Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، علی خاکی صدیق درباره ابهام برخی از دانشگاه‌ها درباره نحوه برگزاری امتحانات پایان ترم گفت: آن چیزی که ما به دانشگاه‌ها ابلاغ کرده‌ایم این است که دانشگاه‌ها باید حداکثر تلاش خود را انجام دهند تا امتحانات حضوری برگزار شود.

وی ادامه داد: دانشگاه‌ها می‌توانند به‌جای ۲ هفته تا یک ماه (۴ هفته) بازه زمانی برگزاری امتحانات را افزایش دهند تا بتوانند شرایط را مدیریت کرده و مشکلی پیش نیاید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون آموزشی وزارت علوم خاطرنشان کرد: برخی دانشگاه‌ها مانند دانشگاه جامع علمی کاربردی، دانشگاه فنی‌حرفه‌ای و دانشگاه پیام‌نور که عمده دانشجویان آنها بومی هستند، اعلام کرده‌اند که امتحانات پایان ترم خود را به‌صورت حضوری برگزار می‌کنند.

وی افزود: دانشگاه‌هایی مثل دانشگاه تهران و یا دانشگاه صنعتی شریف که درصدی از دانشجویان آنها غیربومی هستند، ممکن است از نظر خوابگاهی مشکل داشته باشند بنابراین باید خودشان در این زمینه برنامه‌ریزی کنند.

معاون آموزشی وزیر علوم یادآور شد: تاکید ما بر برگزاری امتحانات حضوری است، ولی این‌گونه نیست که بگوییم همه دانشگاه‌ها الزاماً تحت هر شرایطی باید امتحانات را حضوری برگزار کنند، چون ممکن است سلامت دانشجویان به خطر بیافتد. بنابراین دانشگاه‌ها باید شرایط را لحاظ کنند و این موضوع را در نظر داشته باشند که سلامت دانشجویان اولویت اول است.

منبع: مهر

انتهای پیام/

نیوشا یعقوبی کد خبر: 1119819 برچسب‌ها امتحان پایان ترم

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: امتحان پایان ترم برگزاری امتحانات دانشگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۸۲۴۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه امتحانات نهایی خردادماه ۱۴۰۳ چیست؟

در بسته زیر اخبار و محتوا‌های آموزشی پیرامون «میزان تمرکزت رو محک بزن؛ سه تفاوت دو عکس رو ۳۳ ثانیه‌ای بگو»، «فیلم ضدحال خنده‌دار دختر دانش آموز به معلم بابت ماه تولد»، «برآورده کردن آرزوی دانش آموز توسط معلم هنرمند و مهربان»، «۱۱ آلاینده‌ی مخفی در خانه که سلامت خانواده را به خطر می‌اندازد»، «برنامه امتحانات نهایی خردادماه ۱۴۰۳؛ آغاز امتحانات از ۲۹ اردیبهشت ماه»، «اگه هوشت بالاتر از حد متوسطه ۱۱ ثانیه‌ای بز رو در گله‌ی گوسفند پیدا کن» را با کلیک بر تیتر آن بخوانید.

برای خواندن مطالب روی عناوین کلیک کنید

برنامه امتحانات نهایی خردادماه ۱۴۰۳؛ آغاز امتحانات از ۲۹ اردیبهشت ماه

اگه هوشت بالاتر از حد متوسطه ۱۱ ثانیه‌ای بز رو در گله‌ی گوسفند پیدا کن

فیلمی متفاوت از کنکور دادن دانش آموزان در زمان قبل از انقلاب

میزان تمرکزت رو محک بزن؛ سه تفاوت دو عکس رو ۳۳ ثانیه‌ای بگو

 

۱۱ آلاینده‌ی مخفی در خانه که سلامت خانواده را به خطر می‌اندازد

فیلم ضدحال خنده‌دار دختر دانش آموز به معلم بابت ماه تولد

 

برآورده کردن آرزوی دانش آموز توسط معلم هنرمند و مهربان

دیگر خبرها

  • برنامه امتحانات نهایی خردادماه ۱۴۰۳ چیست؟
  • ضرورت برگزاری امتحانات نهایی در محیطی مناسب و آرام
  • برگزاری تجمع دانشگاه تهران در حمایت از دانشجویان آمریکایی
  • سؤالات امتحانات نهایی سخت بوده است؟
  • گسترش اعتراضات حامیان فلسطین در اروپا
  • برگزاری ۱۱ کمیسیون تخصصی در همایش مشاوره و سبک زندگی دانشگاه‌های کشور
  • برگزاری‌ مسابقات قرآن دانش‌آموزان و فرهنگیان در یزد
  • زمان برگزاری جلسه بعدی حراج حضوری شمش طلا در مرکز مبادله مشخص شد
  • برگزاری همایش هوش مصنوعی در دانشگاه اراک
  • جزئیاتی از پرداخت وام‌های دانشجویان علوم پزشکی / برگزاری ۷ طرح ملی دانشجویی