Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-05-05@07:30:34 GMT

آخرین خبرها از پرونده قضایی «مهشاد» و «ریحانه»

تاریخ انتشار: ۶ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۷۸۳۸۸۹

آخرین خبرها از پرونده قضایی «مهشاد» و «ریحانه»

به گزارش ایسنا وکلای اولیای دم در پی دریافت نظریه هیات سه نفره کارشناسی از شعبه بازپرسی دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان نقده مبنی بر صددرصد مقصر بودن راننده در وقوع حادثه واژگونی اتوبوس خبرنگاران ، در مهلت مقرر قانونی به این حکم اعتراض کردند.

پرتو برهانپور در گفت و گو با ایسنا درباره واکنش نهادهای مسوول به این اعتراض اظهار کرد: هنوز ابلاغیه رسمی از سوی بازپرسی دادسرای نقده درباره پذیرش اعتراض ما به نظریه کارشناسی ابلاغ نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در پیگیری‌های انجام شده مطلع هستیم پرونده نیابت به تازگی به نقده ارسال شده است. شاید منتظر ارسال پرونده نیابت به نقده بودند و بعد اعتراض ما را به هیأت پنج نفره جهت رسیدگی ارجاع دهند.

وی بابیان اینکه پرونده به شعبه ۳ دادسرای عمومی و انقلاب ناحیه ۳۳ تهران فرستاده شده بود که ویژه نیابت قضایی است تا اولیای دم محترم بتوانند شکایت کنند و خبرنگاران مصدوم به پزشکی قانونی معرفی شوند، گفت: برخی از  خبرنگاران  طول درمان داشتند و به پزشکی قانونی تهران برای این موضوع ارجاع داده شده بودند و این کار زمان‌بر بود. با اتمام این مرحله و انجام نیابت، پرونده از شعبه نیابت به‌تازگی به دادستانی  نقده ارسال شده است.

برهانپور در پایان ابراز امیدواری کرد که با توجه به نگرانی اولیای دم و جریحه‌دار شدن افکار عمومی در پی واژگونی اتوبوس خبرنگاران هر چه زودتر روند رسیدگی به این پرونده طی، مجرمان شناسایی شوند و به سزای اعمالشان برسند.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۸۳۸۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محکومیت هزار میلیاردی برای عرضه خارج از شبکه لاستیک یارانه‌ای

مدیرکل روابط عمومی تعزیرات حکومتی از محکومیت هزار و ۲۳۹ میلیارد ریالی برای عرضه خارج از شبکه لاستیک خودرو در کرمانشاه خبر داد.

به گزارش ایسنا، شهرام محسنی گفت: پرونده عرضه خارج از شبکه ۹ هزار و ۴۷۱ حلقه لاستیک یارانه ای به ارزش ۶۱۹ میلیارد و ۴۹۵ میلیون ریال در شعبه ششم ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی کرمانشاه رسیدگی شد.

مدیرکل روابط عمومی سازمان تعزیرات حکومتی افزود: شعبه با توجه به مدارک موجود در پرونده، اتهام انتسابی را محرز و متهم را به پرداخت ۶۱۹ میلیارد و ۴۹۵ میلیون ریال جزای نقدی برابر ارزش تخلف محکوم کرد.

طبق اعلام اداره کل روابط عمومی سازمان تعزیرات حکومتی، محسنی گفت: شعبه همچنین متهم را به پرداخت ۶۱۹ میلیارد و ۴۹۵ میلیون ریال جریمه برای برای بهای مال از دست رفته و در مجموع به پرداخت هزار و ۲۳۸ میلیارد ریال جزای نقدی محکوم کرد.

مدیرکل روابط عمومی سازمان تعزیرات حکومتی افزود: بازرسان صنعت، معدن و تجارت در بازرسی از انبار لاستیک فروشی، این تخلف را کشف و پرونده آن را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • محکومیت هزار میلیاردی برای عرضه خارج از شبکه لاستیک یارانه‌ای
  • جریمه 23 میلیون تومانی قاچاق البسه در نهبندان
  • قتل زن میانسال در دعوای مادر و دختری | دختر جوان تا یک‌قدمی چوبه دار رفت
  • محکومیت ۴ میلیاردی برای متخلفی دراصفهان
  • تعزیر قاچاقچی البسه در نهبندان
  • اعتراض پلیس زنجان به رای شعبه ۹ بازپرسی رد شد
  • جریمه کابینت ساز متقلب در کرمانشاه
  • ۳۰۰۰کیلوگرم چوب قاچاق از یک کامیون در یاسوج کشف شد
  • جریمه سزای گرانفروشی رادیاتور
  • رسیدگی به پرونده متهمان فروش سوخت یارانه‌ای در تعزیرات حکومتی زنجان