Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، علیرضا امیری مدیر روابط عمومی ذوب آهن اصفهان گفت: آتش‌سوزی مهیب نبود، اما چون نیزار‌های اطراف ذوب‌آهن مرطوب است، دود زیادی اطراف آتش را فراگرفت.

وی افزود: این موضوع ارتباطی با ناآرامی‌های روز گذشته اصفهان نداشت و پیش از این نیز شاهد آتش گرفتن نیزار‌ها بودیم.

امیری گفت: آتش‌نشانی مستقر در ذوب‌آهن در همان ساعات اولیه آن را خاموش کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



استخر‌های ذوب‌آهن یا لاگون‌های تصفیه فاضلاب حوضچه‌هایی هستند که برای دریافت، نگهداری و تصفیه فاضلاب برای مدت‌زمانی طراحی‌شده‌اند.

خبر و تصاویری صبح امروز در فضای مجازی مبنی بر آتش سوزی مهیب در استخر‌های ذوب آهن واقع در محله جعفر آباد زرین شهر مرکز شهرستان لنجان منتشر شد.

منبع:ایرنا

انتهای پیام

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آتش سوزی ذوب آهن اصفهان نیزار ذوب آهن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۷۸۴۰۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازوبند به کاپیتان چهارم پرسپولیس رسید

به گزارش "ورزش سه"، در هفته‌‌های اخیر بازوبند کاپیتانی پرسپولیس بر بازوی امید عالیشاه، کاپیتان اول پرسپولیس بسته می‌شد اما او در بازی با صنعت نفت مصدوم شد و در این مسابقه غایب است.

علاوه‌بر او وحید امیری که کاپیتان دوم سرخ‌هاست در این بازی از روی نیمکت کار را آغاز خواهد کرد. کاپیتان سوم پرسپولیس نیز که علیرضا بیرانوند است همچنان به علت مصدومیت دور از مستطیل سبز است.

در این شرایط بازوبند کاپیتانی در بازی برابر آلومینیوم از ابتدا بر بازوی مهدی ترابی بسته شده و در صورت ورود امیری به زمین، او کاپیتان خواهد شد.

دیگر خبرها

  • ورزشگاه اراک و باز هم جیمی‌جامپ!
  • بازوبند به کاپیتان چهارم پرسپولیس رسید
  • مهار آتش سوزی انبار لوازم آرایشی در شهر ری (فیلم)
  • آتش سوزی مهیب اطراف بیمارستان هفت تیر شهر ری (فیلم)
  • (ویدئو) آتش سوزی مهیب اطراف بیمارستان هفت تیر شهرری
  • (ویدئو) تصاویری از آتش سوزی مهیب اطراف بیمارستان هفت تیر شهرری
  • تصاویری از آتش سوزی مهیب اطراف بیمارستان هفت تیر شهرری
  • (ویدئو) ۶ زخمی بر اثر انفجار مهیب ده‌ها بادکنک
  • وحید امیری: امیدوارم اتفاقات فوتبالی در زمین رقم بخورد
  • لحظات دلهره آور از نجات راننده گرفتار در خودرو آتش گرفته (فیلم)