Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، افشاری مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای زنجان گفت: از زمان آغاز اجرای طرح تعادل بخشی تا آبان‌ماه امسال ۴  هزار و ۹۰ حلقه چاه غیرمجاز پر شده که با انسداد این تعدادچاه، از هدر رفت  ۲۱۹ میلیون مترمکعب  آب جلوگیری شده است.

او بابیان اینکه  با انسداد این چاه‌ها، از اضافه برداشت ۴۲۱ حلقه چاه مجاز جلوگیری شده است، افزود: حجم آب صرفه‌جویی شده با عملیات جلوگیری از اضافه‌برداشت‌های این چاه‌ها ۴۸ میلیون مترمکعب بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



مدیرعامل شرکت آب منطقه ای زنجان آبگیری طرح‌های تغذیه مصنوعی را ۳۳۱ میلیون مترمکعب اعلام کرد و گفت: از این میزان، ۱۱ میلیون مترمکعب مربوط به بازه زمانی یکم فروردین‌ماه تا هشتم آبان‌ماه امسال است.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای زنجان ادامه داد: ۹۰ درصد منابع آبی استان زنجان در بخش کشاورزی، ۶ درصد شرب و ۴ درصد نیز در صنایع مصرف می‌شود و کاهش بارندگی به ذخیره آب پشت سد‌ها تاثیر گذاشته، به طوری که کاهش بارندگی موجب افت ۷۰ درصدی ورودی آب به سد‌های استان زنجان شده است.


انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آب منطقه ای انسداد چاه میلیون مترمکعب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۸۲۹۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

15 درصد حقوق بازیکنان استقلال پرداخت شد

هلدینگ خلیج فارس‌ محدودیتی برای مدیرعامل باشگاه استقلال ایجاد نکرده است.

طرفداری | با پیگیری مدیرعامل استقلال و مساعدت مدیرعامل مالک جدید این باشگاه، 15درصد مطالبات بازیکنان تیم پرداخت شد.

با پیگیری و مساعدت مدیرعامل هلدینگ خلیج فارس، بازیکنان استقلال پیش از دیدار با تراکتور شارژ مالی شدند. در جلسه مدیران باشگاه با عبدالعلی علی‌عسکری پیشنهاد پرداخت ۱۵ درصد از مطالبات اعضای تیم توسط مدیرعامل ارائه شد.

خطیر در این جلسه اعلام می‌کند با توجه به اینکه بانک شهر مبلغی را به بازیکنان پرسپولیس پرداخت کرده، بهتر است مالک جدید استقلال نیز این کار را انجام بدهد تا قبل از بازی حساس و مهم مقابل تراکتور، انگیزه و روحیه تیم بالاتر برود.

احمد شهریاری نماینده هلدینگ خلیج فارس در باشگاه استقلال، توصیه می‌کند این پول پس از بازی پرداخت شود تا بازیکنان قبل از بازی درگیر مسائل مالی نشوند. بااینحال مدیرعامل استقلال با پیگیری مستقیم از طریق علی‌عسکری مدیرعامل هلدینگ خلیج فارس، پرداخت ۱۵ درصد مطالبات اعضای تیم را پیش از بازی با تراکتور، عملی می‌کند.

همچنین براساس پیگیری‌ها مشخص شد، هلدینگ خلیج فارس‌ محدودیتی برای مدیرعامل باشگاه استقلال ایجاد نکرده است و آن‌ها با نظارت شهریاری در جلسات هیات مدیره، به کارشان ادامه خواهند داد.

از دست ندهید ????????????????????????

کری عجیب ستاره سپاهان برای پرسپولیس؛ داستان پلنگ و تمساح هالند سیبیلو؛ استایل عجیب غول نروژی تعجب بایرن مونیخ از پدرخوانده: چرا آن حرف‌ها را زدی؟  سرمربی شمس‌آذر: بین ما و پرسپولیس فرق نگذارید

دیگر خبرها

  • ایجاد ۵ هزار مترمکعب ظرفیت مخازن آب در طرح جهاد آبرسانی به روستا‌های کردستان
  • 15 درصد حقوق بازیکنان استقلال پرداخت شد
  • نرخ مشارکت اقتصادی در زنجان بالای ۵۰ درصد است
  • شهرداری به دنبال کاهش آسیب‌های اجتماعی در بهشت زهرا
  • بارش‌های کشور به نرمال نزدیک شد/ ورودی مخازن همچنان دارای ۸ درصد
  • ضریب نفوذ گاز طبیعی در شهر قم ۹۹.۵ درصد است
  • مدیرعامل سازمان پسماند: شکایت تهرانی‌ها در حوزه پسماند ۶۵ درصد کاهش یافت/ تهران از پاریس تمیزتر است
  • ثبت بیش از ۴۹ میلیون تردد در ورودی و خروجی‌ های آذربایجان ‌غربی
  • بارش‌ها در ایران ۹ درصد افزایش یافت / کاهش ۸ درصدی ورودی آب به سدهای کشور
  • پروژه تعریض جاده اجیرلو ۲۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد