Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ پاسدار عبدالله علی نسب روز شنبه در مراسم اهدای این تجهیزات پزشکی به درمانگاه لیردف افزود: این تجهیزات شامل ۲ تخت تمام برقی ای سی یو، یک عدد تخت مکانیکی اورژانس، یه تخت تمام برقی بستری، یک دستگاه وارمر نوزاد، یک دستگاه فور، یک پایه مخصوص مانیتورعلائم حیاتی، یک دستگاه آب گرم کن، یک دستگاه ماشین لباسشویی، هشت تشک مخصوص، چهار عدد ویلچر مخصوص و کیف ترالی احیا است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان داشت: سال گذشته نیز یک منبع آب زیرزمینی ۲۱۰ هزار لیتری به ارزش ۱۰۰ میلیون ریال برای درمانگاه لیردف که زمین آن توسط این خیر بسیجی اهدا شده، ساخته و تحویل داده شده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه جاسک در پایان با قدردانی از خدمات خیران در حوزه بهداشت خاطر نشان کرد: افراد خیر و نوعدوست در همه صحنه ها از جمله در وضعیت بحرانی شیوع کرونا یاریگر مردم و مسوولان به‌ویژه کادر درمانی که در صف مقدم مبارزه با این بیماری قرار دارند، بوده و با این گونه اقدام ها به دنبال کاهش دغدغه کادر درمانی هستند.

برچسب‌ها تجهیزات پزشکی هرمزگان جاسک سازمان بسیج مستضعفان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تجهیزات پزشکی هرمزگان جاسک تجهیزات پزشکی هرمزگان جاسک سازمان بسیج مستضعفان یک دستگاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۸۳۱۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیر امور بین‌الملل سازمان غذا و دارو عنوان کرد: ظرفیت صادرات دارو و تجهیزات‌پزشکی به ۲۰ کشور آفریقایی

حمیدرضا اینانلو افزود: ۲۰ کشور آفریقایی و ۲۰۰ تاجر در اجلاس اخیر اقتصادی تجاری ایران و آفریقا حضور داشتند که با توجه به ظرفیت‌های صنعتی بالای کشورمان زمینه همکاری با آنان مورد بحث و گفت‌وگو قرار گرفت و بررسی شد.

وی با بیان توانمندی‌های ایران در عرصه سلامت، ادامه داد: ایران با توجه به پشتوانه بومی‌سازی که در حوزه صنعت دارو و تجهیزات پزشکی داشته است می‌تواند توانمندی خود را به کشورهای دیگر ارائه دهد، همچنین در حوزه  خدماتی که برای تجهیز بیمارستان و بیمارستان سازی لازم است، آمادگی داریم  به کشورهای آفریقایی کمک کنیم و این مراکز را با صد در صد تجهیزات پزشکی به مرحله بهره برداری برسانیم.

به گفته اینانلو، زمینه همکاری در مورد انتقال تکنولوژی و مشاوره صنعت دارو و تجهیزات پزشکی نیز با توسعه روابط با این کشورها امکان‌پذیر است.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • خرید دستگاه تصفیه آب خانگی با خدمات طلایی شرکت آبگونه
  • اعطای امتیاز ویژه به شرکت‌های برتر حاضر در «ایران هلث»
  • ظرفیت صادرات محصولات سلامت محور ایران به کشور‌های آفریقایی
  • ایران می‌تواند توانمندی خود در حوزه صنعت دارو را به کشورهای دیگر ارائه دهد
  • ظرفیت صادرات محصولات سلامت محور ایران به کشورهای آفریقایی
  • مدیر امور بین‌الملل سازمان غذا و دارو عنوان کرد: ظرفیت صادرات دارو و تجهیزات‌پزشکی به ۲۰ کشور آفریقایی
  • ظرفیت صادرات دارو و تجهیزات به ۲۰ کشور آفریقایی
  • بهترین روش برای تمیز کردن محیط‌های تجاری
  • رشد تولید ماشین آلات صنعتی در دولت سیزدهم+ فیلم
  • اهدای تجهیزات پزشکی به بیمارستان تکاب