Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهردار اصفهان با بیان اینکه اتفاقات روز گذشته در بستر زاینده رود، مردم را نگران کرد و نشان داد باید هوشمندانه‌تر عمل کنیم، گفت: کشاورزان باید مراقب باشند که در ادامه مطالباتشان، عده‌ای سوار بر این موج نشوند و فضای شهر را تحت تأثیر قرار ندهند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علی قاسم‌زاده امروز _شنبه ششم آذرماه _ در برنامه رادیویی «سلام اصفهان» اظهار کرد: اتفاقات دو هفته اخیر و حضور کشاورزان جهت مطالبه از حقابه و نوع مواجه رسانه و مدیریت استان حاکی از بلوغ اجتماعی و جهش در رشد اجتماعی بود چرا که مردم به صورت مسالمت‌آمیز تجمع کردند و مسئولان با شنیدن حرف‌ها از وزارتخانه به اصفهان آمده و رئیس جمهور نیز به موضوع ورود پیدا کرد که همه نشان از تعامل برای اعاده یک حق بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه اتفاقات روز گذشته مردم را نگران کرد و نشان داد باید هوشمندانه‌تر عمل کنیم، تصریح کرد: کشاورزان باید مراقب باشند که در ادامه مطالباتشان، عده‌ای سوار بر این موج نشوند و فضای شهر را تحت تأثیر قرار ندهند.

شهردار اصفهان ادامه داد: روز گذشته مردم هوشمندانه عمل کردند و خسارات زیادی به شهر وارد نشد، تنها خسارات محدودی به تأسیسات شهری وارد شد و بیشتر فضای سبز و درختان شهر آسیب دید که در حد مقدور شب گذشته نیروهای خدمات شهری، پارک‌ها را مرمت کرده و گل‌هایی که از بین رفته بود را جایگزین کردند تا صبح امروز مردم با بهره‌مندی از این باغ شهر، نشاط و سرزندگی اصفهان را حس کنند.

قاسم‌زاده با اشاره به برنامه‌های اجرا شده به مناسبت اول آذرماه «روز نکوداشت اصفهان»، گفت: به مناسبت این روز تبلیغات شهری انجام شد و به اقتضای شرایط کرونایی حدود ۲۰ عنوان برنامه در محافل و بیشتر در حوزه‌های تخصصی برگزار و رونمایی از کتاب نیز انجام شد.

وی خاطرنشان کرد: در هفته بسیج شاهد حضور بسیجیان بودیم و شهرداری نیز به نوبه خود جهت تقدیر از این قشر زحمتکش و حامی جامعه، فعالیت‎‌هایی را انجام داد.

شهردار اصفهان با بیان اینکه دو سال پیش شهرداری اصفهان داوطلبانه به عضویت شبکه جهانی شهر دوستدار سالمند درآمد و در خواست پیوستن به شبکه را داشت، اظهار کرد: هفته گذشته «ساتیا دورایسومی» دبیر جمعیت سازمان ملل به اصفهان سفر کرد و برای مواجه با سالمندان و تکریم این قشر از جامعه، رویکرد استراتژیک در سرمایه گذاری، تشویق خانواده‌ها به فرزندآوری را داشت که همخوان با رویکرد فعلی جامعه ما و سیاست‌های جدید جمهوری اسلامی ایران بود؛ البته اصفهان نیز گزارشی را ارائه کرد که مورد استقبال «ساتیا» قرار گرفت و از اصفهان به عنوان شهرهای پیشتاز در تکریم سالمندان یاد شد.

کد خبر 538060

منبع: ایمنا

کلیدواژه: شهرداری اصفهان شهردار اصفهان علی قاسم زاده حقابه کشاورزان کشاورزان شرق اصفهان شهر روز اصفهان روز نکوداشت اصفهان کلانشهر جمعیت سالمندان اصفهان شهر دوستدار سالمند مدیریت شهری برنامه ریزی شهری شهرداری برنامه سلام اصفهان حقوق شهروندی سالمند شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق روز گذشته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۸۲۲۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویزیت رایگان ۷۴ سالمند ساکن در سرای سالمندان تربت حیدریه

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی؛معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه گفت: با هدف فرهنگ‌سازی و تکریم سالمندان و ایجاد شرایط لازم برای تأمین سلامت و نگهداری آ‌نها در سرا‌های سالمندی، بازدید و ویزیت رایگان توسط متخصص قلب و عروق و ارائۀ میان وعدۀ سالم و مقوی توسط گروه جوانی جمعیت و سلامت خانوادۀ واحد سلامت سالمندان انجام شد.

دکتر محمد قربانی با اشاره به این‌که رسیدگی، مراقبت، حمایت و توان‌بخشی سلامت از جمله فعالیت‌ها در بستۀ خدمتی مراقبت‌های پیش‌کسوتان سنی ۶۰ سال و بالاتر به‌شمار می‌رود، افزود: از آنجا که سالمندان مقیم در مراکز شبانه‌روزی، واجد شرایط مراقبت ویژه هستند نیاز به مراقبت‌های بهداشتی درمانی تکمیلی دارند.

او گفت:همراهی بخش سلامت بر اساس مصوبۀ شورای عالی سلامت، امنیت غذایی و کارگروه تخصصی سالمندان همراه با شورای رفاه سالمندی با نظارت ادارۀ بهزیستی شهرستان برای ارتقاء سلامت آنها بسیار تأثیرگذار است.

دیگر خبرها

  • بزرگداشت هفته ورزش زورخانه‌ای و فرهنگ پهلوانی در منطقه ۱۲ اصفهان
  • ویزیت رایگان ۷۴ سالمند ساکن در سرای سالمندان تربت حیدریه
  • ماموستا فخری در تبیین حقایق انقلاب از علمای پیشتاز بود
  • بازی هوشمندانه یک کلاغ با انسان + فیلم
  • وزارت اقتصاد پیشتاز رفع آفت تمرکززدایی باشد/ سرمایه ۴۳۵ هزار میلیاردی حبس شده در اصفهان
  • وزارت اقتصاد پیشتاز رفع آفت تمرکززدایی باشد/سرمایه ۴۳۵ هزار میلیاردی حبس شده در اصفهان
  • تجلیل و تکریم خانواده شهدا باید به عنوان یک فرهنگ در جامعه نهادینه شود
  • یک نشانه مهم زوال عقل در سالمندان را بشناسید
  • یک نشانه مهم زوال عقل در سالمندان
  • پلیس اصفهان خبر داد: اجرای هوشمندانه طرح نور در فضای مجازی