به چهار فرد مفقود شده در ارتفاعات کوه نمک جاشک با تلاش بیش از یک ساعته انجام شد.

وی افزود: در پی گزارش مفقود شدن چهار نفر از اعضای یک خانواده در منطقه کوه‌های نمکی شهرستان دیر، یک تیم امدادی از سوی پایگاه جاده‌ای امداد و نجات جاده‌ای جاشک به منطقه مورد نظر اعزام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ریزیان با اشاره به اعزام نیروهای امدادی در ساعت ۱۸ و ۲۱ دقیقه رزو جمعه افزود: نجاتگران پایگاه امداد و نجات جاده‌ای پس از جست‌وجو و دسترسی به مسیر و مفقودین در منطقه کوه نمک و انجام اقدامات اولیه لازم عملیات با موفقیت به پایان رسید.

کد خبر 5361410

منبع: مهر

کلیدواژه: بوشهر شهرستان دیر حادثه هفته بسیج ویروس کرونا بوشهر بسیج آمار کرونا خطبه های نماز جمعه کرمانشاه عکس استانها گرگان لیگ برتر فوتبال ایران واکسن کرونا سنندج آلودگی هوا ایلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۸۰۸۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شیراز قهرمان مسابقات والیبال اعضای هیئت علمی دانشگاه آزاد منطقه یک کشور

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، مسابقات والیبال کارکنان و اعضای هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی منطقه یک کشور (فارس، بوشهر و کهگیلویه و بویراحمد) گرامیداشت هفته معلم و استاد با حضور تیم‌های، شیراز، مرودشت، میمند، اقلید، استهبان، ارسنجان، سپیدان و بوشهر به مدت سه روز به میزبانی در مجموعه ورزشی انقلاب دانشگاه آزاد اسلامی واحد سپیدان برگزار شد.

در پایان این رقابت‌ها تیم دانشگاه آزاد اسلامی واحد شیراز به رتبه نخست رسید، واحد استهبان دوم شد، واحد بوشهر عنوان سومی را به دست آورد و واحد مرودشت هم مقام چهارمی این مسابقات را از آن خود کرد.

جام اخلاق این دوره از مسابقات هم به واحدهای ارسنجان و اقلید رسید.

سرپرست فنی این مسابقات را منوچهر اسدی پویا برعهده داشت و رضا ناصری، مسعود و محسن پرواز، محمدعلی شمس‌الدینی و خانم سروری قضاوت این مسابقات را برعهده داشتند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • شیراز قهرمان مسابقات والیبال اعضای هیئت علمی دانشگاه آزاد منطقه یک کشور
  • تصادف مرگبار در خوزستان ۴ نفر را به کام مرگ کشاند
  • بهره مندی بیش از ۴۸۰۰ نفر متأثر از سیل و آبگرفتگی از خدمات امدادی هلال احمر
  • کرمانشاه هاب منطقه‌ای مدیریت بحران غرب کشور
  • آغاز ساخت پایگاه امداد جاده‌ای در روستای حسن قشلاق بهار
  • ساخت سه پایگاه امدادی اورژانس در کهگیلویه و بویراحمد
  • انجام ۲۷۲ عملیات امداد و نجات توسط آتش نشانی شیراز
  • سه پایگاه اورژانس جاده ای در کهگیلویه و بویراحمد احداث می شود
  • ساخت پایگاه اورژانس روستایی با اختصاص ۳۰ میلیارد ریال اعتبار در شهرستان بهار
  • نجات گردشگران مفقود شده در مسیر کوهنوردی پردیس