Web Analytics Made Easy - Statcounter

بازیکن سابق لیورپول و اتلتیکومادرید در سن 40 سالگی از فوتبال بازنشسته شد.

مکسی رودریگز به دوران حرفه ای خود به عنوان بازیکن پایان داد.

به گزارش طرفداری و به نقل از گل، مکسی رودریگز، بازیکن سابق باشگاه های لیورپول و اتلتیکومادرید و همچنین تیم ملی آرژانتین که در روزهای پایانی فوتبال خود برای نیولز بازی می کرد، در سن 40 سالگی از دنیای فوتبال خداحافظی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این بازیکن با انتشار ویدیویی در صفحه شخصی خود در فضای مجازی این خبر را اعلام کرد و گفت:

لحظه ای که فکر نمی کردم هیچوقت برایم فرا نمی رسد یا به عنوان یک بازیکن فوتبال هیچوقت نمی خواستم به آن برسم، فرا رسید. لحظه پایان دادن به دوران حرفه ای خودم به عنوان بازیکن. گرفتن این تصمیم برایم خیلی سخت است اما در عین حال بسیار خونسرد هستم. سال های زیادی بازی کردم. به نظرم تا آخرین مقدار وجودم بازی کرده ام و به طور کامل خالی هستم. دیگر چیزی برای ارائه دادن ندارم.

رودریگز در دوران حرفه ای خود در اروپا در اسپانیول، اتلتیکومادرید و لیورپول بازی کرد و در سه مقطع نیز در تیم نیولز حضور داشت. این بازیکن یک فصل نیز در تیم پنارول توپ زد. رودریگز سابقه 57 بازی ملی و زدن 6 گل به همراه تیم ملی آرژانتین را نیز در کارنامه دارد. 

اخبار داغ 

فیلم ادرار خانم خواننده روی طرفدارش در کنسرت! / زشت ترین اقدام در جهان! خداداد افشاریان ناخواسته فدراسیون را لو داد؛ ما مجبور شدیم از رییس جمهور و وزیر کمک بگیریم کنایه مربی پرسپولیس به استقلال؛ تیمی که ۱۰ سال است قهرمان نشده بحران دارد، نه ما! / فیلم یوونتوس به حساب‌سازی متهم شده و مورد تحقیق و تفحص قرار می گیرد فرانک لمپارد: در باشگاه چلسی به ورزشگاه تاتنهام، ورزشگاه 3 امتیازی می گفتند! (زیرنویس فارسی)

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۸۳۹۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش سرمربی پورتو به درخشش طارمی

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، تیم فوتبال پورتو شب گذشته در سی‌ودومین بازی‌اش در فصل جاری لیگ برتر پرتغال در خانه چاوز با ۳ گل پیروز شد. مهدی طارمی، مهاجم پورتو زننده گل سوم تیمش در دقیقه ۷۳ از روی نقطه پنالتی بود و همچنین گل دوم پورتویی‌ها در دقیقه ۱+۴۵ را ساخت.

بیشتر بخوانید:
مهدی طارمی دنبال گرفتن تابعیت پرتغال

سرجیو کنسیسائو، سرمربی تیم فوتبال پورتو در نشست خبری پس از بازی برابر چاوز با اشاره به درخشش مهدی طارمی گفت: همان‌طور که در این بازی دیدید، مهدی طارمی یک بازیکن حرفه‌ای است و طوری بازی کرد که انگار قرارداد ۱۰ ساله دارد. این برای من مهمترین چیز است. احمقانه است که از چنین بازیکن باکیفیتی تا ماه ژوئن استفاده نکنیم، زیرا فکر می‌کنم فصل آینده به تیم دیگری می‌رود.

کنسیسائو افزود: بازیکنانی دیگری هم هستند که می‌توانند بروند. آنهایی که قرارداد ۴ ساله دارند اما گاهی نمی‌توانند همانند طارمی با همه توان خود بازی کنند. فوتبال امروز این‌گونه است و این فقط مربوط به پورتو نیست. فوتبالیست‌ها وقتی به یک سنی می‌رسند، باشگاه‌ها هزینه‌ها را مورد ارزیابی قرار می‌دهند و گزینه‌های آنها با بازیکنان می‌تواند متفاوت باشد که باید به آن احترام بگذاریم.

سرمربی پورتو افزود: طارمی یک بازیکن حرفه‌ای است و او را همانند دیگر بازیکنان تیمم دوست دارم، زیرا آنها بچه‌های من هستند. با این حال که هر بازیکنی که بیشترین تلاش را در تمرین دارد و می‌تواند بازیکن مهم در زمین باشد، شانس بازی خواهد داشت.

انتهای پیام/

کد خبر: 1229455 برچسب‌ها مهدی طارمی

دیگر خبرها

  • اتلتیکو درها را باز کرد: خداحافظی ژوائو با بارسا
  • ربیعی: به استقلال تبریک می‌گویم اما حق تیمم باخت نبود
  • کار سختی در جام کافا داریم/ملی پوشان تاکتیک پذیر هستند
  • بارسلونا با هافبک آرژانتینی قرارداد بست!
  • مورد عجیب عبدالله
  • تصمیم عجیب بیلسا: دعوت بازیکن آماتور به تیم ملی!
  • احمقانه است که از طارمی استفاده نکنیم
  • واکنش سرمربی پورتو به درخشش طارمی
  • خداحافظی بیرانوند با یک عنوان مهم؟ | شماره یک تیم ملی نباید در ۵ بازی باقی‌مانده لیگ گل بخورد وگرنه...
  • خداحافظی بهترین فوتبالیست ۲۰ سال گذشته امارات