Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهدی صفری معاون دیپلماسی اقتصادی وزارت امور خارجه روز جمعه با خدای بردیف رییس اتحادیه صنعت گران و کارآفرینان ترکمنستان دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش ایسنا، معاون دیپلماسی اقتصادی وزارت امور خارجه در این دیدار ضمن اشاره به توانایی های کشورمان در بخش های مختلف اقتصادی، کشاورزی و تجاری، بر آمادگی جمهوری اسلامی ایران جهت انتقال تجارب خود در حوزه های مختلف و همچنین همکاری های فنی- مهندسی، نانو و بیو تکنولوزی با ترکمنستان تاکید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صفری در ادامه اظهار داشت: بخش خصوصی ایران آماده مشارکت در پروژه های مختلف ترکمنستان می باشد.

بردیف نیز در این ملاقات با اشاره به اینکه اتحادیه در بخش های کشاورزی، صنعتی و راه سازی فعال است، گفت: از همکاری های شرکت های دو کشور استقبال می کنیم. از توانایی شرکت های ایرانی در تمام بخش های صنعتی و اقتصادی آگاهیم و  این همکاری باعث تقویت روابط دوجانبه است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: روابط ایران ترکمنستان مهدی صفری وزارت امور خارجه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۸۰۹۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صبحگاه مشترک نیرو‌های مسلح در بوکان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز مهاباد؛ فرماندار شهرستان بوکان در صبحگاه مشترک نیرو‌های مسلح ضمن تبریک وعده صادق و پیروزی مقتدارنه سپاه گفت: سپاه پاسداران در برابر هر نوع هجمه و تحرک دشمنان قسم خورده آمادگی و ‌توان لازم را دارند.

خشایار صنعتی افزود: به لطف رهبری داهیانه مقام معظم رهبری و توصیه‌های پدرانه ایشان کشور در حال پیشرفت و تعالی است.

صنعتی، با اشاره به توان دفاعی و بازدارندگی نیرو‌های مسلح اظهارکرد: در همه عرصه‌ها آمادگی رویارویی مقابله با دشمنان را داریم.

وی گفت: کشور‌های عربی و اسلامی جرأت به زبان آوردن موضوعهای روز و ‌تحرکات نامبارک رژیم اشغالگر اسرائیل علیه مردم مظلوم فلسطین را ندارند و این در حالی است که تنها جمهوری اسلامی که در صف مقابله با اسرائیل است،  اقتدار را به صفوف مسلمین بازگردانده است.

ادای احترام به یادبود شهدای شهرستان، سان و رژه و نمایش حرکات رزمی و تجلیل از مربیان و فرماندهان برتر از دیگر برنامه‌های صبحگاه مشترک مراسم بود.

 

 

دیگر خبرها

  • گسترش همکاری‌های فرهنگی هنری ایران و روسیه با محوریت بنیاد رودکی
  • همکاری‌های هنری ایران و روسیه گسترش می‌یابد
  • ایران به دنبال رابطه برد-برد با آفریقا است/ نگاه برابر داریم
  • آمادگی ایران برای همکاری صنعتی با آفریقا/ رابطه برد_برد می‌خواهیم
  • فرصت‌های نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران
  • اعلام آمادگی وزارت دفاع برای همکاری با زیمباوه
  • میزبانی غرفه خراسان رضوی از هیات‌های تجاری چین و ترکمنستان در روز دوم «ایران اکسپو ۲۰۲۴»
  • صبحگاه مشترک نیرو‌های مسلح در بوکان
  • همراه اول حامی برگزاری ششمین رویداد ایران اکسپو
  • آمادگی ایران برای تعمیر هواپیما و صدور خدمات مهندسی به کوبا