Web Analytics Made Easy - Statcounter

صراط:

امیر دریادار دوم احسان نصیری با گرامیداشت هفته بسیج و روز نیروی دریایی اظهار داشت: ۷ آذر یادآور رشادت‌ها و ایثارگری نیروی دریایی ارتش در سرنگونی نیروی دریایی رژیم بعث عراق در جنگ تحمیلی است که پس از گذشت ۶۷ روز از جنگ تحمیلی نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران توانست در دریا جنگ را تمام کند.

به گزارش تسنیم، وی با بیان اینکه هفتم آذر ماه سالروز روز اقتدار و توانمندی نیروی دریایی ارتش است گفت: به مناسبت روز نیروی دریایی برنامه‌های مختلفی تدوین شده که صبحگاه مشترک، یادواره شهدا دفاع مقدس و تجلیل از خانواده معظم شهدا، ایثارگران و حماسه آفرینان از آن جمله است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



فرمانده پایگاه دریایی بوشهر توانمندی نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران را برشمرد و خاطر نشان کرد: این نیرو افتخار دارد مایل‌ها دورتر از مرز‌های آبی و زمینی جمهوری اسلامی از دستاورد‌های انقلاب اسلامی حراست و حفاظت کند.

نصیری با اشاره به دریانوردی نیروی دریایی ارتش در آبراه‌های بین‌المللی تصریح کرد: دریانوردی ۱۳ هزار مایل معادل ۲۶۰ هزار کیلومتر توسط ناو گروه مکران و حضور در سن‌پترزبورگ و عبور از ۷ آبراهه بزرگ دنیا از جمله اقیانوس اطلس نشانه بارز قدرت نیروی دریایی ارتش است.

وی بیان کرد: توانمندی نیروی دریایی ارتش، برای دشمنان اسلام از جمله استکبار جهانی پریشانی گسترده فراهم کرد که نشان دهنده قدرت جمهوری اسلامی ایران است.

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: احسان نصیری نیروی دریایی صراط نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۸۲۷۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار فرمانده گروه ۹۹ پدافند هوایی نیروی زمینی ارتش با خانواده جانباز متوفی اکبری خندابی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ فرمانده گروه ۹۹ پدافند هوایی نیروی زمینی ارتش/ در دیدار با خانواده جانبازمتوفی محمد اکبری خندابی از صبر و استقامت خانواده جانباران و ایثارگران تجلیل کرد.

سرتیپ دوم بهزاد پرتوی خاقان در داین دیدار ضمن دلجویی از خانواده جانباز متوفی محمد اکبری خندابی بابیان اینکه جمهوری اسلامی ایران در حال حاضر یکی از قدرت‌های منطقه‌ای و فرا منطقه‌ای هست و در جهان حرفی برای گفتن داریم گفت: جمهوری اسلامی هر آنچه دارد و هرآنچه که در آینده خواهد داشت مرهون خون شهدا، جانبازان و ایثارگران است که از بهترین سرمایه زندگی شان که جان خود که خداوند به آنها عطا کرده، گذشتند تا کشور در امنیت و اقتدار باشد.
او افزود: اکنون بر ما وظیفه است در وهله اول برای تقویت روحیه خود از خانواده‌های شهدا سرکشی و برسر مزار شهدا حاضر و دریادواره آنها شرکت کنیم و از خانواده آنها که سهم بسیاری در اقتدار کشور داشتند، سرکشی و به شایستگی دلجویی کنیم.
جانباز محمد اکبری خندابی پس از سالها تحمل رنج جانبازی سال 90در سن 45 سالگی  دارفانی را وداع گفت.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • فعالیت ۲۰ ایستگاه تخلیه و بارگیری ریلی در بندر امام خمینی
  • دیدار فرمانده گروه ۹۹ پدافند هوایی نیروی زمینی ارتش با خانواده جانباز متوفی اکبری خندابی
  • نیروی دریایی امنیت شاهرگ اقتصادی کشور را تضمین کرده
  • امیر دریادار ایرانی: کشتی‌های ایرانی را اسکورت می‌کنیم
  • فرمانده نیروی دریایی ارتش : کشتی‌ های ایرانی را در خلیج عدن و اقیانوس اطلس اسکورت می‌کنیم
  • کشتی‌های ایرانی را در خلیج عدن و اقیانوس اطلس اسکورت می‌کنیم
  • نیروی دریایی ارتش امنیت شاهرگ اقتصادی کشور را تضمین کرده است
  • تا رفع مشکل سیل‌زدگان، خدمات‌رسانی نیروی دریایی ارتش انجام می‌شود
  • تداوم کمک‌رسانی نیروی دریایی ارتش به مناطق سیل‌زده در سیستان و بلوچستان
  • تا رفع مشکل سیل‌زدگان، خدمات‌رسانی نیروی دریایی ارتش انجام می شود