Web Analytics Made Easy - Statcounter

سایت کروات به تمجید از سرمربی جدید تیم فوتبال تراکتور پرداخت و کار او را در این مدت معجزه‌ وار دانست

زوانمیر سولدو سرمربی کروات تراکتور، ابتدا مقابل سپاهان به تساوی بدون گل رسید و در بازی دوم 1-0 مقابل پدیده مشهد به پیروزی رسید.

به گزارش طرفداری، سایت کروات tportal گزارشی در خصوص سرمربی جدید کروات در باشگاه تراکتور نوشت و نمایش او در این 10 روز را معجزه‌وار دانست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سایت tportal نوشت: در حدود 10 روز پیش، مربی کروات به نام «زونیمیر سولدو» و «فابین کوملینویچ» به ایران رسیدند تا تراکتور، دارنده سه نایب قهرمانی در ایران را نجات دهند. این تیم فصل را بد شروع کرده و پس از 4 بازی به یک برد و 3 باخت دست یافته است.

 

این سایت کروات از حضور یک مربی دیگر از کشور کرواسی در فوتبال کشورمان نوشت و از این صحبت کرد که سولدو پس از مربیانی مثل برانکو، زلاتکو کرانچار، ایگور استیماچ ، لوکا بوناچیچ به فوتبال باشگاهی ما رسیده است. این سایت کروات البته از درخشش تیم ملی کشورمان با هدایت «دراگان اسکوچیچ» نیز نوشت.

در حضور سرمربی کروات، تیم تراکتور در 2 هفته به یک تساوی بدون گل مقابل سپاهان و یک برد مقابل پدیده دست یافته و به عقیده سایت tportal یک عملکرد معجزه‌وار را به ثبت رسانده است.

تراکتور اکنون با 7 امتیاز در رده دهم جدول قرار دارد و امیدوار است با هدایت سرمربی جدید خود بتواند به رده‌های بالایی راه یابد.

 

سایت tportal در انتها نوشت که عملکرد سولدو و کوملینویچ در آغاز خیلی خوب بوده و بعید نیست که قرارداد آنها خیلی زود تمدید شود. آنها تا پایان فصل با تراکتور قرارداد دارند.

اخبار داغ 

فیلم ادرار خانم خواننده روی طرفدارش در کنسرت! / زشت ترین اقدام در جهان! خداداد افشاریان ناخواسته فدراسیون را لو داد؛ ما مجبور شدیم از رییس جمهور و وزیر کمک بگیریم کنایه مربی پرسپولیس به استقلال؛ تیمی که ۱۰ سال است قهرمان نشده بحران دارد، نه ما! / فیلم یوونتوس به حساب‌سازی متهم شده و مورد تحقیق و تفحص قرار می گیرد فرانک لمپارد: در باشگاه چلسی به ورزشگاه تاتنهام، ورزشگاه 3 امتیازی می گفتند! (زیرنویس فارسی)

منبع: طرفداری

کلیدواژه: سرمربی جدید سایت کروات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۸۳۶۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مطهری: این یک استارت دوباره است

سرمربی جدید تیم فوتبال تراکتور پیش از رویارویی تیمش با ذوب‌آهن در جام حذفی گفت: این یک استارت دوباره است و راه میان‌بری که می‌توانیم جام کسب کنیم‌. تراکتور همیشه در جام حذفی مدعی بوده است

به گزارش ایسنا، تراکتور غروب جمعه، هفتم اردیبهشت، در ورزشگاه یادگار امام (ره) میزبان ذوب‌آهن خواهد بود. این مسابقه از دور یک‌هشتم نهایی جام حذفی فوتبال باشگاه‌های ایران برگزار می‌شود.

حمید مطهری، سرمربی تازه‌وارد تراکتور، در نشست خبری پیش از بازی تراکتور و ذوب‌هن گفت: قبل از هر چیز جا دارد بگویم خوشحالم که به عنوان مسئول فنی در خدمت تیم بزرگ تراکتور با هواداران محترم و پرشورش هستم و دوست دارم مثل همیشه یار ۱۲ تیم‌شان باشند.

او که به تازگی کادر فنی تیم ملی را برای هدایت تراکتور ترک کرده است، افزود: این یک استارت دوباره است و راه میان‌بری که می‌توانیم جام کسب کنیم‌. تراکتور همیشه در جام حذفی مدعی بوده است و دوست دارم هواداران مثل همیشه تیم‌شان را حمایت کنند. تشکر می‌کنم و خسته نباشید می‌گویم به خمس و همکاران محترمشان و برای ایشان و همکارانشان آرزوی موفقیت دارم.

مطهری ادامه داد: از دیروز به تیم اصافه شدم و اولین جلسه تمرینی فراتر از انتظارم بود و بازیکنان خیلی امیدوارم کردند. بازیکنان توانمندی‌اند و باید این را در چمن سبز نشان دهند و با جنگندگی و نتیجه خوب باید هوادار را راضی کنند.

ادامه دارد...

دیگر خبرها

  • توصیه سرمربی خارجی که به ایران آمد؛ هرگز اینگونه ازدواج نکن!
  • توصیه مهم پاکو خمس به دخترش!‏
  • تمجید فیفا از کاپیتان فوتسال ایران
  • مطهری: این یک استارت دوباره است
  • شایعات غیرفوتبالی یحیی گل‌محمدی
  • تمجید سایت فیفا از عملکرد متقدرانه شاگردان شمسایی
  • تمجید فیفا از تیم ملی فوتسال ایران؛ عملکرد حسن زاده و کریمی خیره‌کننده است
  • تمجید AFC از فوتسالیست‌های تیم ملی/ ایران قدرت خود را نشان داد
  • بلیط فروشی بازی تراکتور و ذوب‌آهن آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط ticket.tractor-club.com
  • برف سنگین در بهار کروات‌ها را شگفت‌زده کرد + فیلم