Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست- پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: سرخپوشان هنوز مانند قبل نیستند و بازیکنان باید تمرکز خود را بالا برده و مانند چند سال اخیر انتظارات را برآورده کنند.

حسین عبدی  افزود: در دیدار با صنعت نفت آبادان پرسپولیس بهتری را دیدیم. تغییر سیستم،‌ تمرکز بازیکنان، بازگشت و حضور هواداران و هر عامل دیگری که دخیل بود در نهایت باعث شد در آن بازی پرسپولیس به مراتب بهتری را ببینیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: البته نفت هم خیلی عقب کشیده بود و این مساله کفایت می‌کرد تا سرخ پوشان با آرامش بهتری بازی را دنبال کنند.

وی ادامه داد: به نظر من نفت در آن دیدار دنبال تساوی بود، هر چند بازیکنان خوبی دارد اما با تفکر گرفتن حداقل امتیاز در آزادی به میدان رفت. اتفاق مهم دیگر در بازی هفته ششم این بود که یک پنالتی مسلم و یک گل از چشم داور دور ماند و این نشان می‌دهد چشم غیرمسلح می‌تواند دچار خطا شود.

عبدی اظهار داشت: اشتباهات داوری باید حل شود و ناچاریم کمک داور ویدئویی را در فوتبال ایران وارد کنیم و فراموش نکنیم با همین کمک داور ویدئویی تیم ملی فوتبال ما نجات یافت.

پیشکسوت پرسپولیس افزود: در بازی هفته هفتم پرسپولیس کار آسانی ندارد چرا که نفت‌ مسجدسلیمان هم تیم خوبی است و بدون شک با انگیزه مضاعفی برابر گل‌محمدی و یارانش به میدان می‌آید. باید تمرکز بازیکنان را بالا ببریم و روی این مساله کار کنیم که توپ‌ها به خوبی به مقصد برسد.

وی ادامه داد: یک تمام‌کننده تمام عیار هم می‌خواهیم تا فرصت‌ها از بین نرود. در خط دفاع هم باید آن صلابت گذشته را به دست بیاوریم. در بازی‌های قبلی شاهد کلین شیت‌های بسیاری بودیم اما در این فصل آنها را نمی‌بینیم. بر روی خلق موقعیت‌ها در گذشته هم بهتر بودیم و این مسایل نشان می‌دهد پرسپولیس هنوز آن تیم قبلی نشده ولی آرام آرام به همان سو حرکت می‌کند.

عبدی در مورد شهرآورد تهران هم گفت: باید بگویم این بازی با همه دیدارهای دیگر تفاوت دارد. با تمام احترامی که برای استقلال و هواداران این تیم قائل هستم اما اعتقاد دارم اگر شاگردان گل‌محمدی خودشان باشند به راحتی نتیجه می‌گیرند.

وی همچنین در مورد مشخص شدن وضعیت مدیریتی باشگاه پرسپولیس خاطر نشان کرد: بحث مدیریت به فرد و یک شخص باز نمی‌گردد. خوشبختانه وزیر ورزش و جوانان ما یک قهرمان حرفه‌ای است که همه شرایط ورزش حرفه‌ای را دیده و تجربه کرده و می‌داند مدیریت چه ویژگی‌هایی دارد. به نظر من سیستم باید به خوبی تعریف شود. برنامه‌ریزی، تعیین اهداف، خلاقیت، درآمدزایی، هدایت و کنترل و عواملی از این دست در بحث مدیریت بسیار مهم و حیاتی هستند که باید به آن توجه داشت.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس گفت: منابعی داریم که باید از آنها استفاده کرد. آکادمی‌ها، تشکیل تیم‌های (ب) و پشتوانه‌سازی برای تیم‌ بزرگسال از جمله موارد مهمی هستند اما برخی نمی‌خواهند این زیرساخت‌ها در فوتبال ما پا بگیرد چرا که برای آنها سود مالی ندارد.

 ایرنا

منبع: ایران اکونومیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۸۱۵۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دست تک تک هواداران را برای حضور و حمایتشان می بوسم

به گزارش خبرنگار مهر، حمید مطهری شامگاه چهارشنبه در نشست خبری پس از بازی تیم‌های تراکتور و استقلال، اظهار افزود: امروز فوتبال پویا، فشرده و سنگینی را شاهد بودیم و با وجود ریکاوری خوب بازی قابل قبولی را انجام دادیم و بازیکنان مقابل استقلال جنگیدند.

مربی تیم فوتبال تراکتور با بیان اینکه عملکردمان در نیمه دوم فوق العاده بود، عنوان داشت: قبول دارم د ر نیمه اول مثل نیمه دوم عملکرد خوبی نداشتیم و موقعیت‌های خوب گلزنی داشتیم که می‌توانستیم به گل دست یابیم.

مطهری یادآور شد: تیم ما از نظر سازماندهی دفاعی متعهدانه کار کرد و تیم استقلال در بخش ضربات ایستگاهی تیم با کیفیتی است ولی به خوبی کنترل شأن کردیم.

وی با بیان اینکه معتقد هستم اگر کمی خودباوری داشتیم، می‌توانستیم پیروز میدان بشویم، اذعان داشت: بازیکنان به خاطر اتفاقات قبلی، خود باوری‌شان را از دست داده بودند با این حال امروز عملکردمان خیلی خوب بود و به آنان خسته نباشید می‌گویم.

وی در خصوص نیمه نخست توضیح داد: ما با ۲ مهاجم وارد زمین شدیم و دوست داشتیم حمله کنیم که چینش بازیکنان استقلال این اجازه را به ما نداد.

مطهری در مورد تعویض‌های تیم که با تأخیر انجام گرفت اظهار کرد: با چند تعویض تیم دوباره جان گرفت و بازی دادن به ارسلان مطهری موضوع تاکتیکی بود چرا که این بازیکن قدرت سرزنی خوبی در ضربات ایستگاهی دارد.

تیم تراکتور با تساوی بدون گل در مصاف با استقلال ۴۱ امتیازی شده و همچنان در رده چهارم جدول جای گرفت.

کد خبر 6094704

دیگر خبرها

  • اوسمار: می‌جنگیم تا به حقمان برسیم
  • مورایس: بردن پرسپولیس اصلا آسان نیست
  • مورایس: بازیکنان من، چه اتفاق‌هایی برایتان رخ داد!
  • تراکتور از استقلال پرمهره تر است/ از نتیجه بازی راضی هستم
  • دست تک تک هواداران را برای حضور و حمایتشان می بوسم
  • علی عسگری: پرسپولیس با بردن سپاهان قهرمانی اش را قطعی می کند/ هواداران باید جو ورزشگاه را به سود سرخپوشان رقم بزنند
  • اوزونیدیس: نتایج چهار بازی اخیر شایسته ما نیست
  • اوسمار: وضعیت بیرانوند برای بازی با سپاهان امروز مشخص می‌شود/ امیدوارم هواداران در کنارمان باشند
  • واکنش چمران به حواشی جلسه قبلی شورای شهر تهران
  • بسکتبال بالا و پایین دارد، اما برد خوبی داشتیم