Web Analytics Made Easy - Statcounter

قضیه انتقال مهاجم منچسترسیتی به بارسلونا در حال جدی شدن است. 

فران تورس را در ادامه فصل با پیراهن بارسلونا خواهیم دید؟

به گزارش طرفداری و به نقل از فرناندو پولو (موندو دپورتیوو)، متئو آلمانی، مدیر ورزشی بارسلونا در شهر منچستر حضور دارد و طی ساعات گذشته با باشگاه منچسترسیتی و شخص فران سوریانو (مدیر اجرایی کنونی منچسترسیتی و مشاور اقتصادی سابق لاپورتا طی دوره نخست ریاست او در بارسلونا) در ارتباط بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به نظر می رسد که بارسلونا در مورد جذب فران تورس 21 ساله جدی است، ژاوی او را گزینه ای مناسب برای تقویت خط حمله در دو پست وینگر و مهاجم می داند.

 فران تورس قدردان زحمات پپ گواردیولا و باشگاه منچسترسیتی است اما دوست دارد به بارسلونا ملحق شود و به پیشنهاد کاتالان ها پاسخ منفی نخواهد داد. بارسلونا خوشبین است چون به نظر می آید که گواردیولا نیز برای این انتقال چراغ سبز نشان داده و اگر باشگاه اسپانیایی بتواند از پس سخت ترین بخش ماجرا که راضی کردن منچسترسیتی برای مبلغ انتقال است بر بیاید، این انتقال می تواند در همان ماه ژانویه نهایی شود. مارکا پا را از این فراتر گذاشته و مدعی شده که بارسلونا پیش از این با فران تورس به توافق شخصی رسیده و به او قول یک نقش مهم در ترکیب را داده است. 

اخبار داغ 

فیلم ادرار خانم خواننده روی طرفدارش در کنسرت! / زشت ترین اقدام در جهان! علی کریمی: VAR وارد ایران شده و غیر از خوبان عالم همه بی خبر هستیم عصبانیت سرمربی پورتو از مهدی طارمی اریک کانتونا: من سرمربی جدید منچستریونایتد هستم! (زیرنویس فارسی) فرانک لمپارد: در باشگاه چلسی به ورزشگاه تاتنهام، ورزشگاه 3 امتیازی می گفتند! (زیرنویس فارسی)

منبع: طرفداری

کلیدواژه: فران تورس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۸۰۹۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مارکا: گل شهاب زاهدی شایسته بردن جایزه پوشکاش است

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ تیم‌های فوتبال «آویسپا فوکوئوکا» و «گامبا اوزاکا» در هفته یازدهم جِی لیگ ژاپن جمعه ۱۴ اردیبهشت به مصاف هم رفتند که این بازی در پایان با تک گل شهاب زاهدی یک بر صفر به سود آویسپا به پایان رسید تا این تیم در پایان هفته یازدهم، ۱۵ امتیازی شود و به دلیل تفاضل گل بهتر نسبت به گامبا اوزاکا در رده نهم جدول قرار گیرد.

به نقل از مهر زاهدی در این بازی از فاصله ۷۰ متری موفق به باز کردن دروازه گامبا اوزاکا شد و خیلی از رسانه‌ها از گل او به عنوان یکی از نامزدهای بهترین گل سال (پوشکاش) یاد کردند.

روزنامه اسپانیایی مارکا در خصوص این گل نوشت: فیفا را خبر کنید. گل تماشایی از فاصله ۷۰ متری که باید نامزد دریافت جایزه پوشکاش شود.

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1904004

دیگر خبرها

  • توافق شخصی چلسی با مسینیو
  • پپ گواردیولا و رسیدن به رکورد 300 بازی بر روی نیمکت منچسترسیتی در رقابت های لیگ برتر انگلیس (زیرنویس فارسی)
  • عشق به بارسلونا در خون او جاری است؛ ژاوی سیمونز می‌خواهد برگردد!
  • تایید شد: بارسلونا به دنبال ستاره جنجالی یونایتد
  • استوری ستاره بارسلونا و دامن زدن به شایعات انتقال داروین نونیز! / عکس
  • مارکا شیفته شهاب: فیفا را خبر کنید، پوشکاش حقشه
  • مارکا: گل شهاب زاهدی شایسته بردن جایزه پوشکاش است
  • عکس لو رفته از پیراهن دوم منچسترسیتی در فصل 25-2024
  • مارکا: گل زاهدی شایسته بردن جایزه فیفا پوشکاش است
  • بزرگترین حسرت در سیرجان سهم ستاره اسپانیایی (عکس)