Web Analytics Made Easy - Statcounter

یواخیم لوو پس از کناره‌گیری از تیم ملی آلمان پس از مسابقات قهرمانی اروپا، اکنون در چهار ماه گذشته از زندگی دور از فوتبال لذت برده است.

خبرگزاری میزان - هانسی فلیک، سرمربی سابق بایرن مونیخ، پس از ۱۴ سال هدایت لوو، هدایت آلمان را بر عهده گرفت، اما آینده برنده جام جهانی ۲۰۱۴ چیست؟ او به صراحت گفته بود که تمام تلاش خود را می‌کند تا پس از خروج آلمان از یورو ۲۰۲۰ مدتی دور از فوتبال لذت ببرد، اما همچنین گفت که به احتمال زیاد پس از مدتی تعطیلی به سرمربیگری بازخواهد گشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در مراسم جشن بنیاد ماتیاس گینتر در اوایل این هفته در فرایبورگ، لوو فاش کرد که قبلاً درخواست‌های شغلی برای فکر کردن داشته است که برخی از آن‌ها را حتی قبل از پایان یورو دریافت کرده بود.

وی در این زمینه تصریح کرد: منطقی است که سؤالاتی وجود دارد و مرتباً تکرار می‌شوند. برایم واضح بود که در شش ماه اول هیچ کاری انجام نخواهم داد. سال آینده خواهیم دید، شاید اجازه دادم درخواست‌هایی عنوان شود و گفتگو کردیم.

لوو از زمان پایان دوره مربیگری‌اش در تیم ملی آلمان، حضور چندانی در انظار عمومی نداشته است، اگرچه او قبل از بازی مقدماتی جام جهانی مقابل لیختن اشتاین در ولفسبورگ مورد تجلیل قرار گرفت. علی‌رغم جنجال‌هایی که پیرامون امتناع فدراسیون آلمان برای اخراج لوو پس از جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه وجود داشت، این یک خداحافظی هماهنگ با آنچه که مدت طولانی به عنوان سرمربی آلمان بوده است، بود. به نظر می‌رسید که لوو روحیه بالایی دارد.

او گفت: دوری از فوتبال چیزی بود که نیاز داشتم. در این بین، می‌توانم خودم را مشغول نگه دارم، که به آرامی سطح خاصی از انگیزه برای فوتبال پیدا می‌کنم و از آن لذت می‌برم. بعد از مسابقات خیلی دوست داشتم کمی فاصله داشته باشم.

جای خالی در سمت ریاست فدراسیون فوتبال وجود دارد، اما این چیزی است که لوو گفت در حال حاضر علاقه‌ای به آن ندارد. «نه، قطعاً نه. من برای آن آماده نیستم، دیگران می‌توانند آن را بهتر انجام دهند.»

او توضیح داد: من کاملاً آماده هستم، پیشنهادات مختلفی وجود دارد. این می‌تواند به معنای موقعیت مربیگری باشد، یا موقعیتی دفتری یا شاید حتی یک صندلی هیئت مدیره اجرایی یا نظارتی در جایی باشد. همه چیز به جز ریاست فدراسیون، هیچ چیز برای من دور از انتظار نیست.

بیشتر بخوانید: فلیک سرمربی تیم ملی آلمان شد

انتهای پیام/

برچسب ها: هانسی فلیک یواخیم لوو

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: فدراسیون آلمان هانسی فلیک یواخیم لوو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۸۰۸۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مذاکره با برزیل برای برگزاری دیدار تدارکاتی با فوتسال ایران

فدراسیون فوتبال قصد دارد مذاکراتی با برزیل برای برگزاری دیدار تدارکاتی با تیم ملی فوتسال با این کشور انجام دهد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، جام جهانی فوتسال شهریور ماه سال جای در کشور ازبکستان برگزار می‌شود. تیم ملی فوتسال ایران که به تازگی قهرمان جام ملت‌های آسیا شده، در سید یک قرار دارد و منتظر قرعه‌کشی جام جهانی است تا رقبایش را بشناسد.

ضعف‌هایی که نباید پشت قهرمانی فوتسال ایران در آسیا پنهان شود

احسان اصولی، رئیس کمیته فوتسال فدراسیون فوتبال در گفت‌وگو با خبرگزاری تسنیم درباره برنامه‌های تیم ملی پیش از شروع جام جهانی و امکان برگزاری بازی تدارکاتی با تیم ملی برزیل گفت: اردوی تیم ملی پیش از شروع جام جهانی از 40 روز قبل آغاز می‌شود. مذاکره با برزیل در شهریور ماه سال گذشته انجام شده بود و این مذاکرات را ادامه می‌دهیم تا به نتیجه نهایی برسیم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مدیر عامل آدیداس: حاضر نشدیم با پیشنهاد نایکی به فدراسیون فوتبال آلمان برابری کنیم
  • قهرمانی آسیا ۱۹ ماه بدون پول؛ جام مفتی برای تاج!
  • مذاکره با برزیل برای برگزاری دیدار تدارکاتی با فوتسال ایران
  • سخنگوی فدراسیون فوتبال: درخواست حواله خودرو برای قهرمانان فوتسال را پیگیری می کنیم
  • اصولی: بازی‌های دوستانه باعث شکل گیری شاکله تیم ملی فوتسال شد/ قرارداد شمسایی تمدید خواهد شد
  • اصولی: از فردا به فکر جام جهانی هستیم
  • اصولی: درخواست حواله خودرو برای فوتسالی‌ها را پیگیری می‌کنیم
  • سلیمانی: تعلیق مسابقات لیگ ۲ اهمیت جایگاه داوران را نشان داد
  • قهرمانی ایران در رقابت های جهانی والیبال دانش آموزی
  • بورل: رویارویی هسته‌ای به یک احتمال واقعی تبدیل شده است