Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از آناتولی، «عبدالمجید تبون» رئیس جمهور الجزایر سخنانی را در خصوص بازگشت سوریه به اتحادیه عرب مطرح کرد. وی در پاسخ به سؤالی درباره اینکه آیا سوریه در اجلاس آتی اتحادیه عرب شرکت خواهد کرد یا نه، پاسخ داد: سوریه باید حضور داشته باشد.

بر اساس این گزارش، رئیس جمهور الجزایر یادآور شد: زمانی که ما یک اجلاس را برگزار می کنیم، به دنبال آن هستیم تا همه جهان عرب را گردهم آوریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما کشوری هستیم که همواره به دنبال اتحاد جهان عرب بوده ایم.

چندی پیش، «رمطان لعمامره» وزیر خارجه اتحادیه عرب سخنانی را در خصوص لزوم بازگشت سوریه به اتحادیه عرب مطرح کرد. وی گفت: موضع ما همیشه در این زمینه ثابت بوده است. این مقام الجزایری تصریح کرد: ما پیشتر هم اعلام کرده بودیم که لازم است سوریه به اتحادیه عرب بازگردد اما کسی به این موضوع توجهی نکرد. اکنون ما خواستار تحقق این مهم هستیم.

لعمامره افزود: الجزایر از همان ابتدا با تعلیق عضویت سوریه در اتحادیه عرب مخالف بود. ما در تلاش هستیم تا زمینه بازگشت سوریه به اتحادیه عرب را فراهم کنیم. گفتنی است، پیشتر نیز مقامات سیاسی الجزایر بر لزوم بازگشت سوریه به اتحادیه عرب تأکید کرده بودند.

اخیراً منابع خبری گزارش دادند که «عبدالله بن زائد آل نهیان» وزیر امور خارجه امارات پس از گذشت حدود ۱۰ سال در صدر هیأتی بلندپایه وارد دمشق شده و با «بشار اسد» رئیس‌جمهور سوریه دیدار و گفتگو کرد.

کد خبر 5361671 رامین حسین آبادیان

منبع: مهر

کلیدواژه: سوریه الجزایر اتحادیه عرب ایالات متحده امریکا عراق روسیه رژیم صهیونیستی ایران فلسطین سوریه اتحادیه اروپا اوکراین فرانسه ترکیه مسکو مذاکرات وین بلاروس بازگشت سوریه به اتحادیه عرب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۸۳۴۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت مهاجم استقلال به تمرینات بعد از پشت سر گذاشتن مصدومیت

به گزارش خبرنگرا ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، آرمان رمضانی به دلیل مصدومیت از ناحیه مچ پا چند روزی در تمرینات استقلال و حتی بازی با تراکتور حضور نداشت اما مصدومیت این بازیکن بر طرف شده و او از روز گذشته در تمرینات تیمش حضور پیدا کرده است.

به این ترتیب رمضانی   مشکلی برای همراهی استقلال در دیدار با ذوب آهن ندارد.

تیم فوتبال استقلال در هفته بیست و ششم لیگ برتر روز دوشنبه اینده به مصاف ذوب آهن می رود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • گزارش چند سازمان حقوق بشری در مورد رابطه رهبران کشور‌ها با مطبوعات
  • بازگشت مهاجم استقلال به تمرینات بعد از پشت سر گذاشتن مصدومیت
  • ادعای وزیر دفاع ترکیه درباره حضور پ ک ک در داخل مرزهای ایران
  • عیادت امیرعبداللهیان از یک دیپلمات سوری
  • عیادت امیرعبداللهیان از دیپلمات وزارت امور خارجه سوریه
  • عیادت امیرعبداللهیان از دیپلمات سوری که در حمله رژیم صیهونیستی به سفارت ایران مجروح شد
  • عیادت وزیر خارجه ایران از دیپلمات سوری آسیب دیده در حمله تروریستی اسرائیل به سفارت ایران در دمشق
  • جلسه کارگروه آرد و نان شهرستان مهریز
  • ناقوس جنگ را چه کسی به صدا درآورد؟/ زیباکلام: ما باعث حمله‌ی صدام به ایران شدیم/ حبیب احمدزاده: این ساده‌لوحی است صدام کینه‌ی قرارداد الجزایر را داشت
  • استقبال فعالان عرصه‌های اقتصادی از پروژه‌های تفریحی شرکت توسعه اصفهان