Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کانون بازنشستگان تأمین اجتماعی تهران گفت: در هر ماه باید ۴ تا ۵ هزار میلیارد تومان از بانک‌ بابت پرداخت حقوق بازنشستگان با سود ۳۵ درصد قرض شود و ادامه این شرایط در آینده مشکلات جدی‌تری برای حقوق بازنشستگان ایجاد می‌شود. - اخبار اجتماعی -

علی دهقان‌کیا در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم با اشاره به آخرین وضعیت پرداخت مطالبات سازمان تأمین اجتماعی از دولت اظهار کرد: بنا بر مصوبه دولت قبل قرار شد مبلغ 89 هزار میلیارد تومان از مطالبات سازمان از دولت در قالب سهام به بازنشستگان واگذار شود که هنوز این مصوبه اجرا نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به پیگیری‌های صورت گرفته از سوی کانون بازنشستگان برای تحقق این مصوبه گفت: در این زمینه مکاتبه‌ای با آقای قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی انجام شد و رئیس مجلس به معاون اجرایی خود تأکید داشته است که در بررسی مصوبه دولت قبل از نظرات کارشناسی کانون عالی بازنشستگان استفاده شود.

دهقان‌کیا ادامه داد: البته مصوبه اشاره شده از طریق واحد حقوقی دولت نیز در دست پیگیری است ولی هنوز پاسخی از سوی آنها داده نشده است.

رئیس کانون بازنشستگان تأمین اجتماعی تهران با اشاره به مشکلاتی که برای پرداخت حقوق بازنشستگان وجود دارد، افزود: در هر ماه باید 4 تا 5 هزار میلیارد تومان از بانک‌ بابت پرداخت حقوق بازنشستگان با سود 35 درصد قرض شود و این رقم به عنوان کسری اعتبار حقوق بازنشستگان محسوب می‌شود ادامه این شرایط در آینده مشکلات جدی‌تری برای بازنشستگان ایجاد می‌شود.

وی با اشاره به در پیش بودن ارائه لایحه بودجه 1401 از سوی دولت به مجلس گفت: با توجه به عدم تحقق مطالبه 89 هزار میلیارد تومانی و نیاز مبرم به این رقم برای ادامه اجرای طرح همسان‌سازی حقوق بازنشستگان با این شرایط اجرای این طرح در آینده با مشکل روبرو خواهد شد.

قرارداد جدید بیمه تکمیلی بازنشستگان تأمین اجتماعی اعلام شد/ آغاز ارائه خدمات به بازنشستگان از فرداسقف تعهدات بیمه تکمیلی بازنشستگان اعلام شد

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سازمان تامین اجتماعی اخبار بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی اخبار بازنشستگان پرداخت حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی هزار میلیارد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۸۳۸۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش همتی به هشدار رئیسی درباره انحلال بانک‌های متخلف؛ کسری‌های آن‌ها از چه محلی پرداخت خواهد شد؟

عبدالناصر همتی رییس پیشین بانک مرکزی در واکنش به اظهارات رئیسی درباره انحلال برخی بانک‌ها نوشت: خوب بود که جناب آقای رئیسی مشخص می‌کردند، بانک‌های متخلف مورد نظرشان، با ناترازی سنگین و با بیش از ۴۵۰ هزار میلیارد تومان اضافه برداشت که در ۳ سال گذشته بیش از ۱۵ برابر قبل شده است، چگونه منحل خواهند شد؟! کسری‌های آن‌ها از چه محلی پرداخت خواهد شد؟

وی در این باره نوشت: رئیس جمهور: «در سال گذشته ۳ مؤسسه بانکی متخلف را منحل کردیم. امسال هم بانک‌هایی که مقررات را رعایت نکنند منحل میشوند».

از ۳ مؤسسه بانکی مورد اشاره ایشان، «توسعه» و «کاسپین» از قبل عملاً منحل شده بودند و فعالیت خاصی نداشتند. موسسه اعتباری «نور» هم تعهداتش نسبت به سپرده گذاران به بانک ملی ایران منتقل و مشکلاتش همچنان باقی است.

خوب بود که جناب آقای رئیسی مشخص می‌کردند، بانک‌های متخلف مورد نظرشان، با ناترازی سنگین و با بیش از ۴۵۰ هزار میلیارد تومان اضافه برداشت که در ۳ سال گذشته بیش از ۱۵ برابر قبل شده است، چگونه منحل خواهند شد؟! کسری‌های آن‌ها از چه محلی پرداخت خواهد شد؟

دیگر خبرها

  • واکنش همتی به هشدار رئیسی درباره انحلال بانک‌های متخلف؛ کسری‌های آن‌ها از چه محلی پرداخت خواهد شد؟
  • چرا کسی پاسخگوی عدم پرداخت حقوق کارگران شهرداری نیست
  • تفاوت چشمگیر میزان دریافتی بازنشستگان تامین اجتماعی با پرداختی سایر بازنشستگان
  • مذاکرات برای افزایش حقوق بازنشستگان و مستمری‌بگیران
  • خبر جدید از افزایش منطقی حقوق بازنشستگان و مستمری‌بگیران / دریا بیگی تشریح کرد
  • ۳ پیشنهاد برای افزایش حقوق بازنشستگان | افزایش ۳۵درصدی باید لحاظ شود
  • ادامه مذاکرات مزدی کانون بازنشستگان تامین اجتماعی؛ مبنای افزایش حقوق کدام قانون است؟
  • اختلاف بر سر افزایش حقوق بازنشستگان!
  • انتقاد از واریز نشدن افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی
  • کمک دولت اسپانیا به رئال مادرید برای خرید امباپه