Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-01@09:51:25 GMT

رویت کوسه زامبی در جست و جوی غذا + فیلم

تاریخ انتشار: ۶ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۷۸۲۸۶۴

رویت کوسه زامبی در جست و جوی غذا + فیلم

‍‍‍‍‍‍

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، ویدئویی که به تازگی منتشر شده است لحظه ثبت تصاویری نادر از یک کوسه زامبی را نشان می‌دهد. در ویدئوی منتشر شده این کوسه با وجود آنکه نیمی از بدنش خورده شده بود، در دریا به دنبال غذا می‌گشت. یک محقق دانشمند با دیدن این حیوان مجروح که بدنش اینچنین دریده شده بود، شوکه شد.

دکتر «ماریو لِبراتو» ۳۵ ساله از اسپانیا گفت که این فیلم را از سواحل موزامبیک، حدود یک یا دو متر زیر سطح اقیانوس هند تهیه کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زمانی که او و گروهش کوسه را رها کردند، گروه دیگری از کوسه‌ها به آن حمله کرده و جراحات مرگباری را به کوسه وارد کردند.

بیشتر بخوانید

حمله مرگبار کوسه به گردشگر زن در ساحل

بنا به گفته این محقق آنها چندین کوسه نر بودند که وزن برخی از آنها بین ۳۰۰ تا ۴۰۰ کیلوگرم بود. این کوسه با وجود این حمله و ناپدیدشدن بخش بزرگی از قسمت پایین تنه اش، همچنان به مبارزه برای زندگی خود ادامه داد، زیرا در حال شنا کردن و دور شدن از ساحل بود. بنا به گفته دکتر لبراتو این کوسه حدود ۲۰ دقیقه در جدال با سایرکوسه‌ها بود تا اینکه دچار جراحات شد.

او در این باره گفت: "کوسه ها، کوسه‌ها را می‌خورند. این را همه می‌دانند، اما فیلمبرداری و مستندسازی آن فوق العاده دشوار است."

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دنیای حیوانات حیوانات وحشی حیوانات دریایی کوسه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۸۲۸۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترجمه و شرح «فصوص الحکم» به قلم علی شالچیان منتشر می‌شود

به گزارش خبرنگار فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، ترجمه و شرح «فصوص الحکم» به قلم علی شالچیان ناظر، پژوهشگر و استاد متون عرفانی و آثار محیی الدین ابن عربی، از سوی انتشارات سلوک ما وارد بازار نشر خواهد شد.

بر اساس این گزارش، این کتاب دو جلدی در 1240 صفحه نگارش یافته است و مشتمل بر تحقیقات گسترده و با استناد به بیش از 300 منبع نگارش یافته است و کم و بیش نظرات جمعی از شارحان فصوص همچون کاشانی و قیصری و ابن ترکه اصفهانی و مهائمی و جامی و بالی افندی و نابلسی را نیز در بر دارد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کتاب «چشم‌ها تنها برای دیدن نیستند» منتشر شد
  • مالک استقلال در خانه کشتی رویت شد (عکس)
  • ارتش یمن لحظه حمله به کشتی اسرائیلی را منتشر کرد+فیلم
  • برای خانم بازیگر دعا کنید | فیلمی که از روی تخت بیمارستان منتشر شد
  • طرح لو رفته از پیراهن اول رم در فصل 25-2024 / عکس
  • مجموعه شعر «رو به جهان ایستاده ام رو به تو» منتشر شد
  • ترجمه و شرح «فصوص الحکم» به قلم علی شالچیان منتشر می‌شود
  • فوری | حمله خونین افراد مسلح به نمازگزاران در هرات افغانستان
  • فراخوان ثبت نام جشن ازدواج نخبگان منتشر شد
  • تصاویری از لحظه انهدام خودروهای زرهی تروریست‌ها در سوریه