Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، پنجره زمستانی نقل و انتقالات  بازیکنان فوتبال اروپا از روز اول ژانویه سال ۲۰۲۲ بازگشایی و روز ۳۱ ژانویه بسته خواهد شد. در فاصله چندین هفته مانده به آغاز فصل نقل و انتقالات زمستانی خبر‌های زیادی درباره جا به جایی بازیکنان به گوش می‌رسد.

در این گزارش به مهمترین خبر‌های مربوط به نقل و انتقالات اشاره می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیولی قرارداد جدیدی با میلان امضاء کرد

استفانو پیولی، سرمربی میلان قرارداد پاداش عملکرد خوب خود در این تیم را از مدیران روسونری دریافت کرد.پیولی قرارداد خود را تا تابستان ۲۰۲۳ تمدید کرد. این قرارداد امکان تمدید برای یک سال دیگر را نیز دارد.

اسپرز مشتاق جذب زانیولو

طبق گزارش Calciomercato، تاتنهام به دنبال جذب نیکولو زانیولو ستاره رم است که مذاکراتش با این باشگاه سری آ برای تمدید قرارداد متوقف شده است.

قرارداد زانیولو سال ۲۰۲۴ به پایان می‌رسد، اما عدم تمایل او به تمدید قراردادش علاقه چندین باشگاه از جمله تاتنهام را برانگیخته است.

فابیو پاراتیچی و آنتونیو کونته مدیر و سرمربی تاتنهام از طرفداران قدیمی زانیولو هستند و گفته می‌شود تاتنهام آماده مذاکره با رم است، اگرچه ایتالیایی‌ها تمایلی به فروش بازیکن ۲۲ ساله خود ندارند.

رئال مادرید مقصد مورد علاقه هالند است

به گزارش گل، مقصد بعدی ارلینگ هالند در صورت ترک بوروسیا دورتموند در سال ۲۰۲۲، رئال مادرید است.

گمانه‌زنی‌ها حاکی از آن است که بند آزادسازی ۷۵ میلیون یورویی هالند در تابستان آینده فعال خواهد شد.بازیکن نروژی به اطرافیانش گفته است که انتقال به مادرید بیشترین جذابیت را برای او دارد، با این حال او هنوز تصمیم نهایی را در مورد آینده خود نگرفته است.

تمایل یوونتوس برای خرید دیپای

به گزارش ال ناسیونال، یوونتوس مایل است خرید ممفیس دیپای را از بارسلونا بررسی کند.این بازیکن هلندی تابستان به بارسا پیوست، اما در هفته‌های اخیر افت کرده است و گفته می‌شود بارسا مایل به دریافت پیشنهاد‌هایی برای او است. تورینی‌ها به دقت وضعیت دیپای را زیر نظر دارند.

جرارد به دنبال جذب دو بازیکن گرانقیمت

فوتبال اینسایدر ادعا می‌کند که استیون جرارد در ماه ژانویه به دنبال جذب دو بازیکن گران قیمت به تیم استون ویلا است.کاپیتان سابق انگلیس می‌خواهد یک هافبک میانی و یک هافبک دفاعی دیگر را به خدمت بگیرد.

چلسی در آستانه تمدید قرارداد کریستنسن

به نقل از Football Insider، چلسی در مذاکره با آندریاس کریستنسن بر سر تمدید قرارداد به موفقیت دست یافته است.

اکنون انتظار می‌رود مدافع دانمارکی قرارداد جدیدی را در استمفوردبریج امضاء کند که به آبی‌ها امکان می‌دهد تابستان آینده او را در فهرست بازیکنان آزاد قرار ندهند.

جدایی دله الی از تاتنهام

به گزارش اکسپرس اسپورت، دله الی ممکن است آخرین بازی خود را برای تاتنهام انجام داده باشد.

هافبک ملی پوش انگلیسی مدتی است که از ترکیب تیم خارج شده و نتوانسته است آنتونیو کونته را در مورد توانایی خود متقاعد کند، این یعنی تاتنهام در ماه ژانویه با فروش او موافقت خواهد کرد.

منچستریونایتد آماده خرید وینیسیوس

ال ناسیونال گزارش می‌دهد که منچستریونایتد در حال آماده سازی پیشنهادی وسوسه انگیز برای وینیسیوس جونیور، مهاجم رئال مادرید است.

ملی پوش برزیلی پس از ثبت ۱۰ گل و ۷ پاس گل در این فصل، هنوز قرارداد جدیدی را در سانتیاگو برنابئو امضاء نکرده است.

ژاوی به دنبال جذب کاوانی نیست

بر خلاف گزارش‌های دیگر، ال ناسیونال مدعی است که ژاوی، سرمربی بارسلونا به دنبال جذب ادینسون کاوانی از منچستریونایتد در پنجره نقل و انتقالات ژانویه نیست.

غول‌های لیگا به دنبال یک مهاجم گلزن دیگر هستند، زیرا گمانه زنی‌ها حاکی از آن است که سرخیو آگوئرو ممکن است مجبور به بازنشستگی شود، اما در حال حاضر کاوانی مهاجم اروگوئه‌ای با تجربه گزینه مورد علاقه آن‌ها نیست.

ناپولی به دنبال ۲ بازیکن رئال مادرید است

فیخاجس ادعا می‌کند که ناپولی به دنبال جذب لوکا یوویچ و ماریانو دیاز، ۲ بازیکن رئال مادرید، است.این ۲ مهاجم در سانتیاگو برنابئو دقایقی کوتاهی بازی می‌کنند و ممکن است در پنجره نقل و انتقالات زمستانی راهی ایتالیا شوند.

پی اس جی هفته‌ها با زیدان مذاکره کرده است

Le Parisian گزارش می‌دهد که با توجه به تردید درباره آینده مائوریسیو پوچتینو، پاری سن ژرمن چندین هفته است که با زین الدین زیدان در حال گفت وگو است.

سرمربی کنونی این باشگاه به شدت مورد علاقه منچستریونایتد است و مربی سابق رئال مادرید مدعی اصلی جایگزینی او در پارک دو پرنس است.
تلاش نیوکاسل برای جذب دمبله

طبق گزارش موندو دپورتیوو، نیوکاسل یونایتد برای جذب عثمان دمبله در ماه ژانویه اصرار دارد. ژاوی، سرمربی جدید بارسا گفته است که می‌خواهد این بازیکن ۲۴ ساله قراردادش را با نیوکمپ تمدید کند و مذاکره با مدیر برنامه‌های او ادامه دارد.

با این حال، طبق گزارش ها، نیوکاسل هم در حال مذاکره با مدیر برنامه‌های دمبله است و می‌خواهد این ملی پوش فرانسوی را در ماه ژانویه جذب کند.

اطمینان منچسترسیتی از تمدید قرارداد استرلینگ

به گزارش سان، منچسترسیتی مطمئن است که بازگشت رحیم استرلینگ به دوران اوج او را متقاعد خواهد کرد که قرارداد جدیدی با سیتی امضاء کند.

استرلینگ پس از شروع ضعیف در اوایل فصل، در پیروزی‌های اخیر مقابل کلوب بروژ، اورتون و پاری سن ژرمن، گلزنی کرده است.

۱۸ ماه از قرارداد استرلینگ باقی مانده است، اما پس از بازگشت به تیم اصلی اکنون مطمئن است که آینده‌ای در سیتی دارد و قرارداد جدیدی امضاء خواهد کرد.

زینچنکو در رادار نیوکاسل

به گزارش دیلی میل، الکساندر زینچنکو در رادار نقل و انتقالات نیوکاسل ظاهر شده است. نیوکاسل در حال بررسی قرارداد قرضی در ژانویه برای این بازیکن ۲۴ ساله است که تا اینجای فصل تنها ۵۶ دقیقه در لیگ برتر برای سیتی بازی کرده است.

زینچنکو نیمکتنشین ژائو کانسلو شده است و ادی هاو، سرمربی نیوکاسل می‌تواند به دنبال جذب او باشد تا شانس تیمش برای اجتناب از سقوط را افزایش دهد.

چلسی آماده فروش پولیشیچ

به گزارش ال ناسیونال، چلسی آماده است تا کریستین پولیسیچ را در سال ۲۰۲۲ بفروشد.این بازیکن ۲۳ ساله چند پیشنهاد پیش از پنجره ژانویه دریافت کرده است و آبی‌ها از پیشنهاد‌هایی که خارج از لیگ برتر هستند استقبال خواهند کرد.

بارسلونا در میان باشگاه‌های علاق‌مند است، اما چلسی برای پولیشیچ حداقل ۴۲ میلیون پوند طلب خواهد کرد.

منچستریونایتد به صف مشتریان ولاهوویچ پیوست

به گزارش دیلی میل، منچستریونایتد به رقابت برای جذب دوسان ولاهوویچ، مهاجم فیورنتینا پیوست.منچسترسیتی، تاتنهام و یوونتوس همگی علاقمند به جذب این بازیکن ۲۳ ساله هستند که انتظار می‌رود تابستان آینده فلورانس را ترک کند.

کپا از انتقال قرضی به لاتزیو خبر داد

به گزارش Calciomercato، کپا دروازه بان چلسی برای انتقال قرضی به لاتزیو مورد توجه قرار گرفته است.آبی‌ها آماده هستند تا جدایی موقت این بازیکن ۲۷ ساله را تایید کنند، زیرا او همچنان ذخیره ادوارد مندی در استمفورد بریج است.

در همین حال، مائوریتزیو ساری، سرمربی سابق چلسی به دنبال شماره یک دیگری در لاتزیو است و می‌تواند با کپا در ایتالیا کار کند.

اینتر، میلان و ناپولی به دنبال بلوتی

به گزارش Calciomercato، اینتر، میلان و ناپولی همگی به دنبال خرید آندره آ بلوتی، مهاجم تورینو هستند.این بازیکن ۲۷ ساله که قراردادش ژوئن ۲۰۲۲ به پایان می‌رسد مورد توجه فیورنتینا و اتلتیکو مادرید نیز قرار گرفته است.

بلوتی پیشنهاد تمدید قرارداد تورینو را رد کرده و زمانی که او در تابستان آینده بازیکن آزاد شود ممکن است جنگ پیشنهاد‌ها بین باشگاه‌های برتر ایتالیا آغاز شود.

چلسی و نقشه ۸۴ میلیون پوندی برای خرید کیه زا

طبق گزارش Calciomercato، چلسی در حال برنامه ریزی برای انتقال ۸۴ میلیون پوندی فدریکو کیه زا، ستاره فیورنتینا است.این بازیکن ۲۴ ساله که به صورت قرضی برای یووه بازی می‌کند، مورد توجه بایرن مونیخ نیز قرار گرفته است.

یووه قرار است تابستان آینده کیه زا را به طور قطعی به خدمت بگیرد، اما چلسی آماده است تا مقصد او را تغییر دهد.

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دنیای ورزش بارسلونا نقل و انتقالات نقل و انتقالات تابستان آینده قرارداد جدیدی تمدید قرارداد ماه ژانویه گزارش Calciomercato دنبال جذب رئال مادرید ال ناسیونال طبق گزارش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۸۱۴۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسمی؛ مارکو رویس پس از 12 سال از دورتموند جدا می شود

قرارداد مارکو رویس با دورتموند تمدید نخواهد شد.

طرفداری | مسیر مارکو رویس و دورتموند پس از 12 سال از هم جدا می شود.

با اعلام مارکو رویس و باشگاه دورتموند، با توافق بین بازیکن و باشگاه، قرارداد این ستاره آلمانی با زنبورها تمدید نخواهد شد. در نتیجه مارکو رویس در تابستان و پس از اتمام قراردادش با دورتموند، بازیکن آزاد خواهد بود و فصل آینده را در تیمی دیگر سپری می کند. مارکو رویس در 12 سال حضور خود در دورتموند، 424 بازی برای این تیم انجام داده و 168 گل و 128 پاس گل ثبت کرده است. همچنین این بازیکن با دورتموند موفق به کسب دو قهرمانی دی اف بی پوکال و سه قهرمانی سوپرجام آلمان شده است.

از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها

  • ختافه به دنبال تمدید قرارداد قرضی میسون گرینوود
  • هشدار به سیتی: دی‌بروینه پیشنهاد عربستان را رد نکرده
  • دلایلی که مربیان به سمت جوانگرایی نمی‌روند/ همه نتیجه‌گرا شده‌اند
  • آرتتا: همه بازیکنان آرسنال در دسترس هستند؛ کسی به دنبال فروش ژسوس نیست
  • رسمی؛ مارکو رویس پس از 12 سال از دورتموند جدا می شود
  • گزارش تمرین استقلال|مصدومیت یک بازیکن و غیبت هاشمی نسب/ هجوم تماشاگران به داخل زمین و بی نظمی عجیب در کمپ حجازی+ فیلم
  • گزارش تمرین استقلال|مصدومیت یک بازیکن و حضور پیشکسوتان/ هجوم تماشاگران به داخل زمین و بی نظمی عجیب در کمپ حجازی+ فیلم
  • چالش سخت آرسنال برای حفظ یکی از بهترین استعدادهای آکادمی‌اش
  • 26 بازیکن به اردوی تیم ملی فوتبال زنان دعوت شدند
  • نیمکت‌های داغ فوتبال اروپا؛ کدام تیم‌ها سرمربی‌شان را عوض می‌کنند؟ / آن تایم