Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از ایسنا، دکتر محمدمهدی گویا، گفت: این سویه جدید کرونا اگر منتشر شود با نگرانی که در این رابطه وجود دارد ممکن است برخورد با آن سخت باشد. چند هفته طول می‌کشد تا شخصیت سویه جدید کرونا با جهش‌هایی که داشته مشخص شود تا بتوان با قطعیت نظر داد.

وی افزود: فعلا شواهد نشان داده است که باید عوارض شدیدتری در پی داشته باشد به همین دلیل ما هم تمهیدات ویژه به کار گرفتیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



او تاکید کرد: به افرادی که قصد مسافرت به آفریقای جنوبی، بوتسوانا، نامیبیا، زیمبابوه، لسوتو و اسواتینی را دارند توصیه می‌کنم سفر خود را به تاخیر بی‌اندازند. ما همه اطلاع رسانی‌ها را در فرودگاه و تمام مرز‌های زمینی، هوایی و دریایی در اختیار می‌گذاریم یعنی بدون آگاهی از کشور خارج نخواهند شد.

گویا با تاکید بر اینکه نهایت سختگیری اعمال خواهد شد، اظهار کرد: ما پرواز مستقیم از این کشور‌ها نداریم و اعلام کردیم برای ورود فرد غیر ایرانی از این کشور‌های یاد شده به ایران ممانعت ایجاد خواهیم کرد و ایرانیانی هم که می‌خواهند مسافرت داشته باشند تا دو نوبت تست PCR منفی نداشته باشند باید در مبادی مرزی در قرنطینه بمانند. حتی ممکن است فردی تا ۱۴ روز در قرنطینه مرزی بماند. این اطلاع رسانی‌ها به مردم و سفارتخانه‌های ما در این کشور‌ها انجام می‌شود.

وی افزود: تمام توصیه‌های بهداشتی برای این سویه جدید هم موثر است.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: رئیس مرکز مدیریت بیماری های واگیر وزارت بهداشت کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۸۱۷۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تداوم بارش‌ها در ایران؛ ورود سامانه بارشی جدید از دوشنبه

به گزارش خبرگزاری مهر، فریبا گودرزی کارشناس سازمان هواشناسی با اشاره به پیش‌بینی وضعیت آب‌وهوایی امروز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت، گفت: امروز در برخی از مناطق شمال غرب، غرب، ارتفاعات البرز مرکزی و شرقی، شرق سیستان و بلوچستان رگبار پراکنده رخ می‌دهد و سایر مناطق از جوی آرام برخوردار هستند.

وی افزود: فردا سامانه بارشی جدید وارد کشور می‌شود و در نیمه غربی کشور شاهد رگبار و رعدوبرق و در برخی نقاط بارش تگرگ خواهیم بود.

کارشناس سازمان هواشناسی گفت: شدت بارش‌های فردا در حد هشدار نارنجی است و برای آذربایجان غربی و آذربایجان شرقی، اردبیل و زنجان، کردستان، کرمانشاه و شمال قزوین، سیلابی شدن و طغیان رودخانه‌ها پیش‌بینی می‌شود. بنابراین هموطنان تمهیدات لازم را در نظر داشته باشند.

گودرزی با بیان اینکه بارش‌ها تا پایان هفته ادامه دارد، گفت: امروز در شمال غرب و جنوب شرق در برخی ساعات وزش باد شدید پیش‌بینی شده است که احتمال ریزش تگرگ و یا خیزش گرد و خاک نیز وجود دارد.

کد خبر 6096908 زهره آقاجانی

دیگر خبرها

  • هواشناسی ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ورود سامانه بارشی جدید به ایران
  • بهبوددهنده‌های آنزیمی مخصوص صنعت آرد و نان تولید شد
  • ماجرای جلوگیری از ورود پزشک فلسطینی به فرانسه
  • در نقد یک محرومیت عجیب؛ می‌توانید از ورود پیرمرد پرحاشیه سپاهانی به استادیوم جلوگیری کنید؟!
  • مدیر عامل بنیاد بیماری‌های نادر ایران مطرح کرد؛ جلوگیری جدی از بیماری «کوتاه قامتی» در کشور
  • تداوم بارش‌ها در ایران؛ ورود سامانه بارشی جدید از دوشنبه
  • تدابیر جدید عربستان برای جلوگیری از ورود بدون مجوز به مکه در موسم حج
  • اعراب می‌توانند از جنگ تهران و تل آویو جلوگیری کنند؟
  • طرح جلوگیری از ورود مستقیم فاضلاب برخی محله‌ها به خورها آغاز می‌شود
  • واکسن کرونای آسترازنکا چقدر تهدیدتان می‌کند؟ / اشتباهاتی که مردم را به تزریق این واکسن ترغیب کرد