Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الفرات نیوز، «مشرق عباس» مشاور سیاسی «مصطفی الکاظمی» نخست وزیر عراق در سخنانی گفت: برخی تصاویر و فیلم های مربوط به حمله پهپادی به منزل الکاظمی به زودی منتشر می شوند.

بر اساس این گزارش، وی افزود: در روزهای آتی شاهد پرده برداشتن از زوایی از حادثه سوء قصد به جان نخست وزیر عراق خواهیم بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما به تلاش ها برای گمراه ساختن افکار عمومی توجهی نمی‌کنیم.

روز گذشته مقتدی صدر رهبر جریان صدر عراق در سخنانی بر لزوم علنی شدن نتایج تحقیقات درباره ترور مصطفی الکاظمی نخست وزیر این کشور تاکید کرد. وی افزود: در صورتی که نتایج پرونده ترور نخست وزیر علنی نشود خودمان آن را علنی می‌کنیم.

صدر گفت: از مسائلی که به هیچ وجه نباید از آن گذشت موضوع اقتدار حکومت است. حمله به منزل نخست وزیر تعرض آشکار و صریح حاکمیت و اقتدار حکومت و تلاش برای ایجاد فتنه و بر هم زدن امنیت عراق است.

صدر ضمن تاکید بر ضرورت بازداشت فوری عوامل ماجرای حمله به منزل الکاظمی توضیح داد: کمیته تحقیقات باید هرگونه اطلاعاتی که به دست آورده است را علنی کند، اگر چنین نشود مجبور می‌شویم خودمان موضوع را علنی کنیم».

چند هفته پیش خبری مبنی بر حمله پهپادی به منزل «مصطفی الکاظمی» نخست وزیر عراق منتشر شد. در ابتدا رسانه‌ها از شنیده شدن صدای تیراندازی و انفجار در منطقه سبز عراق خبر دادند. پس از مدتی اعلام شد که صداهای شنیده شده از منطقه سبز با یک حمله پهپادی که منزل الکاظمی را هدف قرار گرفته است، مرتبط است.

پس از این حمله، «مصطفی الکاظمی» نخست وزیر عراق یک فایل ویدئویی از خود منتشر کرد. وی در این فایل ویدئویی اعلام کرد که سالم است و در جریان حمله انجام شده آسیبی ندیده است. الکاظمی همچنین در سخنانی خود را فدایی ملت عراق خواند!

کد خبر 5361451 رامین حسین آبادیان

منبع: مهر

کلیدواژه: مصطفی الکاظمی عراق بغداد ایالات متحده امریکا عراق روسیه رژیم صهیونیستی ایران فلسطین سوریه اتحادیه اروپا اوکراین فرانسه مسکو افغانستان بلاروس مذاکرات وین نخست وزیر عراق مصطفی الکاظمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۸۱۸۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش سوزی منزل مسکونی در خیابان صیاد شیرازی

به گزارش قدس خراسان به نقل از روابط عمومی آتش نشانی مشهد، آتشپاد سوم قاسم پیر ازغندی اظهار کرد: ساعت ۱۲:۳۰ امروز شنبه ۱۵ اردیبهشت حادثه منزل مسکونی در خیابان صیاد شیرازی ۱۹ به مرکز فرماندهی اعلام و بلافاصله همکاران آتش نشان از ایستگاه های  ۲۶،۲۷ و ۵ به محل اعزام شدند.

افسر نگهبان آتش نشانی مشهد افزود: با حضور آتش نشانان مشخص شد حریق در طبقه اول یک ساختمان پنج طبقه رخ داده و  کانون حریق از سمت آشپزخانه شروع شده و به کل آشپزخانه و پذیرایی و قسمتی از اتاق خواب‌ها رسیده است.

وی با بیان اینکه این حادثه، محبوسی نداشته است، عنوان کرد: آتش نشانان پس از اطفای حریق و ایمن سازی محل در ساعت ۱۳:۱۵ دقیقه به عملیات خود پایان دادند.

ازغندی با اشاره به اینکه علت دقیق حادثه در دست بررسی است، از شهروندان خواست نسبت به رعایت نکات ایمنی توجه کافی مبذول دارند تا از بروز چنین حوادثی پیشگیری شود.

دیگر خبرها

  • اسرائیل جرأت نکرد تصاویر آثار حمله ایران را به دنیا نشان دهد | این رژیم بمب اتم هم بخواهد...| بلینکن درباره ارتش اسرائیل به نخست وزیر عراق چه گفت؟
  • اکثر معترضان اسرائیلی مخالف حمله زمینی به رفح هستند
  • تخریب منزل مسکونی با سازه چوبی در پیشوا/۴نفر مصدوم شدند
  • نخست‌وزیر سابق رژیم صهیونیستی: اسرائیل از جنگ غزه پیروز بیرون نخواهد آمد
  • آتش سوزی منزل مسکونی در خیابان صیاد شیرازی
  • ریزش منزل مسکونی در اهواز
  • جان باختن یک نفر در حادثه آتش سوزی منزل مسکونی درگرگان
  • واکنش وزیر دفاع انگلیس به تحریمش از سوی ایران/ مخالفت امارات با استفاده آمریکا از پایگاه های نظامی در این کشور/ حمله موشکی به پایگاه نظامیان آمریکایی در شرق سوریه/ رایزنی محرمانه دولت بایدن و عربستان درباره یک توافق
  • جان باختن یک نفر در حادثه آتش سوزی منزل مسکونی در گرگان
  • جان باختن یک نفر در حادثه آتش‌سوزی منزل مسکونی در شهرک شهریار گرگان