Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/فارس نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی، ضمن تاکید براینکه جنس اقدامات و فعالیت‌های نهادهایی مانند جهاددانشگاهی، همواره تاثیرگذار و دلنشین بوده است، رمز ماندگاری این نهاد را کنار زدن نگاه مرسوم و اداری در فعالیت‌های مختلف، دانست.

روح‌الله نجابت شنبه ۶ آذر در دیدار با رئیس جهاددانشگاهی فارس، با اشاره به اینکه، فارس و شیراز در موضوع کسب و کار نیز مانند بسیاری از حوزه‌ها، علیرغم آنکه حرفهای زیادی برای گفتن داشته، مظلوم واقع شده است، لزوم ایجاد همگرایی در نهادهای فعال حوزه ایجاد و حمایت از کسب و کارهای جدید و فناورانه را مورد تاکید قرار داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نجابت با تصریح اینکه امروز، ظرفیت ایجاد همگرایی در بخش‌های مختلف استان فارس بسیار مناسب است، گفت: خوشبختانه استاندار فارس علم را خوب می‌فهمد و این امر فرصتی است برای آنکه فعالیت‌های از جنس فناورانه و خلاقانه و کاربردی، در بحث آموزش و کسب و کارهای جدید را با همگرایی بین بخش‌های مختلف دنبال کنیم.

او با اعلام حمایت از فعالیت پارک ملی علوم، فناوری‌های نرم و صنایع خلاق فرهنگی، گفت: باید شعار مطرح شده از سوی وزیر علوم مبنی بر "حل مسائل کشور با استفاده از دانش"، را پیگیری و در عمل محقق کرد.

نجابت گفت: جهاددانشگاهی باید ایده‌های خلاقانه و تاثیرگذار خود را در حوزه‌های مختلف فرهنگی، آموزشی، پژوهشی و پزشکی و درمان را به شکل مدونی ارائه دهد تا مسیر حمایت‌ها شکل گرفته و دنبال شود.

نماینده مردم شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی وعده داد که ضمن تلاش برای آشنایی بیشتر با ظرفیت‌های جهاددانشگاهی، از اقدامات و طرح‌های دنبال شده این نهاد در شیراز و فارس، حمایت کرده و برای تسریع در عملیاتی و نهایی شدن این اقدامات همراهی لازم را داشته باشد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی مجلس شورای اسلامی روح الله نجابت جهاددانشگاهی فارس پارک ملی علوم و فناوری های نرم و صنایع فرهنگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۸۲۵۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری روز ملی خلیج‌فارس با نگاه نمایش اقتدار ایران در بوشهر

به گزارش خبرنگار مهر، اسماعیل سجادی‌منش صبح شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به در پیش بودن روز ملی خلیج فارس برنامه‌های متنوعی به همین مناسبت در استان بوشهر برگزار می‌شود.

وی از انعکاس برنامه روز ملی خلیج‌فارس در شبکه‌های ملی و خبرگزاری‌ها و دعوت از ۱۹ شبکه خارجی خبر داد و بیان کرد: شبکه‌ها و کانال‌های خارجی برای حضور در روز ملی خلیج‌فارس در بوشهر دعوت شده‌اند.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان بوشهر اضافه کرد: شبکه‌های مختلف تلویزیونی، ترکیه، اسپانیا، آلمان، روسیه، ایتالیا، لبنان، چین، عراق، آمریکا، انگلیس، امارات متحده عربی، قطر و دیگر کشورها برای انعکاس روز ملی خلیج‌فارس به بوشهر دعوت شده‌اند.

سجادی‌منش با اشاره به دعوت از شبکه‌های مختلف سیمای جمهوری اسلامی ایران و خبرگزاری‌ها، نویسندگان، کارگردان‌ها، تهیه‌کنندگان و دیگر هنرمندان برای روز ملی خلیج‌فارس در بوشهر اضافه کرد: این مجموعه با هدف مشاهده و انعکاس تاریخ مقاومت مردم استان بوشهر در حاشیه خلیج‌فارس در ادوار مختلف تاریخی دعوت شده‌اند.

وی بازدید از کنسولگری انگلیس، عمارت امیریه، ساختمان‌های تاریخی در بافت بوشهر، قبر ژنرال انگلیسی، گورستان متجاوزان انگلیسی و موزه خلیج فارس را از جمله برنامه‌های یاد شده دانست و بیان کرد: اقتدار تاریخ مقاومت استان بوشهر در این برنامه نشان داده می‌شود و تا به اطلاع مردم جهان رسانده شود.

رزمایش اقتدار در نوار ساحلی بوشهر

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان بوشهر تاریخ مقاومت استان بوشهر را پیش از اسلام در منطقه سیراف نام برد و اضافه کرد: استان بوشهر با داشتن قرن‌ها تاریخ مقاومت از جایگاه بالایی در مبارزه با استعمار و استکبارستیزی دارد.

سجادی‌منش با اشاره به اینکه این استان در تاریخ مقاومت خود دارای سرداران بزرگی است گفت: رئیس علی دلواری، نادر مهدوی و دیگر رزمندگان در مبارزه با استعمار و استکبار حماسه ثبت کردند که تاریخ مبارزات این سرداران روایت می‌شود.

وی از برگزاری روز ملی خلیج‌فارس با نگاه وعده صادق و نمایش اقتدار ایران اسلامی در بوشهر خبر داد و گفت: با همکاری منطقه دوم نیروی دریایی سپاه روز ملی خلیج فارس برگزار می‌شود و در این راستا رزمایش اقتدار در نوار ساحلی بوشهر به نمایش گذاشته می‌شود.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان بوشهر با بیان اینکه ۴۰ چهره، تاریخ مقاومت استان بوشهر در خلیج‌فارس روایت می‌کنند، اضافه کرد: رزمایش بسیج مردمی با همکاری منطقه دوم نیروی دریایی سپاه با استقرار دعوت‌شدگان در شناور شهید باقری برگزار می‌شود.

کد خبر 6089933

دیگر خبرها

  • قدیمی ترین بنای کاخ گلستان اینجاست
  • کارکرد‌های مختلف وقف در نمایشگاه دستاورد‌های این نهاد
  • نگاه ویژه شورای ششم به فعالیت‌های فرهنگی در مشهدالرضا
  • بررسی خلیج فارس از نگاه نوجوانان روی موج سلامت
  • استقبال دانشجویان از نخستین تور شهروندی عمران و پیشرفت شهرداری شیراز
  • گامِ مهم «جهاددانشگاهی» برای رشد اقتصادی کرمانشاه
  • ضرورت حمایت از سرمایه‌گذاران در جویم فارس
  • مانع‌تراشی برای فعالیت تولیدکنندگان پذیرفتنی نیست
  • برگزاری روز ملی خلیج‌فارس با نگاه نمایش اقتدار ایران در بوشهر
  • شهر صدرا کمبود مدرسه دارد/ آماده استقرار ادارات مختلف هستیم