Web Analytics Made Easy - Statcounter

پیشکسوت کاراته در جدیدترین گفت و گوی خود اعلام کرد در کاراته بسیاری از مربیان و ورزشکاران به اصول کار حرفه ای پایبند هستند ولی تعداد انگشت شماری نیز هستند که دوست دارند با حاشیه سازی و جار و جنجال کارشان را پیش ببرند که مسلما موفق نمی شوند.

محمدعلی مردانی، پیشکسوت کاراته، در گفت و گو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا درباره مبارزه با بازیکن ‌سالاری در کاراته گفت: بازیکن ‌سالاری آفت ورزش قهرمانی ‌و مشخصا ورزش اخلاق مدار کاراته است چراکه هر جای این مسئله رخنه کند باعث می‌شود تیم و تشکیلات به حقانیتی که می‌خواهد نرسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیشکسوت کاراته تاکید کرد: اگر بازیکن‌ سالاری در هر ورزشی از جمله کاراته رخنه کند نفرات دیگر احساس می‌کنند می‌توانند این کار را انجام دهند، در نتیجه بازیکن ‌سالاری در تصمیمات اشتباه مربی تأثیرگذار می‌شود. اگر این مسئله اتفاق بیفتد در آینده نتایج بدی برای کاراته رقم می‌خورد چراکه ورزشکاری که نتیجه نمی گیرد، حاشیه‌سازی می کند و اگر مربی یا مسئولان برخورد نکنند نتایج مطلوب بدست نمی‌آید و در آینده این موج باعث می‌شود کاراته متضرر شود.

وی با اشاره به تجربه فوتبال در زمان مرحوم دهداری ادامه داد: مرحوم دهداری برای ۹ تن از بهترین بازیکنان فوتبال که از تیم ملی کناره‌گیری کردند، جایگزین تعیین کند و گذشت زمان نشان داد چقدر این تصمیم درست بوده و ستاره هایی چون عابدزاده، زرینچه و نامجو مطلق از دل همان تیم بیرون آمدند. اگر این حاشیه بازیکن‌سالاری وارد تیم شود مسلماً اثرات سوء خواهد گذاشت.

مردانی در پایان در رابطه با راهکار مبارزه با بازیکن‌سالاری گفت: یادمان باشد بازیکن‌سالاری همچون اپیدمی به سایر بازیکنان سرایت می‌کند. ورزشکاران پس‌ از موفقیت در میادین بین‌المللی و چهره شدن باید به حد خود قانع باشند و در چارچوب ضوابط حرکت کنند. برای این کار نیز مهمترین نقش را مربیان بازی می کنند، آنها به عنوان بزرگتر باید مراقب رفتار ورزشکاران باشند و اجازه ندهند آنها با ورود به این فضا به آینده ورزشی خود لطمه وارد کنند. خوشبختانه در کاراته بسیاری از مربیان و ورزشکاران به اصول کار حرفه ای پایبند هستند ولی تعداد انگشت شماری نیز هستند که دوست دارند با حاشیه سازی و جار و جنجال کارشان را پیش ببرند که مسلما موفق نمی شوند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: برنا اخلاق فوتبال تیم ملی بازی کاراته محمدعلی مردانی حاشیه سازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۸۱۳۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسی توقف ناپذیر؛ تاریخ سازی لئو در آمریکا و جهان

قهرمان جام جهانی 2022 قطر در لیگ آمریکا با یک تیر دو نشان زد.

به گزارش فارس، لیونل مسی در 7 بازی لیگ آمریکا 9 گل به ثمر رساند و خودش را «آقای گل و تیمش را صدرنشین لیگ کرد».

دارنده 8 توپ طلای بهترین بازیکن دنیا با دستمزد سالیانه 50 میلیون یورو برای اینتر میامی توپ می زند.

اینتر میامی بامداد امروز(یکشنبه) به مصاف نیوانگلند رفت و با نتیجه 4 بر یک به پیروزی رسید.

مسی در این بازی موفق شد 2 گل برای تیمش به ثمر برساند و 2 پاس گل داد تا با کسب امتیاز 8.8 بهترین بازیکن زمین شود.

شبکه ESPN  می نویسد که لیونل مسی در این بازی یک «رکورد بزرگ لیگ آمریکا» را به نامش ثبت کرد و به «اولین بازیکن تاریخ تبدیل شد که در 7 بازی موفق شده با به ثمر رساندن 9 گل و 7 پاس گل 16 امتیاز را برای تیمش کسب کند».

نشریه اسپورت گزارش می دهد که «لیونل مسی به اولین بازیکن تاریخ فوتبال تبدیل شد که در به ثمر رسیدن 1200 گل در دوران فوتبالی اش مشارکت کرده است».

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: مسی این روزها غمگین است (عکس) کفش های لیونل مسی (عکس)

دیگر خبرها

  • مسی توقف ناپذیر؛ تاریخ سازی لئو در آمریکا و جهان
  • اجرای ایمن سازی و اصلاح شیب شیروانی ۱۴۰ کیلومتر از حاشیه راه‌های مازندران
  • شوراها، از مهمترین مظاهر مردمی سازی حکمرانی در نظام مردم سالاری دینی
  • دعوت از ۲۳ بازیکن به اردوی تیم والیبال زیر ۱۷ سال
  • دومین پویش مردمی پاکسازی جنگل های هیرکانی در گرگان برگزار شد
  • جرارد: به رقابت کردن با مسی و رونالدو افتخار می‌کنم
  • نکونام بازیکن حاشیه‌ساز استقلال را تنبیه نکرد!
  • پایان رقابت‌های قهرمانی کاراته کشور با معرفی نفرات برتر+فیلم
  • تجلیل از آقای ورزش ایران در حاشیه کشتی فرنگی جام تختی
  • پایان رقابت‌های فوتبال روستایی شهرستان مریوان