Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهردار بومهن گفت: وجود وانت بارهای تره بار ضمن ایجاد سد معبر و ترافیک در بومهن چهره شهر را به هم ریخته است.

به گزارش خبرگزاری برنا استان تهران؛ حسن الماسی سرپرست شهرداری بومهن طی نشستی با خبرنگاران ضمن اشاره به فعالیت های چند ماهه خود در شهرداری بومهن  گفت: با صدور حکم سرپرستی اینجانب بمنظور مدیریت شهرداری شهر بومهن، نیازهای شهری که پیش از این و طی سالیان گذشته با آن آشنا شده بودم را مد نظر قرار داده و با اولویت بندی آنها اقدام به فعالیت کردم اولین و مهمترین نیاز شهر حفظ بهداشت، رفت و روب و ارائه خدمات شهری بود از این رو با توجه به نارضایتی شهروندان از وضعیت موجود در دومین روز کاری خود جلسه ای را با حضور پیمانکار، مجموعه ناظرین و ناظر خدمات شهری برگزار و تلاش کردیم موانع موجود برطرف شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با اجرای طرح های جهادی در مناطق مختلف شهری سعی کردیم از نارضایتی بوجود آمده در میان مردم کاسته و رضایت نسبی آنها را جلب کنیم.

الماسی تصریح کرد: طی مکاتبه ای درخواست خود را مبنی بر برگزاری مناقصه عمومی به منظور انتخاب پیمانکار واجدالشرایط به استاندار تهران اعلام و مجوز لازم را در این رابطه اخذ کردیم، که فرآیند برگزاری مناقصه و انتخاب پیمانکار بر اساس مجوز دریافتی و با مبلغ اعلام شده از سوی کارشناس رسمی دادگستری در دست اقدام است.

وی خاطر نشان کرد: پیش از این حمل زباله از شهر بومهن تا منطقه دفع توسط ماشین آلات شهرداری انجام میشد که این موضوع فرسودگی و از کار افتادگی تعدادی ماشین سنگین را در پی داشت که تا کنون تعدادی از این خودروها از قبیل لودر، کامیون و گریدر به ارزش ۷۰ میلیارد ریال تعمیر شده و به چرخه استفاده بازگردانده شده اند، تعدادی خودروی خدماتی دیگر به ارزش ۵۰ میلیارد ریال نیز هم اکنون در دست تعمیر است.

سرپرست شهرداری بومهن در ادامه افزود: بمنظور جلوگیری از بروز چنین مخارجی دو دستگاه خودرو سنگین به مبلغی حدود ۲۵ میلیارد ریال شامل یک دستگاه خودروی حمل بهداشتی زباله و یک دستگاه کمپرسی سه محور خریداری شده که به زودی مورد بهره برداری قرار میگیرد و برای ارتقای نمای بصری و زیبایی سطح شهر نرده های اضافی جمع آوری و جداول برخی از خیابانهای سطح شهر رنگ آمیزی و نظافت شد.

وی با اشاره به مزاحمت وانت بارهای فروش تره بار در سطح شهر که از شهرهای مختلف به بومهن آمده و مشکلاتی در این شهر ایجاد کرده اند اظهارداشت:

وجود وانت بارهای فروش تره بار چهره شهر را به هم ریخته و عدم رعایت نظافت شهری نارضایتی اهالی منطقه را به دنبال داشت که با اخذ مجوز قانونی از مراجع ذیصلاح توقیف شدند ولی با توجه به افزایش روزانه آنها این برخورد قانونی بصورت مداوم در سطح شهر برقرار است.

الماسی در ادامه این نشست اظهارداشت: عرضه سوخت سی ان جی با وجود زیر ساخت مناسب در سطح شهر یکی از کمبودهای منطقه به شمار می رفت، که با اخذ مجوزهای لازم از استاندار محترم تهران، بر اساس قوانین مالی شهرداری ها بر اساس مبلغ اعلام شده از سوی کارشناس رسمی دادگستری طی برگزاری مناقصه توسط بخش خصوصی فعال خواهد شد.

وی با بیان آماری از واکسیناسیون شهروندان بومهن اظهارداشت: در ایام‌گذشته انجام واکسیناسیون کرونا بصورت گسترده در سطح کشور انجام شد، از آنجاییکه شهرستان ما نیز از این قاعده مستثنی نیست و انجام این امور نیازمند هزینه است، شهرداری بومهن نیز با اخذ مجوزهای لازم و بر اساس قوانین و مقررات مالی موجود، با نهایت توان با نهادها و ادارات مرتبط همکاری و همراهی داشته و علاوه بر تامین تجهیزات و امکانات مورد نیاز، پشتیبانی مالی هم داشته است.

وی افزود: در بخش درآمد با تلاش و همکاری صورت گرفته از سوی همکاران رشد ۳۳ درصدی نسبت به مدت مشابه و کاهش هزینه های جاری شهرداری را تجربه کرده و هیچ خدشه ای در امور مالی از قبیل پرداخت حقوق را شاهد نبودیم. اما با توجه به جابجایی های انجام شده برای مدتی برخی از کمیسیونها تشکیل نشدند، لذا تحقق کامل بودجه سال جاری با ابهام روبرو است.

به منظور سهولت استفاده شهروندان از فضای سبز در طرحی جهادی بهسازی وسایل بازی و ورزش، روشنایی و زیباسازی بوستانهای سطح شهر را در دستور کار قرارداده ایم، که این طرح هم اکنون در بوستانهای برکت انقلاب و شقایق در حال اجرا است.

الماسی خاطر نشان شد: در راستای تامین امنیت اموال و جان مردم، خرید تجهیزات مورد نیاز آتشنشانان را در دستور کار قرارداده ایم که تا کنون مجوزهای لازم در زمینه انجام این امر اخذ شده و روند برگزاری مناقصه در حال اجراست.

سرپرست شهرداری بومهن با اشاره به وضعیت نامطلوب تجهیزات دو مرکز آتشنشانی شهر بومهن گفت:  سه دستگاه از خودروهای آتش نشانی بعلت مشکلات فنی که وجود داشت قابل استفاده نبودند که بلافاصله بعد از گزارش واحد آتش نشانی، مراحل اداری و قانونی تعمیر آنها در دست اقدام قرار گرفته است.

وی در پایان گفت: بر اساس مجوز اخذ شده در نظر داریم نگهداری فضای سبز شهر را به پیمانکاری واجد شرایط واگذار کنیم، که تا کنون مجوز لازم اخذ شده و برای برگزاری مناقصه در انتظار دریافت نظر کارشناس رسمی دادگستری هستیم.

برای رفع مشکلاتی از قبیل آسفالت و جدولگذازی در سطح شهر نیز مجوزهای لازم دریافت و بودجه ای معادل  میلیارد تومان به این امر اختصاص داده شده است.

اتهای پیام

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: برنا شهرداری مد مناقصه زباله خودرو زیبایی رنگ آمیزی بخش خصوصی واکسیناسیون قوانین و مقررات درآمد رشد کاهش هزینه حقوق بودجه فضای سبز بازی روشنایی انقلاب تامین امنیت آتش نشانی مشکلات شهردار بومهن برگزاری مناقصه شهرداری بومهن مجوزهای لازم سطح شهر بر اساس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۸۱۶۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین وضعیت رسیدگی به پرونده باغ ازگل اعلام شد

به گزارش خبرآنلاین از مهر، سخنگوی دستگاه قضا درباره شفافیت عملکرد دستگاه قضایی درباره پرونده‌هایی که مربوط می‌شود مانند پرونده باغ ازگل بیان کرد: درباره حجت الاسلام والمسلمین صدیقی باید گفت بعد از گزارشی که دادند و اظهاراتی که داشتند، پرونده‌ای در این رابطه تشکیل و افرادی نیز احضار شدند و از ان‌ها تحقیقات مقدماتی به عمل آمده است و استعلامات لازم از مراجع ذیربط از جمله سازمان ثبت درباره نحوه واگذاری انجام شده و از شهرداری انجام شده و اظهارات سردفتری که انتقال در آنجا انجام شده نیز اخذ شده است. در نهایت از کسانیکه اطراف پرونده بودند تحقیقات شده است و این پرونده در مرحله انجام تحقیقات مقدماتی است و پس از تکمیل تحقیقات اطلاع رسانی‌های لازم در این زمینه صورت می‌گیرد.

۴۷۲۳۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901318

دیگر خبرها

  • وضعیت آلودگی هوای تهران امروز پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ + شاخص به تفکیک مناطق
  • اعضای شورای شهر سنندج چه مطالباتی را در حضور استاندار کردستان مطرح کردند؟
  • پاشنه و یک تمرین ساده برای داشتن پاهایی قوی و سالم/ روش انجام حرکت، فواید و تغییرات مورد انتظار (+فیلم)
  • آب شرب اصفهان سالم است
  • وضعیت آلودگی هوای تهران امروز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ + شاخص به تفکیک مناطق
  • می گوید: جسد موجود در تابوت‌ها سالم بودند اما...+ عکس | ماجرای ویدئوی جنجالی تابوت‌های باستانی خوزستان چیست؟
  • پلمب ۸ واحد مشاور املاک غیرمجاز در پردیس و بومهن + فیلم
  • آخرین وضعیت رسیدگی به پرونده باغ ازگل اعلام شد
  • جزئیات جدید درباره پرونده چای دبش
  • وضعیت آلودگی هوای تهران امروز سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ + شاخص به تفکیک مناطق