Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ـ وزیر جهادی کشاورزی گفت: به‌منظور جلوگیری از کاهش قیمت خرید دام و جلوگیری از دلالی، دستورالعمل خرید دام عشایر به تصویب رسیده و طرف حساب عشایر در خرید دام مازاد اتحادیه‌های عشایری و شرکت پشتیبانی امور دام است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ورامین، سید‌جواد ساداتی‌نژاد صبح امروز در حاشیه بازدید از چند پروژه‌ کشاورزی و دامداری در شهرستان‌های ورامین، قرچک و پیشوا در جمع خبرنگاران اظهار داشت: همه‌ساله عشایر، تعداد دام مازاد و حذفی دارند که برای رفع این مشکل دستورالعمل‌های مشخص وجود داشته و آمادگی لازم برای خرید این دام‌ها از سوی پشتیبانی امور دام وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: یکی از دغدغه‌های به جای دامداران و عشایر که در سفرهای استانی رئیس جمهوری نیز همواره به آن اشاره می‌شود، فروش دام مازاد است که برای رفع این مشکل تدابیر لازم اتخاذ شد.

وزیر جهاد کشاورزی در ادامه گفت: بر اساس دستورالعمل‌ها و آئین‌نامه‌های دامپزشکی، کشتار دام‌های آبستن و مولد ممنوع است و در صورت مشاهده، با این موارد برخورد می‌شود.

ساداتی نژاد تصریح کرد: به‌منظور جلوگیری از کاهش قیمت خرید دام و جلوگیری از دلالی، دستورالعمل خرید دام عشایر به تصویب رسیده و طرف حساب عشایر در خرید دام مازاد اتحادیه‌های عشایری و شرکت پشتیبانی امور دام است.

وی از تأمین نهاده‌های دامی به عنوان دغدغه دامداران یاد کرد و افزود: به‌منظور رفع این مشکل و برطرف کردن دغدغه دامداران و عشایر، شرکت پشتیبانی امور دام قراردادی مستقیم با عشایر منعقد کرده است و نهاده را در اختیار آنان قرار می‌دهد تا پس از فصل پرواربندی و فروش دام، پول نهاده از سوی عشایر تسویه شود.

ساداتی‌نژاد در کاشان: وزارت جهاد کشاورزی آمادگی محرومیت‌زدایی منطقه جازموریان را داردنماینده مردم ‌ساری در مجلس‌: صادرات هوایی محصولات کشاورزی مازندران را از دولت پیگیر هستیمالگوی مصرف آب کشاورزی در مناطق کم‌آب استان قزوین اصلاح شود

وزیر جهاد کشاورزی ابراز داشت: عشایر می‌توانند به جای پرداخت هزینه نهاده، به همان میزان دام پروار شده خود را به پشتیبانی امور دام تحویل دهند و بدهی خود را بابت نهاده تسویه کنند.

گفتنی است بازدید از یک واحد دامداری سنتی و مرغداری ورامین، واحد تولید صنایع لبنی شهرستان پیشوا، دیدار با مردم در خصوص عرضه محصولات کشاورزی و نیز بازدید از چرخه تولیدی گوشت قرمز در شهرستان قرچک از جمله برنامه‌های وزیر جهاد کشاورزی در سفر یک روزه به شهرستان‌های جنوب‌شرق تهران است.

انتهای پیام/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: پشتیبانی امور دام وزیر جهاد کشاورزی دام مازاد خرید دام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۸۳۹۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت گذاری 15 پرونده امور زمین در عباس آباد

به گزارش جام جم آنلاین مازندران،ابراهیم کاویانی با اشاره به برگزاری جلسه کمیسیون تقویم و قیمت گذاری اراضی با حضور مسوولین جهاد کشاورزی و نمایندگان فرمانداری و اقتصاد و دارایی در مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان عباس آباد، از بررسی و قیمت گذاری 15 فقره پرونده در این جلسه خبر داد. 

 

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان عباس آباد افزود: بر اساس ماده 3 قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغی پس از بحث و بررسی، 15 فقره پرونده تغییر کاربری غیرمجاز به مساحت 4 هزار و 500 مترمربع ارزیابی و قیمت گذاری شد.

 

وی تصریح کرد: این کمیسیون با هدف بررسی دقیق و بازنگری پیرامون نحوه ارزیابی و قیمت گذاری اراضی و واقعی کردن قیمت ها و رعایت حقوق متقابل مردم و دولت و جلوگیری از تضییع حقوق بیت المال برگزار می شود.

دیگر خبرها

  • تداوم پرداخت تسهیلات خرید یا ساخت مسکن ایثارگران در سال ۱۴۰۳
  • توقف واردات گوشت مرغ؛ خرید هیچ محدودیتی ندارد
  • متعهد به خرید داخلی مرغ از مرغداران
  • نهاده‌های مورد نیاز مرغداران تامین شد
  • افزایش ۲۷درصدی خرید مرغ مازاد مرغداران/ کریدورهای صادراتی فعال شود
  • تولید یک میلیون و ۵۰۰ هزار شاخه گل رز در خراسان جنوبی
  • قیمت گذاری 15 پرونده امور زمین در عباس آباد
  • خرید حمایتی مرغ به هزارتن در روز رسید
  • نخستین شورای عشایری استان سمنان در سال جاری برگزار شد
  • خرید روزانه هزار تن مرغ از مرغداران داخلی