Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-04@10:46:12 GMT

دستگیری سارق منزل در لردگان

تاریخ انتشار: ۶ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۷۸۱۴۱۸

دستگیری سارق منزل در لردگان

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، سرهنگ علی تابش فرد فرمانده انتظامی لردگان گفت: در پی سرقت از یک منزل مسکونی در لردگان، دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار ماموران پلیس شهرستان قرار گرفت.

او افزود: ماموران فرماندهی انتظامی بخش فلارد با تحقیقات به عمل آمده موفق شدند یک متهم را در این ارتباط شناسایی و پس از هماهنگی قضایی دستگیر کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید

سارقان مسلح با هوشیاری پلیس سامان زمینگیر شدند

سرهنگ تابش فرد اضافه کرد: متهم در بازجویی پلیس و در مواجهه با ادله موجود چاره‌ای جز اعتراف نداشت و به جرم سرقت اعتراف کرد و متعهد به رد مال مسروقه شد.

او با بیان اینکه پرونده قضائی در این خصوص تشکیل و در حال رسیدگی می باشد، به شهروندان توصیه کرد: تا در زمان ترک منزل اقدامات ایمنی و پیشگیری از سرقت را رعایت کنند چرا که هر گونه اقدام پیشگیرانه می‌تواند منزل شما را از آماج جرم سرقت خارج نماید.

انتهای پیام/ف

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دستگیری سارق ماموران آگاهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۸۱۴۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری فرد هتاک فضای مجازی در چالوس

سرهنگ محسن سلیمانی فرمانده انتظامی شهرستان چالوس گفت: در پی کسب خبری مبنی بر هتک حرمت و حیثیت از سوی یک صفحه اینستاگرامی با انتشار تصاویر کاندیدا‌ها و تمسخر آنان و انتشار اخباری تحت عنوان افشاگری بر علیه برخی افراد ومسئولان با هدف تشویش اذهان عمومی در زمان برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس فتا قرار گرفت.

او افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی و فنی، متهم شناسایی و با هماهنگی قضائی در اقدامی غافلگیرانه دستگیر شد.

سرهنگ سلیمانی گفت: متهم در تحقیقات و بازجویی‌های فنی پلیس به بزه انتسابی اقرار کرد و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی و سپس روانه زندان شد.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • دستگیری متهم به سرقت ۸۰۰ میلیونی سنگ فیروزه در نیشابور
  • سارق احشام در دام پلیس نکا
  • دستگیری سارقان منزل در خدابنده ؛ در کمتر از سه ساعت
  • انهدام ۲ باند سرقت و کشف ۶۱ فقره سرقت منزل در زنجان
  • دستگیری ۲۶ سارق مغازه در خراسان جنوبی
  • دستگیری ۱۵۰ سارق و مالخر
  • شناسایی و دستگیری قاتل در خرم‌آباد
  • دستگیری فرد هتاک فضای مجازی در چالوس
  • دستگیری سارق گوشی همراه با ۸ فقره سرقت در کهگیلویه
  • اعتراف سارق به ۲۷ فقره سرقت سیم و کابل در شاهرود