Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، احمد لطفی صبح شنبه در نشست شورای فرهنگ عمومی شهرستان با اشاره به اینکه بارزترین و مهم‌ترین ذخیره الهی قرآن است اظهار داشت: هر چه بیشتر از قرآن در زندگی، جامعه و محافل اجتماعی استفاده شود، نتایج آن بیشتر جلوه می‌کند.

وی بیان کرد: قرآن نقشه راه و زمینه هدایت انسان و سبک زندگی اسلامی را طراحی و در واقع مسیر درست زندگی کردن را به انسان‌ها آموزش می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار شهرستان تنگستان تاکید کرد: هرچه بیشتر از ظرفیت قرآن در شهرستان بتوانیم استفاده کنیم، پیامد بهره برداری از آن، محاسن بی‌شماری خواهد بود.

وی ضمن بیان اینکه باید به کیفیت برنامه‌های قرآنی در شهرستان توجه شود، افزود: باید تلاش شود که در تمام نقاط شهرستان در شهرهای و روستاها یک خانه قرآنی ایجاد شود. این خانه‌های قرآنی عامل جذب جوانان به محافل قرآنی خواهد شد.

لطفی اظهار کرد: نیاز است توسعه و فرهنگ ترویج قرآنی با همت خود مردم و مجمع خیرین قرآن صورت گیرد.

فرماندار تنگستان با اشاره به اینکه باید مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان در مورد بحث ترویج فرهنگ قرآنی بیشتر وارد شوند، تصریح کرد: سند توسعه و ترویج فرهنگ قرآنی در حوزه شهرستان تدوین و طراحی شود.

کد خبر 5361572

منبع: مهر

کلیدواژه: احمد لطفی قرآن قران تنگستان هفته بسیج ویروس کرونا بوشهر بسیج آمار کرونا خطبه های نماز جمعه کرمانشاه عکس استانها گرگان لیگ برتر فوتبال ایران واکسن کرونا شیوع کرونا اردبیل سنندج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۸۲۵۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از نخبگان قرآنی در استان البرز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز، اولین نخبه قرآنی که کتابت قرآن به شیوه ای خلاقانه بر روی شمشیری به طول  سه متری را انجام داده است.
این اثرهنری از جنس چوب است و  آیات قرآن کریم با سوزن فولادی  روی آن حک شده است .
خط استفاده شده در این اثر خط نسخ است و طراحی این طرح هنری و کتابت قرآن یکسال به طول انجامید.
دومین نخبه قرآنی که در زمینه تفسیر المیزان و نوشتن آن به زبان لاتین است تجلیل شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ۲۰۰۰ هکتار زمین برای شهرهای مولد کشاورزی استان بوشهر مصوب شد
  • تجلیل از نخبگان قرآنی در استان البرز
  • تمرکز امسال فعالیت‌های فرهنگی بر توسعه و تقویت جلسات خانگی
  • مشارکت ۳۲۵ نفر در مسابقات قرآنی شرکت گاز خراسان جنوبی
  • ترویج اهدای عضو نیازمند فرهنگ سازی بیشتر است
  • پناهیان: رسالت امروز هیئتی‌ها ترویج فرهنگ زندگی تعاونی است
  • افتتاح هفتمین خانه هلال شهرستان دنا
  • افتتاح و راه‌اندازی ۳ خانه بهداشت در میناب
  • تأکید بر حفظ فرهنگ ایرانی اسلامی و ترویج  فرهنگ حجاب و عفاف در مهاباد
  • شهرداری میانه از پیشگامان ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی است