Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، محمد افکار رئیس دانشکده علوم پزشکی تربت جام گفت: در حال حاضر به همت دانشکده علوم پزشکی تربت جام طرح‌های واکسیناسیون مدارس ،خانه به خانه و سیار با هدف ارائه خدمات سلامت به مردم ، بدون وقفه در حال انجام است.

او افزود: شروع طرح واکسیناسیون مدارس از ۱۸ آبان آغاز شده است و طبق برنامه زمانبندی آموزش و پرورش این طرح روزانه در ۲ مدرسه اجرا می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس دانشکده علوم پزشکی تربت جام ادامه داد: این طرح تا کنون در ۲۴ مدرسه انجام شده و بیش از ۹۰ دانش آموز دوز اول واکسن کرونا را دریافت کرده اند.

 افکار با اشاره به طرح واکسیناسیون خانه به خانه بیان کرد: این طرح از ۲۳ آبان در مراکز یک، دو و سه شهری در حال انجام است که بیش از ۳۲۶ نفر دوز اول و ۲۴۵ نفر دوز دوم و ۴ نفر دوز سوم را دریافت کرده اند.

او با اشاره به طرح واکسیناسیون سیار تصریح کرد:طرح واکسیناسیون سیار از ۱۹ آبان آغاز شده که تا کنون بیش از ۱۷۲ نفر دوز اول و بیش از ۱۸۰ نفر دوز دوم واکسن را دریافت کرده اند.

انتهای پیام//ز. ج.

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: واکسیناسیون کرونا واکسن کرونا طرح واکسیناسیون نفر دوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۸۳۱۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توسعه کشور بدون تلاش کارگران میسر نیست

به مناسبت روز جهانی کارگر، مراسم تجلیل از کارگران در شهرداری منطقه ۱۱ شیراز برگزار شد که در آن از ۵ تن از کارگران نمونه این منطقه در بخش‌های مختلف خدمات شهری، فضای سبز، فنی و عمران، تاسیسات و اداری با اهدای لوح تقدیر و هدیه تجلیل به عمل آمد.

شهردار منطقه ۱۱ شیراز در این مراسم ضمن تبریک روز جهانی کارگر به تمامی کارگران زحمتکش، اظهار کرد: کارگران، ستون‌های اصلی هر جامعه‌ای هستند و توسعه و پیشرفت هر کشوری بدون تلاش و از خودگذشتگی آنان امکان‌پذیر نیست.

علی فراشائیان با بیان اینکه کارگران شهرداری منطقه ۱۱ با تعهد و مسئولیت‌پذیری در انجام وظایف خود، نقش مهمی در ارائه خدمات شهری مطلوب به شهروندان ایفا می‌کنند، افزود: ما همواره قدردان زحمات این عزیزان هستیم و تلاش می‌کنیم تا با ایجاد شرایط رفاهی مناسب، انگیزه و روحیه کار برای آنان را افزایش دهیم.

در شهرداری منطقه ۱۱ بیش از ۲۰۰ کارگر مستقیم و غیر مستقیم مشغول خدمت رسانی به شهروندان هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • عبدالکبیر: اتصال منطقه‌ای بدون افغانستان ممکن نیست
  • توسعه کشور بدون تلاش کارگران میسر نیست
  • علت پرحرفی کودکان؛ چطور رفتار کنیم؟
  • افغانستان نقطه اتصال منطقه است
  • ساخت 2هزار خانه در تهران توسط چین
  • طرز تهیه بستنی در خانه + ویدئو | فوت و فن درست کردن بستنی ساده بدون ثعلب و دستگاه | فقط ۱۰ دقیقه وقتتان را می‌گیرد
  • بدون آرام سازی اقتصاد هیچ کاری انجام نمی شود
  • انجام واکسیناسیون پنوموکوک کودکان در استان سیستان و بلوچستان
  • بهره‌برداری از پروژه خانه وثوق تا پاییز و فروغ تا پایان سال
  • اجاره خانه به این افراد ممنوع شد