Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روابط عمومی فرمانداری تهران، ایمان قربانی مشاور فرماندار تهران با اعلام خبر زرد شدن اکثر استان‌ها و مناطق کشور گفت: هم‌اکنون تنها ۲۲ شهر کشور نارنجی هستند و سایر مناطق و شهر‌های کشور زرد و آبی هستند.

وی با اعلام اینکه با زرد شدن بسیاری از مناطق کشور دیگر به مجوز تردد هم نیازی نیست، افزود: تنها برای تردد در همان ۲۲ شهر که متاسفانه تاکنون نارنجی هستند نیاز است که شهروندان تهرانی مجوز تردد از فرمانداری تهران اخذ کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرروابط عمومی فرماندای تهران با بیان اینکه تمام خواهش و درخواست ما از شهروندان تهرانی این است که حتما پروتکل‌های بهداشتی را به مانند گذشته و‌حتی بیشتر از قبل رعایت کنند ایشان تصریح کرد: هرگونه سهل‌انگاری و بی‌توجهی به پروتکل‌های بهداشتی ممکن است تمام دستاورد‌های اخیر را از بین ببرد.

قربانی خاطرنشان کرد: حدود ۸۶درصد در استان تهران دز اول واکسن کرونا را تزریق کردند و این رقم آمار خوبی است که با تلاش شبانه روزی کادر درمان بهتر هم خواهد شد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فرمانداری تهران کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۸۲۸۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار هواشناسی برای سیلابی شدن خراسان جنوبی

به گزارش قدس آنلاین، سمیه لطفی، اظهار داشت: با ادامه فعالیت توده هوای ناپایدار در جو استان تا فرداشب گاهی وزش باد شدید، وقوع رگبار و رعد برق و با توجه به ماهیت بارش‌ها در این فصل و حجم آن‌ها همچنان وقوع رواناب و آبگرفتگی معابر و سیلابی شدن مسیل‌ها به ویژه در شهرستان‌های زیرکوه، خوسف، بیرجند و برخی نقاط طبس و سرایان قابل پیش‌بینی است.

کارشناس هواشناسی خراسان جنوبی، افزود: خسارت‌های قنوات و تاسیسات زیربنایی نیز بر اثر بارش‌ها محتمل است و برای مناطق مستعد بارش تگرگ برخورد صاعقه پیش بینی شده است.

وی بیان کرد: روند کاهشی دمای هوا تا صبح فردا ادامه دارد و در مناطق مرتفع و جاده‌های کوهستانی تشکیل مه باعث کاهش دید افقی می‌شود.

لطفی بیان کرد: پرهیر از سفرهای غیر ضروری، احتیاط در تردد، خودداری از اسکان و چرای دام، خودداری از تردد عشایر در بستر و حاشیه رودخانه، پرهیز از صعود و مناطق مرتفع از جمله توصیه‌های هواشناسی است. 

منبع: خبرگزاری تسنیم

دیگر خبرها

  • تمجید رئیسی از عملکرد دولت
  • مواظب این موجود خطرناک باشید
  • هشدار نارنجی ادامه بارش‌ها در خراسان جنوبی
  • مواظب این موجود خطرناک باشید!
  • هشدار هواشناسی برای سیلابی شدن خراسان جنوبی
  • هشدار هواشناسی برای سیلابی شدن برخی مناطق خراسان جنوبی
  • هشدار نارنجی برای یک نیمه کشور | بارش‌های سیل‌آسا و احتمال طغیان رودخانه‌ها در این استان‌ها
  • ریشه کنی مالاریا در ایران دچار اختلال شد
  • هشدار هواشناسی برای سیلابی شدن مسیل ها در برخی مناطق
  • بارش‌های اخیر کمبود آب تهران را جبران نکرد