Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، سعید عمرانی معاون قضائی دادستان کل کشور در نشست تخصصی راهکارهای نوین و مؤثر در مبارزه با قاچاق مواد مخدر گفت: مواد مخدر معضل بزرگی است و مادر همه آسیب‌های اجتماعی است.

وی افزود: در سال ۶۷ قرار بود قانونی در زمینه مبارزه با مواد مخدر اجرا شود و ظرف ۲ سال تمام مشکلات مربوط به آن حل شود ولی الان برای چهارمین بار است که داریم قانون مبارزه با مواد مخدر را اصلاح می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عمرانی اظهار کرد: اگر کسی بتواند هزار معتاد را بدون عود ترک دهد باید به او جایزه نوبل داد. کار در زمینه مواد مخدر در سخن آسان و در عمل سخت است.

معاون قضائی دادستان کل کشور گفت: ما در صدد این هستیم راه‌های جدیدی برای مبارزه با مواد مخدر پیدا کنیم. باید حتی با همین قوانین ناقص هم درست کار کنیم ولی متأسفانه در عمل تعلل می‌کنیم.

وی افزود: ماده ۴۵ الحاقی مواد مخدر کمر مبارزه با مواد مخدر را شکست. انگیزه را از همکاران انتظامی و قضائی گرفت.

کد خبر 5361675 مهسا شمس

منبع: مهر

کلیدواژه: مواد مخدر سعید عمرانی معاون دادستان کل کشور شهرداری تهران شورای شهر تهران علیرضا زاکانی آلودگی هوا قوه قضاییه هفته بسیج هلال احمر جمهوری اسلامی ایران ترافیک بنیاد شهید و امور ایثارگران شرکت مترو تهران مواد مخدر وزارت آموزش و پرورش مدیریت بحران گردشگری مبارزه با مواد مخدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۸۴۰۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف بیش از ۴۴ کیلوگرم تریاک در مراغه

سرهنگ فارسی گفت: در اجرای طرح تشدید مبارزه با توزیع کنندگان مواد مخدر و کنترل محور‌های مواصلاتی ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی مراغه در یک عملیات ویژه و با تحقیقات فنی و پلیسی از فعالیت ۲ نفر که با یک دستگاه خودروی پراید در زمینه قاچاق عمده مواد مخدر فعالیت می‌کردند مطلع و موضوع در دستور کار عملیاتی پلیس قرار گرفت.

وی اظهار داشت: با شناسایی کامل مسیر عبور سوداگر مرگ و نوع خودروی وی با هماهنگی‌های لازم تیم‌های ویژه در محدوده شهرستان وارد عمل شدند.

 فرمانده انتظامی مراغه ادامه داد: در یک عملیات غافلگیرانه ماموران با تعقیب و مراقبت لازم خودرو را توقیف و در بازرسی از آن مقدار ۴۴ کیلو و ۲۵۰ گرم تریاک را کشف کردند.

وی با اشاره به اینکه در این رابطه ۲ نفر دستگیر و جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند و خودرو نیز به پارکینگ منتقل شد خاطرنشان کرد: مبارزه بی‌امان پلیس با سوداگران مرگ و قاچاقچیان موادمخدر در دستور کار بوده و شهروندان می‌توانند اخبار و اطلاعات خود را با شماره ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • متلاشی شدن شبکه تولید و توزیع مواد مخدر صنعتی در ماهان
  • کشف بیش از ۸ کیلوگرم تریاک در خلیل آباد
  • کشف ۸۰۰ گرم هروئین از مخفیگاه خرده‌فروشان مواد مخدر
  • جمع‌آوری و دستگیری ۵۲۸ معتاد و سوداگر مرگ طی ۲ روز در گیلان
  • غافلگیری قاچاقچیان در محل دپوی ۴۳۵ کیلو مواد مخدر در ریگان
  • مواد شیمیایی ماریجوانا 5 برابر سیگار
  • پایان کار سوداگر مرگ در باقرشهر
  • کشف بیش از ۴۴ کیلوگرم تریاک در مراغه
  • کاهش ۱۸ درصدی سرقت در پایتخت
  • کشف صد هزار حلزون در شهرضا