Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای آذربایجان غربی با اشاره به همکاری خوب کشاورزان پایاب سد مهاباد در انجام لایروبی رودخانه ها و انهار شهرستان گفت: در ماههای آتی با پیگیری تامین ماشین آلات مناسب لایروبی مجاری آبی و زهکش ها با سرعت بیشتری انجام خواهد شد.

به گزارش برنا آذربایجان غربی ، یاسر رهبر دین در نشست شورای هماهنگی مدیران صنعت آب و برق استان که با حضور نماینده مردم مهاباد در مجلس شورای اسلامی و فرماندار این شهرستان برگزار شد، ضمن تاکید به کاهش آب دشت مهاباد بر تعیین تکلیف چاههای غیرمجاز تاکید کرد و این امر را برای مدیریت آب در بخش کشاورزی حائز اهمیت شمرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به رهاسازی حدود ٢.۵ میلیون متر مکعب آب در پاییز سال آبی جاری جهت احیای تالاب کانی برازان افزود: در صورت بارشهای مناسب در ماههای آتی و ورودی های خوب به مخزن سد مهاباد در سال آبی جاری همچنان برای تالاب کانی برازان و هم برای احیای تالاب قوپی باباعلی رهاسازی انجام خواهد شد.

رهبردین در خصوص تخصیص آب برای بخش صنعت گفت: در راستای حمایت از صنایع و اشتغال زایی طی دو سال گذشته ۲۴۰ مجوز برای بخش صنعت تخصیص داده شده است که این امر منجر به اشتغال پایدار مردم منطقه خواهد شد.

وی افزود: در خصوص اختصاص آب به بخش صنعت شهرستان تمامی درخواستها منجر به دریافت مجوز می شود و برای هر صنعتی سریعا تامین آب صورت می گیرد. 

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای آذربایجان غربی با اشاره به موضوع گردشگری در سد مهاباد گفت: این امر در شهرستان اورمیه و اراضی پایین دست سد شهرچای در حال آغاز می باشد و در شهرستان مهاباد نیز تا چند ماه آینده با انجام تشریفات فراخوان جذب و انتخاب سرمایه گذار بومی شهرستان، بخش پایین دست سد به صورت ۲۰ ساله به سرمایه گذار واگذار میگردد که این امر نقش مهمی در راستای جذب گردشگر خواهد داشت. 

انتهای پیام

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: برنا دین صنعت برق نماینده مردم مجلس شورای اسلامی فرماندار بخش کشاورزی تالاب اشتغال آذربایجان غربی گردشگری سرمایه تالاب مهاباد تالاب کانی برازان لایروبی چاه غیر مجاز شرکت آب منطقه ای آذربایجان غربی آب منطقه ای آذربایجان غربی سد مهاباد محیط زیست آذربایجان غربی لایروبی انهار نماینده مهاباد در مجلس شورای اسلامی نماینده مهاباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۸۱۶۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امداد رسانی به نوجوان قطع عضو شده

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،حمید محبوبی؛ مدیرعامل هلال احمر آذربایجان غربی گفت:ساعت ۱۹:۱۲ روز دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳؛ در جاده مهاباد - ارومیه با مراجعه حضوری مصدومی ۱۲ ساله که به علت افتادن از روی موتور سیکلت دچار قطع عضو انگشت کوچک پا شده بود، نجاتگران هلال‌احمر پایگاه امداد و نجات سه راهی دارلک مهاباد بلافاصله اقدامات لازم را انجام دادند.   وی افزود: بعد از انجام شستشو، کنترل خونریزی، فیکس کردن، قرار دادن کمپرس سرد برروی عضو قطع شده و سرم تراپی، مصدوم تحویل عوامل اورژانس شد.

دیگر خبرها

  • جمع آوری ۱۰۰ میلیون فوت مکعب گاز از مشعل‌های گازی کشور
  • امداد رسانی هلال احمر به نوجوان قطع عضو شده
  • امداد رسانی به نوجوان قطع عضو شده
  • تالاب‌های نقده از وضعیت مطلوب برخودار هستند
  • دلشوره دریاچه ارومیه ادامه دارد/ وعده‌ها محقق می‌شود؟
  • تلاش برای احیای کامل تالاب نئور
  • حال خوش تالاب های کانی برازان و قوپی باباعلی مهاباد
  • افزایش ۲۰ درصدی رهاسازی آب از سد زولاچای سلماس
  • رهاسازی حق آبه کشاورزان سلماس از سد اول خرداد
  • احیای موقت گردشگری در تالاب بین‌المللی هامون